Klusbabes 36 !!!

@bambi: toch overal hetzelfde met de opvang. Op die manier vliegt t geld er natuurlijk uit als je minder inkomsten hebt, maar ja, je wilt inderdaad ook niet je plekje kwijt. Dat ze dat nou eens verbeteren vanuit de politiek.
@linda: tjee, wat heb je een drukke dag gehad.Als je het leuk vind en je kunt rusten als je moe bent is het niet erg, maar als je geen zin hebt is het wat minder. En de kleine in aan het dalen. Ja, dat gebeurt eerder bij de 2e, hè? En gelukkig is verder alles in orde. Moest je nu in het ziekenhuis bevallen ivm de vorige bevalling of wilde je dat zelf?

Wat beverly hills 90210 betreft ben ik serie 2 aan het kijken van de oude serie!!! De nieuwe serie heet 90210 en die kijk ik ook wel, maar heeft weinig te maken met de oude. En ik vind het dus leuk om die beelden terug te zien die ik jaren geleden keek.

@jacqy: het zat niet mee vandaag. Zo'n lap tekst die verdwijnt is echt . Maar ik hoop dat je je gauw weer beter voelt lieverd. Gelukkig was alles goed met het onderzoek.

Ik ben kapot. Hele dag flink gewerkt en ook dan wil je wel even tijd voor jezelf. Dus ondanks dat t laat is en ik morgen ron 6 uur op moet staan, ga ik nog even iets voor mezelf doen. trusten

goeiemorgen meiden

pfff ben brak, was om half 5 wakker vanmorgen ik voelde wat lopen in me neus en durfde niet te snuiten heb ik net gedaan en er kwam bijna geen bloed mee jippie hahaha,

bambi; schoonmaak ze vandaag kom ook effe bij mij langs hahaha heb geen zin.

sterretje; ik moet in het ziekenhuis bevallen i.v.m. met me vorige zwangerschap en bevalling, maar als ik gewoon thuis mocht bevallen had ik ook voor het ziekenhuis gekozen, vind ik een veiliger idee. jij zal ook een kort nachtje hebben gehad vannacht toch nog wat voor jezelf gedaan gisteravond zo laat hahaha maar je hebt gelijk je hebt het nodig

Rimke komt ook alweer bijna terug van vakantie ben benieuwd hoe ze het heeft en hoe het met maudy gaat bij haar schoonzus.

jacqy: voel jij je alweer wat beter na gisteren?

Ik ga zo naar de groenteboer toe en dan zie ik wel wat ik ga doen maar heb echt nergens zin in kan wel merken dat ik in de laatste weken zit hahahah, misschien dat ik de bedden ga verschonen en anders doe ik dat morgen.
Ga wel zo effe me was buiten hangen, heb nog een aantal kleertjes van joey maat 62 gewassen en wat ik niet meer wilde heb ik weggedaan. ruimt weer op op de zolder

xxx linda

sterretje; hopen dat t doorgaat dat project van je man, samen thuis is leuk maar niet te lang, en helemaal niet als je inkomsten er vanaf hangen

Jacqy; voel je je al wat beter vandaag? Ik moet trouwens ook bloed prikken maandag bij vk

Linda; echo was gelukkig goed en 6 pond is op zich toch een redelijk gewicht? En verder hopen dat je bloedneus niet erger wordt.

Bambi; stom eigenlijk dat je je plekje kwijt bent als je t opzegt, dat kan dan ook niet tijdelijk?
Ik heb trouwens nog steeds geen info van de kinderopvang gekregen, is toch al week geleden, als ik t vandaag niet heb toch maar s bellen

Als ik klusjes zelf kan doen, doe ik t ook hoor, maar er staan nu gewoon dingen die ik dus niet zelf kan of mag. En mijn man heeft nu een periode dat ie erg moe is als hij thuiskomt, gaat niet eens sporten. Ik denk dat t komt omdat t wat rustiger is en dan krijg je zelf ook een dip. Maar nu t weekend gaan we weer klussen

En het is ook niet de bedoeling dat wij kleding van schoonmoeders moeten betalen, maar zo sneaky is ze wel dat ze dat min of meer denkt. De laatste tijd heeft ze genoeg gehad en in t verleden werd ze ook wel s gespekt door ons of zwager. Maar gelukkig ziet mannetje en zwager t ook in dat we dat niet meer moeten doen, heeft ook met andere zwager te maken (lapzwans), heel verhaal. Maar ik begin er niet meer aan, kan t geld nu zelf goed gebruiken.

Ben trouwens benieuwd of ze morgen nu eindelijk eens meer interesse in me toont (schoonmoeder bedoel ik dus). toen ze net hersteld was riep ze vaker ; pas je goed op jezelf en als t schopt laat je t weten, tot ik er kotsmoevan was dat ze dat zei (quasi interesse)  Maar nu vraagt ze nooit meer wat, als ik zeg dat t schopt, geeft ze niet eens een reactie. Hallo!!!! ik ben er ook nog, ik wil ook aandacht, ze heeft genoeg aandacht gehad. Ze kan niet eens de moeite nemen om een kleinigheidje te halen, of te laten halen  ofzo, niet dat t daar om gaat, maar dat is toch leuk voor ons? En ze moest ook altijd zo hard roepen dat ze heeft gevochten om ons kindje te mogen zien...nou laat dan ook merken dat je blij voor ons bent....

