Klusbabes 36 !!!

he meiden,

Lin, als je nergens puf voor hebt, lekker niets doen dan! je hebt je rust hard nodig!

Bieb, wat leuk al die babykleertjes aan de lijn! echt schattig, ben blij als ik dat ook kan gaan doen.

Vandaag was een zware dag. had cursus in een kerk. en daar hadden ze allene maar houten krukjes om op te zitten, nu gaat een hele dag zitten al niet meer, en al helemaal niet op een houten kruk! ben nu helemaal stuk. mijn hele lichaam doet pijn, vanaaf maar ff tom laten masseren....

straks musical awords! helemaal leuk!

kus mij

jacqy; pfff dat zal pittig zwaar zijn geweest zeg een hele dag op een houte krukje moeten zitten, dat is normaal al niet te doen laat staan asl je zwanger bent. en je gaat de musical awards kijken, hou ik niet van hahah, fijne avond meid,

Ik kom net lekker uit bad maar ik heb teveel gegeten en ik zit nu nog steeds mega vol niet normaal meer,
Morgenochtend om 11 uur krijg ik weer een echo ik ben beneiuwd wat ze nu weer te vertellen hebben over de groei van de kleine.

Vanmiddag even  joey van de chreche gehaald en even bij me pa geweest heb daar effe de wc schoongemaakt en daarna heb ik hier nog effe schoongemaakt. voor de rest geen nieuws.

fijne avond en tot morgen

xxx linda

hoi meiden,

pff gewoon niet eerder tijd gehad vandaag...das nieuw...

Linda morgen weer een echo...succes maar weer..en doe rustig aan meid..
jacqy gatsie een houten kruk is normaal al niet te doen,,pff laat je maar lekker masseren.
bieb plinten schuren lijkt me niet zo goed voor je rug en heupen..maar wat jij wil he..rustig aan he
sterretje je blijft maar kwakkelen, en 60% das wel heel veel, dan snap ik dat je veel wilt overwerken, hoop echt dat er snel een nieuw project aan komt.,,
Ik heb trouwens geen moeite met me huishoudklussen  hoor, kan echt alles doen waar Lois bij is..ze vermaakt zich prima in de box...en als ik boven bezig ben dan  gaat ze mee..traphekje dicht en no problem..moet soms zeggen nee afblijven, of kom eens uit de kast of  douche hahaha..en overal aanzitten , maar  verders niks geen probleem..

Vandaag ook dus..heel veeeeeel gedaan..heb de hele benedenverdieping onder handen genomen..alle meubels van zijn plek..gesopt..alle meubels een ander plekkie gegeven, heb je wel eens dan ben je het zat...lois lekker gespeeld in de box..tussendoor  heeft ze geslapen..ik weer verder met soppen, spulletjes  verplaatsen.
Toen boterham gegeten  samen en ik  verder met stofzuigen en dweilen..toen hond uitgelaten en ff een bakkie bij me moeder.
Lois om 15 00 een fles en lekker naar bed..toen  zat ik een uur op het toilet, rot darmen...daarna nog even tv gekeken en toen eten koken..man thuis...Lois uit bed..samen eten...daarna weer toilet, vaat wassen en toen  naar boven..Lois laten stekkeren..ik 3 wasmanden gevouwen en opgeruimd..Lois ff snel wassen, tanden  poetsen en toen was het  al weer half 8...man lief een flesje en der puffer en toen eindelijk rust......

Wat betreft het uitje...ik kan tot half aug...dan sleutel en dus druk met verhuizen..kijk maar of het lukt en wie er mee wil....iemand een voorstel..

morgen maar ff wat  rustiger aan..
xx bambi  

goedemorgen meiden

lin, succes met de echo! en teveel gegeten gister! haha

bambi, lekker bezig geweest zo te lezen! heb hier ook nog het eea voor je te doen hoor! hihi

straks bloedprikken. omdat ik te zwaar ben moet ik speciaal nog op suiker laten prikken. dus dat zo maar ff doen.
kan er alleen niet zo goed tegen als ik nuchter moet blijven! bah!

fijne dag allemaal!

kus jacqy

goeiemorgen meiden

bambi; je hebt een drukke dag zo te lezen gehad gisteren je hebt in ieder geval niet stil gezeten. Wanneer moet je nu weer met lois naar de dokter voor die puffer wat ze heeft gekregen?

jacqy: succes met bloedprikken straks, en nuchter jakkes daar ben ik ook niet geschikt voor. hoe gaat het nu met de bekken en heupen na gisteren op het houten krukje.

vannacht heb ik wel lekker geslapen ben maar 1x wakker geweest, maar vanmorgen had ik het idee dat ik verkouden werd een beetje een loopneus en weer een bloedneus, dus ik goed snuiten en allemaal stukken bloed ik helemaal zenuwachtig want ik heb nog nooit een bloedneus gehad en nu al 3x in de ochtend nu is het alweer over maar toch, Misschien dat eht met de zwangerschap te maken heeft ik zal het straks effe aan de gyn vragen.
Ik ben ook zo'n doemdenker want ik denk ook gelijk dat ik wat geks in me hoofd heb zitten waardoor ik dit krijg hahaha, erg he ben ik.

Ik ben er vanmiddag weer en iedereen een fijne dag.

xxx linda

Linda; succes met de echo en ging je vandaag ook niet naar de kapper?

