Klusbabes 36 !!!

Bambi; hopen maar dat je wat met die vloer kan regelen, als de vloer niet naar je zin is, verpest t eigenlijk al je hele woonkamer. Wij hadden ooit een witte tegelvloer, wilde ik graag hout op. Maar toen niet gedaan ook ivm verhogen deuren enzo. Maar niet echt mijn smaak

Linda hoe was de echo?

Ach ja, gister nog discussie met man dat alles hier 10 jaren plan is, verven van plinten, spullen naar stort brengen (vorige week dus weeeeer niet gedaan), gang boven afverven, zwembadje schoonmaken enz....Ik heb wel s voorgesteld om een klussenpot te maken, elk weekend een briefje uit die pot halen en dat afmaken, maar nee, was geen goed plan. Ik kan t niet zelf, anders had ik t allemaal al gedaan

als je t over de duivel hebt...mannetje belde net, is klaar met werken en komt zo thuis. En deze week nog niet naar Zeeland....joehoe

Ik verveel me echt kapot.....ben blij als mannetje er is. Heb vanmorgen al de kleertjes gestreken (doe ik niet te vaak hoor, maar de 1e tijd moet mn meissie er wel mooi bij liggen haha), lakentjes gestreken, andere kamer opgeruimd, boven gestofzuigd. En er is geen reet op tv of canal +, en dan regent t weer en dan schijnt de zon....heb ook al vacatures gekeken, niets te vinden....klaag klaag

Ben benieuwd hoe t met Rimke is.....

@bambi: fijn dat je je klussen toch kunt doen. hier kom ik er niet aan toe. Ze wil alleen niet lopen (kan het wel) ook de loopwagen wil ze niet. papa of mama moeten meelopen. Doen we natuurlijk ook niet altijd.
@bieb: ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt om zo lang in de auto te zitten. dat trek je waarschijnlijk ook niet meer. ik trok t in februari nauwelijks en ben eind mei bevallen. Anders moeten we op zoek naar nieuwe datum.
@jacqy: wat ku...... zo'n krukje. ik had er echt iets van gezegd. had er voor zwangerschap nooit bij stilgestaan, maar plots kom je erachter hoeveel stoelen rot zitten. in het restaurant, op je werk, etc., etc.
@linda: hoe was de echo????

Zou rimke nog sms-en met iemand? zo ja, is er nieuws?

even verder lezen.

@bieb: ik heb in mijn verlof en daarvoor zoveel mogelijk zelf gedaan en mijn man alleen de dingen laten doen die ik zelf niet kon. Dan nam ik het zuigen over wat hij normaal gesproken doet en dan deed hij iets "zwaars", want anders kwam het er niet van naast zijn werk en taken. En is je administratie aan de kant? Of foto's inplakken? Anders alvast opvoedboekjes lezen. Kom je later toch niet meer aan toe, hahaha.
@bambi: jammer van de vloer. ik ben benieuwd.
@linda: heb ik er nou overheen gelezen?

@linda: van die bloedneus klopt t wat bieb en bambi zeggen.
@bieb: balen als je in je slaap wordt wakkergemaakt.
@bambi: laat je de opvang toch doorlopen? of zitten jullie ook met wachtlijsten? Wij moeten 2 maanden vooraf opzeggen, maar dan zijn we de plaats op deze locatie voorlopig kwijt.

Nou, gewerkt, straks nog even 2 uurtjes iets van het werk afmaken. vandaag is voor mijn man gebeld voor een evt. project. Ik hoop dat het wat is. Leuk dat hij even thuis zit, maar dat moet niet te lang duren. niet goed voor de relatie en niet voor mijn nachtrust. Ik raak er helemaal gestrest van dat ik niet weet wanneer er wel weer werk is. Als je dat wist kon je erop inspelen. maar goed we duimen.
Wat een raar weer vandaag. storm of toch niet, that's the question.
Trouwens zitten er hier meiden bij die vroeger Beverly hills 90210 keken? ben nu met serie 2 bezig, lachen joh. En zo vreemd dat t al zo lang geleden is dat ik dat keek.

Zo even de kleine eten geven

kut kut kut!!
heel lulverhaal getypd, alles weg!!
Ga niet alles herhalen, want ben helemaal niet lekker. heb vanmorgen dat suiker onderzoek gehad, en moest er ook een drankje bij drinken, en   ben daar helemaal niet goed van geworden. leg het later nog wel ff uit. dus moet morgen als het niet minder is naar de vk...
De uislagen waren trouwens wel goed.

lin hoe was t?

kus jacq

hey meiden

daar ben ik dan, ik heb gelezen maar ik weet niet of alles is blijven hangen want ik heb pijn in me kop.