En heb nog wel genoeg dingen die ik kan doen, zoals administratie op orde brengen enzo, maar daar moet je wel zin in hebben, staat nog wel op planning, wil ook nog steeds kledingkast opnieuw inrichten enzo, maar aan de ene kant heb ik ook zoiets, MOET ik dan elke dag iets nuttigs doen omdat ik thuis ben?? Ja, zo een gevoel heb ik wel , maar zin is er niet altijd....

TRouwens nog even over uitje in augustus, kan dan niet eens, elk weekend hebben we een verjaardag, dus dat gaat bij mij al over......

Straksjes even naar winkel en naar Hema wat kleine dingen halen....ben ik er weer s uit haha. Ef kijken of ik een paar staaltjes van gordijnen mee kan nemen....of t wordt wit of .....

dames, tot later!

niemand meer geweest?

Bambi; ef vraagje aan jou ivm uitkering. Ik heb vandaag bericht en nu betalen ze de 1e week van juni 1 dezer dagen uit, wanneer betalen ze de rest?Eind van de maand of begin van iedere volgende maand?   Het is op zich nu wel makkelijk, je hoeft niet elke maand meer iets op te sturen, alleen als er veranderingen zijn. Heb trouwens recht op een uitkering t/m nov 2010

Heb bij de Hema hydrofieldoeken gehaald, 10 stuks voor 5,- ipv 12 euries,toch weer mooi meegenomen. Ik was 1,5 uur weg, maar ik merk wel dat ik een stuk moeier ben. Aan de ene kant denk ik, ach 27 weken zwanger, valt nog mee, maar toch wordt t allemaal iets vermoeiender. Wilde net ef dutten, maar viel niet in slaap. Wel ef tv gekeken in slaapkamer, ook prettig

Hmm, net lekker fruithapje op, en nu heb ik zin in een snack!!!!!

hey meiden.

ik heb weer wat puf gevonden hahaha.

bieb; je hebt gelijk hoor wat je schoonmoeder betreft en het is niet leuk als ze nu in ene weer geen intresse toont, schoonmoeders het weet wat.
En je hebt een uitkering tot nov 2010 dat is in ieder geval een lekkere gedachte, en wat het bezig zijn betreft je hoeft echt niet elke dag wat nuttigs in huis te doen hoor een dag heerlijk alleen voor jezelf is ook lekker en je rust pakken.
Bij de hema geslaagd, en je wordt vermoeider dat is logisch hoor meid, en je denkt dat 27 weken niks is maar er gebeurt zoveel in je lichaam en met jezelf dat is gewoon een aanslag op je leven om het maar even zo te zeggen hahaha.
en je man ook last van vermoeidheid, net wat je zegt als je wat minder te doen hebt zak je zelf ook in maar een beetje rust is ook wel goed voor je man hoor

zo ik ben vanmorgen niet verder dan de bank gekomen, en heb eten gekookt en daarna ben ik naar me bed gegaan, joey ging op zijn kamer spelen en ik moest om 4 uur naar de fysio en daarna nog effe boodschappen gedaan, en nu zit ik hier, ik ga effe een broodje eten en om 7 uur naar de yoga toe, hoe bedoel je een geen puf dag hahahaha.

misschien nog effe tot vanavond en anders tot morgen

xxx linda

@bieb: lekker geslaagd bij de hema, gelukkig. En zeker hoef je niet elke dag iets te doen. Voelt soms inderdaad zo. Dus zeker rusten of gewoon genieten!
Wat jammer dat je schoonmoeder zo reageert. Heeft ze alleen zoons of ook een dochter?
@linda: even een dagje iets minder, gelijk heb je.

Ik ben ook benieuwd hoe het is gegaan bij rimke en hoe het met maudy is.
Nou, ik heb vanmiddag even bijgeslapen, ik was kapot.
Trouwens die verkoudheden steeds, ik begin me af te vragen of het geen hooikoorts is. nu heb ik nergens last van. Even in de gaten houden met het mooie weer.
Nou, manlief is in huis nog flink met wat dingen bezig, ook fijn dat dat geregeld is natuurlijk.
even de kleine in bad doen.

@bieb, ik heb geen idee wanneer ze uitkeren...ik heb begin juni van heel mei ontvangen..kan me van vorige keren herinneren dat ze om de 2 wk uitkeren, maar miss nu wel om de maand...dus even afwachten..
moet jij trouwens niet je eigen verlof aanvragen.??? dat gaat vast niet automatisch..normaal doet je werkgever dat, maar nu moet je dat zelf doen toch..

sterretje...ooh de oude serie..die heb ik toen wel gevolgd ja, maar zou niet meer weten hahaha hoe die gaat..

Linda weer een brak dag..

ooh meissie heeft een stinkbom gelanceerd..gelijk maar ff wassen enzo. zie dat het al laat is..miss tot latersss anders fijne aaf.

xx bambi

Ha meisjes!

Ik heb alles bijgelezen, maar echt geen puf om te reageren.
Moet morgen weer aan het werk..........
Vakantie-tje was super, weer iets minder, maar de safari's en de lodge waar we logeerden geweldig en super de luxe.
Maudy   heeft zich keurig gedragen, en ligt nu weer lekker in haar eigen bedje te slapen.
De oudste kat heeft er een pleuris zooi van gemaakt, hij terroriseerde de boel hier al, en nu is de maat vol, hij gaat terug naar het asiel. Niets voor mij, maar we kunnen alle meubels weg gooien zo ongeveer.........alles zit nu in de was en we hopen dat het een beetje goed komt met het bankstel.........
Meisjes, morgen   kom ik even uitgebreider reageren, wilde even laten horen dat alles hier oke is!

Kus en welterusten!

Terug
Bovenaan