Klusbabes 36 !!!

hey meiden

bambi: nou een gezellige avond gehad dus gisteren en een mooie tijd thuis, ik zou ook niet voor de toegift al naar huis toe willen hoor gelijk dat jullie nog effe zijn gebleven. en lois vanmorgen lekker uitgeslapen heerlijk zeg.

bieb; weer een beetje aan het inruimen geweest en je moeder mooi nieuwsgierig wat het geslacht wordt hahaha, weet ze wel dat jullie het weten? en ga je zelf nog die plinten verven? ik neem aan dat je dat wel even laat doen want het is niet goed als je daar zelf nog aan gaat beginnen.
en het geld voor de kamer is binnen hahaha heel belangrijk , en je moeder heeft de kleine voelen schoppen heel erg leuk.

jacqy; de kleine de hik haha net wat bambi zegt als het 30x op een dag is is het niet meer leuk, die van mij had gister in een half uur tijd 6x de hik heel irritant maar ja hoort erbij. en een lekker rustig avondje gehad gisteren lekker hoor.

Zo ben net terug van de verjaardag van me schoonouders en ik ben helemaal gesloopt, tom ging ook in de bank liggen en die doet zijn ogen dicht en slaapt dus ik ben maar weer achter de computer gegaan en joey is nu met zijn vriendje aan het spelen hier dus er moet er toch 1 wakker blijven, ga ik vanavond maar weer gelijk met joey op bed.

En ik moet dinsdag weer naar de gyn toe en dan krijg ikw eer een echo en ik zal ook zeggen dat als de kleine schopt dat het zo zeer doet en vooral aan de linkerkant ben benieuwd naar zijn antwoord maar dat zal wel weer niet zoveel soeps zijn hahahahaa,
Hoe zou Rimke het hebben op vakantie ben wel benieuwd hopelijk genieten ze lekker van z'n tweetjes.

Anoeska heeft trouwens wat op de hyves achter gelaten dat ze inmiddels de 4de iui poging achter de rug hebben en dat dat is mislukt, en dat ze afstand had genomen, heel zieilig allemaal ik hoop echt dat het zo snel mag lukken want anders gaan ze met ivf beginnen.

xxx linda

@jacqy: de hik kun je inderdaad voelen. en soms hbben ze het best vaak. Je bent inderdaad zo jong als je je voelt. (ik zal maar niet zeggen dat ik me nu 80 voel, hahaha)
@linda: lekker vroeg op bed, gelijk heb je. En wat mij betreft, ik zorg wel dat ik mijn rust krijg. Ik ben vanmiddag ook weer even gaan liggen. Ik was kapot. Maar volgens mij heb ik iets onder de leden, alweer.
En het kapsel, ik vind het ook altijd eng. Daarna vind ik het leuk, maar als ik het zelf in model moet krijgen niet meer en dan wil ik ze weer op 1 lengte, hahaha.
Dat pijnlijke bij het trappen had ik op het eind trouwens ook. Vooral als ze bij de lies trapte.
@bambi: Een leuke avond gehad zo te horen. Wel leuk dat je vriendin aan jou dacht. we hebben ieder onze eigen taken in het huishouden. En een gedeelte is voor degene die thuis is. Maar zoals jullie weten kun je niet veel doen als de kleine thuis is. Dan ben ik al blij als hij op haar let en ik even kan gaan liggen.
Dat spelen met de pop is inderdaad heel leuk. Nu is ze met de duplo bezig. Geweldig!
@bieb: lekker hè om bezig te zijn met de kleding en de kamer. En ook weer surrealistisch, omdat je iets klaar legt, maar je weet nog niet voor wie.
Wat het inkomsten betreft zitten we zeker op 60% minder dan eerst. Momenteel zit er nog geen nieuw project in, maar dat kan soms van de ene op de andere dag veranderen. Maar rustig slapen doe je er niet van als je niet weet hoe lang dat gaat duren.

Ik weet niet meer wie het had over last van de bekken, maar pas er mee op. Ik heb ook altijd alles ermee gedaan ondanks dat ik er last van had. Echter als ik nu een lange dag maak heb ik aan het eind van de dag weer dezelfde pijn als tijdens de zwangerschap.
Trouwens jammer dat we van verschillende meiden niets meer hebben vernomen. Volgens mij is het ook weer een tijdje terug dat we iets van april hebben gehoord. Ik ben benieuwd hoe het met haar is.
En anouska heeft afscheid genomen? Van het forum of wat bedoel je?

We zouden nog eens wat afspreken samen en volgens mij heeft jacqueline in augustus verlof, bieb en linda ook. Is het iets om dan af te spreken bij Linda of is dat te ver voor bieb en jaqcueline tegen het eind van de zwangerschap aan?
Ik ga de kleine haar laatste fles geven.

he meiden,

bambi, was dus een leuke avond. mooi! zou ook niet voortijdig weg gegaan zijn hoor! zou jammer zijn!

