Linda; succes met de echo en ging je vandaag ook niet naar de kapper?
Volgens mij kan t door de zw,schap komen je bloedneus, alles is toch beter doorbloed. Anders toch even navragen
Bambi; zo he, jij bent flink bezig geweest haha, je lijkt Linda wel hihi
En met die plinten; we hebben een schuurmachine, en ga dan lekker op grond zitten, dus moe wordt ik er niet van haha. Doe ik toch wat nuttigs....Alleen ik wil eigenlijk de beneden plinten naar boven en nieuwe plinten voor huiskamer, Dus nog even vanavond bespreken met mannetje anders schuur ik voor niks.
Jacqy; lekker dan de hele dag op zo een houten krukje, zou ik ook kapot van zijn. Nog lekker gemasseerd???
Gister had ik zw.gym, geen oefeningen gedaan want ze heeft verteld hoe en wat als de bevalling begint. Dus ook interessant haha. Vanavond weer zwemmen
Heb nu alweer last van rug....
Misschien moet mn mannetje voor 1,5 week naar Zeeland voor werk, ook met overnachting. Hoort hij vandaag. Lekker dan, zouden dit weekend boven alles afmaken en dinsdag komt t kamertje, blijft dat weer staan, want hij wilde zelf monteren. Als hij wel weg moet, laat ik denk de meubels toch maar monteren, dan is dat gedaan. Zucht...blijft weer alles 2 weken langer liggen....krijg nesteldrang haha. Maarja, de extra centen die hij verdient is ook mooi meegenomen....het heeft zn voor en nadelen....
Alleen nu maakt hij zich zorgen om de kattenbak, nou dan doe ik wel extra handschoenen aan hoor, er zijn wel meer zwangere vrouwen die alleen de kattenbak moeten schoonmaken lijkt me.
Schoonmoeder zit mij en schoonzus elke x te vragen wanneer we nu eens naar stad gaan, ze heeft nieuwe kleren nodig. Gisteren had ze weer gebeld, gelukkig was ik niet thuis. Ik denk nu dat we donderdagavond gaan, ga echt niet mijn zaterdag voor haar opofferen. En als ze maar niet denkt dat we mee betalen want ik krijg nu zelf een uitkering en weet niet eens wanneer ik die krijg. Mijn schoonzus beheert nu haar bankzaken, en zij zei ook al, ik pin fijn van haar rekening. Want zo sneaky is mijn schoonmoeder wel, ze heeft al genoeg gehad de laatste tijd.
Vanmorgen moest mannetje 5 uur vertrekken, ik natuurlijk ook fijn wakker geworden. Hij zat de kat te zoeken om zalf in oortje te doen, en kon haar niet vinden. t hele huis door met zn zware schoenen, maar katje zat gewoon achter gordijn.....Kon natuurlijk weer niet gelijk in slaap komen....
zo genoeg geklaagd, het zonnetje schijnt lekker.....