Bambi; je hebt gelijk dat je wil dat er nog eens naar de vloer wordt gekeken, het moet wel naar julllie zin zijn ik zou ook zo reageren hoor net als jij , en dan moeten ze dat maar in orde maken. en je hebt vandaag lekker een niks dagje gehad heerlijk zeg

bieb; nou ik ga ervanuit dat je schoonmoeder toch niet gaat verwachten dat jullie een beetje meebetalen aan haar nieuwe kleren dat zal effe lekker worden, en je man hoeft deze week nog niet naar zeeland toe, dat is lekker kan ie lekker verder met de kinderkamer hahah, en anders inderdaad demeubels maar in elkaar laten zetten door de mensen die ze brengen, ik hoor ook van iedereen dat het een kutklus is die meubeltjes in elkaar zetten.
En je kleertjres en lakentjes aan het strijken geweest haha, ik vond het strijken van die minikleertjes ook nooit erg hahaha

jacqy; zo beroerd geworden vandaag van dat drankje, en je suiker was dus goed begrijp ik gelukkig maar, ik hoop dat jeje snel wel beter gaat voelen en hoe kan het nou dat je zo beroerd bent geworden? doe maar rustig aan.

Zo de echo was goed, de kleine verwachten ze dus zo'n 6 pond, en hij ligt met zijn hoofdje naar benenden en is denk ik zelf bezig met indalen, en ik heb het gevraagd van me bloedneuzen en het hoort niet zei hij maar het kmt vaker voor en ik moest bloedprikken op trombose en me bloedplaatjes, en donderdag moet ik bellen voor de uitslag. over 2 weken weer terugkomen en me bloeddruk was 130/70 dus dat was weer perfect, Daarna hebben we gegeten en om 2 uur moest ik weer met joey bij de logopedist zijn en om 3 uur moest ik weer bij de kapper zijn en om half 5 gingen we op kraamvisite en ik heb nnu net me brood op en ben kapot niet normaal meer. Vanavond kaarten enik heb gebeld of ze hierheen komen maar 1tje meot schoonmaken op de school en die weet niet of ze het gaat redden dus ik hoop eigenlijk dat ze niet komen hahaha.

Ik ga me neus effe snuiten kijken of er nog bloed bijzit, ik hou er echt niet van nog nooit een bloedneus gehad en nu al 3 dagen niet dat het eruit stroomt hoor maar gewoon met snuiten enz. ach ja.

meiden fijne avond en mrogenochtend dan lees ik bij.

xxlinda

sterretje; het is te hopen dat er een project in het verschiet zit voor je man, net wat je zegt heel leuk je man in huis maar moet niet te lang duren hahahaha. Ik heb vroeger wel altijd beverly hills 90210 gekeken maar dit tweede deel heb ik niet gekeken, trok me niet zo erg.

nu ben ik echt weg

xxx linda

he meiden,

Linda fijn dat de echo goed was. wel vervelend die bloedneus, maar je moet nu niet elke keer snuiten hoor, anders blijft het korstje open gaan, miss gewoon een adertje..want doorbloeding is nu anders he.

jacqy wat rot dat je zo naar bent geworden van dat goedje..wel fijn dat je suiker in orde is.

bieb je man nog niet naar zeeland, dus die kan zelf aan de slag.. tja mannen je moet ze echt achter de reed aan zitten hahah.
ja de administratie en fotoalbums hahah, dat zijn de klussen voor het verlof..

sterretje ik keek ook altijd beverly hills en volg serie 2 zeker ook..volgende week begint ie weer samen met gissip girl..geweldig......kan niet wachten..als ik me man vraagt of ie het seizoen wil downloaden doet ie dat, maar volg deze gewoon op dinsdag...en anders neem ik hem op op de hard disc ....kan niet meer zonder...
fijn dat er wellicht een project in zit..zou er ook niet lekker op zitten hoor.
wij hebben indd de opvang aangehouden..we hebben alleen de woensdag he..en anders ben ik ook me plekkie kwijt..

zit lekker tv makelaar te kijken en neem me meiden serie's op..morgen ga ik boven ff soppen en als het droog blijft ff naar de markt en de wibra, want heb dingen in de folder zien staan..
ga lekker buizen.

xx bambi

Terug
Bovenaan