Lin, alweer een verjaardag! jeetje zeg, je hebt het er maar druk mee. doe je wel rustig aan?

Bieb, leuk met de kleertjes bezig zijn! ik ben blij als ik dat ook kan doen, zijn nog met verven bezig, maar de meubeltje staan al in de kelder dus dat scheelt.

sterretje, gezellig, daar ben je weer. wel vervelend dat je weer last van je bekken krijgt,   hou je het wel in de gaten, anders naar de fysio he!

en onze afspraak, maakt mij allemaal niets uit. maar zou dan wel begin aug. moeten zijn anders staan bieb en ik echt op springen, maarja lin is dan net bevallen! dus weet niet of dat dan gaat. maar ik ben altijd van de partij hoor! gezellig!

ik ga vanavond naar wat women want kijken, altijd weer leuk!

kus jacqy

goeiemorgen meiden

sterretje; je gaat toch niet weer ziek worden he dan gaat het niet goed. en jij had ook op het einde zo'n last van dat geschop, heel vervelend gevoel is dat maar ik ga het toch nog effe navragen.
En je hebt af en toe weer last van je bekken dat is helemaal vervelend, ze zeggen wel eens als je datin je zwangerschap hebt gehad dat je er na je zwangerschap nog last van kan houden.

jacqy: leuke film is dat he what woman want hahaha ik had hem al eens gezien.

ik ben lekker vroeg op bed gegaan gisteravond ik kon niet meer in de bank liggen of zitten, en alleen was ik om half 4 vannacht weer klaar en klaar wakker, Tom zijn wekker ging om half 6 en hij ging naar beneden en toen werd ik door een mug gepest dus die heb ik effe vermoord en ben om half 7 uiteindelijk weer even in slaap gevallen tot half 8 want toen werd joey wakker,
Vanmiddag moet joey naar de chreche toe dus dan ga ik nog effe 2 uurtjes plat heerlijk heb ik nu al zin in hahahaha

xxxx linda

Sterretje; 60% minder dat is behoorlijk wat. Hopen maar dat t allemaal snel weer aantrekt...maarje als we daar zicht op hadden....

Wat klote voor Anouska dat de pogingen niet willen lukken.....sterkte meis

Linda; ik ga de plinten schuren maar mag ze absoluut niet verven van mannetje....En ik mag wel meehelpen de muren verven..hmm...nouja, dat is op waterbasis

Jacqy; jij hebt tenminste de meubeltjes al, maar nog een weekje wachten en dan hebben wij ze ook

sterretje; iedereen weet dat wij weten wat we krijgen, maar we houden t voor iedereen geheim hihi. (alleen jullie weten t...sttt mondje dicht....)

Vandaag alle kleertjes en lakentjes gewassen, hangt gezellig aan de waslijn, grappig gezicht al die minikleertjes. Ook grappig, in   de kast heb ik de kleertjes die ik van zus heb gekregen op maat gelegd. 2 planken vol. Wie weet als mn vriendin ook meisje krijgt, kan ik alles aan haar geven. Lekker makkelijk.

Vanmorgen keuken opgeruimd en gestofzuigd, denk niet dat ik nog wat anders ga doen vandaag. Morgen ga ik denk plinten schuren. Vanavond weer zw.gym.

Denk dat ik even ga douchen.....

oja, over ons uitje. In aug lopen jacqy en ik met dikke pens, en dan ook nog 2,5 uur in auto of langer met trein...hmm weet niet of ik dat wil. Als ik toevallig naar ouders ga, dan kan ik dat wel combineren...

hey meiden

sterretje; was ik nog vergeten op te reageren 60% minder inkomsten dat is wel behorlijk veel zeg pff niet normaal hopelijk krijgt ie snel weer wat meer werk te doen.

bieb; leuk gezicht he al die mini kleertjes in de waslijn hahaha, en je hebt je omgeving wel verteld dat jullie wel het geslacht weten maar dat de rest het nog niet mag weten. wij zeggen tegen iedereen dat we niet weten wat het wordt, dat vertellen we net als met joey achteraf dat we het allang wisten hahahaha

zo ik loop een beetje met me ziel onder me arm ik heb nergens zin in en fut voor, heb vanmorgen helemaal niks gedaan behalve de boodschappen en op de bank gelgen en ik zou nu op bed gaan maar de buurman deed zijn stereo aanzetten en dan ligik weer op me zenuwen dus ben maar weer achter de laptop gekropen. straks als joey van de chreche komt dan ga ik effe langs me pa, ik zit nu aan een kop thee.

xxxx linda

Terug
Bovenaan