Volgens mij kan t door de zw,schap komen je bloedneus, alles is toch beter doorbloed. Anders toch even navragen

Bambi; zo he, jij bent flink bezig geweest haha, je lijkt Linda wel hihi
En met die plinten; we hebben een schuurmachine, en ga dan lekker op grond zitten, dus moe wordt ik er niet van haha. Doe ik toch wat nuttigs....Alleen ik wil eigenlijk de beneden plinten naar boven en nieuwe plinten voor huiskamer, Dus nog even vanavond bespreken met mannetje anders schuur ik voor niks.

Jacqy; lekker dan de hele dag op zo een houten krukje, zou ik ook kapot van zijn. Nog lekker gemasseerd???

Gister had ik zw.gym, geen oefeningen gedaan want ze heeft verteld hoe en wat als de bevalling begint. Dus ook interessant haha. Vanavond weer zwemmen

Heb nu alweer last van rug....

Misschien moet mn mannetje voor 1,5 week naar Zeeland voor werk, ook met overnachting. Hoort hij vandaag. Lekker dan, zouden dit weekend boven alles afmaken en dinsdag komt t kamertje, blijft dat weer staan, want hij wilde zelf monteren. Als hij wel weg moet, laat ik denk de meubels toch maar monteren, dan is dat gedaan. Zucht...blijft weer alles 2 weken langer liggen....krijg nesteldrang haha. Maarja, de extra centen die hij verdient is ook mooi meegenomen....het heeft zn voor en nadelen....
Alleen nu maakt hij zich zorgen om de kattenbak, nou dan doe ik wel extra handschoenen aan hoor, er zijn wel meer zwangere vrouwen die alleen de kattenbak moeten schoonmaken lijkt me.

Schoonmoeder zit mij en schoonzus elke x te vragen wanneer we nu eens naar stad gaan, ze heeft nieuwe kleren nodig. Gisteren had ze weer gebeld, gelukkig was ik niet thuis. Ik denk nu dat we donderdagavond gaan, ga echt niet mijn zaterdag voor haar opofferen. En als ze maar niet denkt dat we mee betalen want ik krijg nu zelf een uitkering en weet niet eens wanneer ik die krijg. Mijn schoonzus beheert nu haar bankzaken, en zij zei ook al, ik pin fijn van haar rekening. Want zo sneaky is mijn schoonmoeder wel, ze heeft al genoeg gehad de laatste tijd.

Vanmorgen moest mannetje 5 uur vertrekken, ik natuurlijk ook fijn wakker geworden. Hij zat de kat te zoeken om zalf in oortje te doen, en kon haar niet vinden. t hele huis door met zn zware schoenen, maar katje zat gewoon achter gordijn.....Kon natuurlijk weer niet gelijk in slaap komen....

zo genoeg geklaagd, het zonnetje schijnt lekker.....

morgen meiden,

Lin gelukkig redelijk geslapen, goed zo..succes bij gyn...heb wel eens gehoord dat bloedneus indd in zwangerschap voor kan komen.

Jacqy aan het bloedprikken..ik moest ook rond 28 wk voor suiker prikken...2x op 1 dag..1x nuchter en smiddags weer..mijn bloedsuikers waren op het randje van te hoog, dus moest sapjes e.d laten staan...maar goed ook. want groeide echt dicht...

Nou vandaag een ik doe helemaal niks dag...geen zin in ook maar iets..de bovenverdieping heeft weer een beurt nodig, maar dat doe ik morgen als Lois naar de opvang is..lekker alle tijd en kan ik mooie der bedje doen en alles soppen..
en de badkamer mag ook wel weer eens een beurt enzo..

heb net Lois op der bed gegooid en ze is stil, dus lekker een uurtje vrij..ga ff een klantevredenheidsonderzoek invullen voor Lois opvang..

morgen gaat me man met een kennis even kijken naar de vloer in ons nw. huis..als die voegen van de plavuizen niet opgeknapt kunnen worden, wil ik denk ik toch een andere vloer erin..me man begon al te zuchten, maar ik hem ff duidelijk gemaakt dat ik niet op zon ouderwetse vloer gaat zitten kijken en dat we in alle gevallen een andere vloer hadden moeten leggen, want in elk ander huurhuis zit geen plavuizen vloer...maar goed als wij besluiten de vloer niet te nemen, dan gaan ze hem egaliseren, dus storten ze cement erop..en dan kunnen wij daarop laminaat of wat dan ook doen, maar dan gaan we wel in totaal 2 a 3 cm omhoog...lopen straks de deuren vast...dan moet de woningbouw die maar komen schaven ofzo, want ga niet daarom die lelelijke vloer houden..
heb hem nu 2x gezien en vind het nog steeds niks..en je vloer maakt je huis ...zucht het is jammer, had een boel geld gescheeld, maar ja...wacht ff morgen af, dan gaat me man dus kijken met iemand die er verstand van heeft..dan hoor ik het wel.

nou ga ff dat onderzoekje doen.

xx bambi

he bieb, bijna gelijk...lekker dan 5 uur wakker door het gestamp van je man..en ja zal dan ook de meubels laten  monteren, jij moet zoiezo altijd al achter je man zijn kont aanzitten, ik kreeg ook de kriebels dit moet nog, dat moet nog...en als je man dat dan niet snel doet, word jij boos hahah
natuurlijk moet je schoonma zelf de kleding betalen, zou wat zijn als een ander dat deed..kom op zeg hahah

nou nu ga ik echt.
xx bambi

Terug
Bovenaan