Klusbabes 36 !!!

@bambi: ik wist ook niet meer hoe ze gingen, maar ik kon er per toeval nu aan komen en wilde ze dan ook graag zien. Ach, het houd me van de straat en kost niks. Heerlijk om te kijken nu het weer zo lelijk is.
En was je nog op tijd met verschonen? Hier heeft de kleine soms ook meteen een douche nodig daarna, hahaha, schitterend.
Draait lois ook al helemaal rond op het aankleedkussen terwijl je in alle onmacht probeert een te vermijden dat ze tijdens het draaien met de benen in de poepluier komen?
@rimke: dat je nog de tijd vond om te reageren meid. Gelukkig was het leuk. Ik ben benieuwd naar je verhalen. Met maudy alles goed gegaan gelukkig. En een kat die de boel terroriseert? Tja, ik kan me voorstellen dat je die weg wilt doen. Ik heb er ook een hekel aan als ze de meubels kapot maken. Gelukkig doen ze dit nauwelijks.

Zo, morgen wéér werken. Ik heb het idee dat ik geleefd word. Ik voel me ook helemaal niet relaxed. Alleen aan het plannen, regelen etc. Tja, zal wel over zijn voor ik een jongen ben, zoals linda altijd zegt
Trouwens nog iemand nieuws van happy? Er was iemand die haar altijd smste, toch? Bij deze wil ik de groeten doen.

goeiemorgen meiden

wat een takkeweer zeg, ik heb joey vanmorgen naar de chreche gebracht en ben daarna lekker uitgebreid in bad gegaan en kom er net uit heerlijk hahaha.

bambi: haha lois effe lekker aan het poepen geweest heerlijke geur hahahahha wordt alleen maar erger hahaha.

sterretje; zeg ik dat hier ook zal wel weer overgaan voordat ik een jongen ben hahahahah heb ik zelf niet eens in de gaten.
en inderdaad let met die verkoudheid maar eens op het weertje, misschien is het hooikoorts en anders effe bij de ha laten onderzoeken ofzo. je kan hooikooorts zo inene krijgen.

rimke; was je alweer terug ik dacht dat je morgen pas terug zou komen. en jullie hebben het mooi gehad, wel jammer van het weertje dan dat dat niet helemaal meezat, en maudy heeft zich keurig gedragen bij je schoonzus, gelukkig maar. en de kat terug naar het asiel je krijgt van mij gelijk als ie alles aan het slopen is geweest.
ik ben benieuwd naar je verhalen over de vakantie.

De yoga was weer lekker gisteren, en ik kreeg thuis toch krampen in me buik ik dacht op een gegeven moment effe dat het was begonnen, later zakte het weer af gelukkig, en ik heb wel lekker geslapen vannacht tot half 5 en om half 6 weer effe in slaap gevallen tot 7 uur,
Ik heb net de bedden vershcoond en zometeen joey van de chreche halen en dan eten koken en vanmiddag blijf ik ook lekker thuis, het is hier echt triest weertje al die regen en niet normaal zoveel en hard, maar ja we wonen in nederland.

xxx linda

he meiden,

Rimke ook weer in nederland, scheelt dat het weer hier niet veel beter is.fijn dat alles met maudy goed is gegaan..en een kat die sloopt..alle begrip meissie, die hoef ik ook niet. Morgen de operatie toch ? werkse vandaag nog.

Linda oefenweeen ??? doe maar rustig aan, met dit weer kan je toch niet veel he

sterretje, ja het is hier drama momenteel met het verschonen...dat gedraai, lijkt soms wel worstelen hier.

Nu is Lois zoiezo niet te genieten de laatste dagen..zolang we doen wat mevr. wil dan is het prima, maar owee als we moeten eten en we der speeltje afpakken, dan is het net of we haar vermoorden, janken niet normaal meer..echt een grote aansteller..en soms gewoon uit het niets jengelen en jammeren..geloof het met der sprong te maken heeft. in oei ik groei staat dat er met de 11 maande weer een flinke sprong is, nou dat klopt ze was gisteren presies 11 maanden..nog 1 maandje en dan is ze jarig.
heb gisteren de uitnodigingen gemaakt..ff plakken en vouwen..heel leuk, maar wacht nog even een weekje hahah met opsturen.

Vanmiddag moeten we naar het CB, is ook weer 2 maanden geleden..ben reuze benieuwd hoe en wat ze gegroeid is..verders krijgt ze weer prikjes..altijd zielig.
Heb net ook de HA gebeld voor der puffer...we moeten nu 2 wk 1 puf per dag geven en dan proberen zonder.
Tja ze hoest nog nouwelijks, dus hij denkt dat het gewoon een luchtwegen infectie is geweest..als het terugkomt mogen we weer puffen tenzij het lang blijft aanhouden, dan moeten we weer gaan bellen, maar das nog lang niet aan de orde.

Net weer 2 soll. de deur uit.
gisteren 2 afweizingen op de mat..ach het maakt me nu niet zo veel uit..straks na de verhuizing hoop ik toch wat te vinden.voor een half jaar desnoods, want wil dan weer zwanger raken.
Heb voor tandarts assistente gesoll..leek me altijd al leuk, alleen kost een opleiding zoveel..heb ooit eerder gesoll daarvoor en toen 2 dagen meegedraaid. de keuze is toe op een ander gevallen..dus nooit wat mee gedaan.. nu vragen ze een parttimer en opleiding was niet nodig..dus wie weet...carierre switch hahahah

hoor Lois, dus ga die ff uit bed plukken...

xx bambi

Zo, ben de pleuris zooi hier langzaamaan weer in het normale aan het veranderen, moet over een uurtje aan het werk, dus veel tijd om op jullie verhalen te reageren heb ik niet........morgen idd de operatie dus dan ben ik er weer niet, sorry!
De vakantie was dus super, veel wilde dieren gezien, mooi land, super de luxe lodge en heerlijk gegeten!
Maar dat had ik volgens mij al verteld..............
Maudy slaapt als een dolle, die moet wat inhalen van alle drukte vn de afgelopen week, te schattig, ze was om 8.30 wakker vanmorgen..............dus wij konden ook wat uitslapen, verder ben ik de hele ochtend in huis bezig geweest, is weer lekker opgeruimd en de was is ook bijna weg, op 1 witte na..........
Fons is vanmiddag lekker met maudy thuis, het weer klaart hier op dus die kunnen lekker aan de wandel en boodschappen gaan doen!
Ik dus zometeen aan het werk, tot 23.30, en dan morgen om 7.00 maudy bij de gastmoeder afleveren en ik moet om 7.30 in het ziekenhuis zijn................ik hoop morgenavond even op het forum te komen, ik mag niets dus ik lig lekker op bed met mijn laptopje denk ik...........
Sorry voor het ego verhaal, heb alles bijgelezen maar de tijd niet om fatsoenlijk te reageren,   dikke knuffel voor jullie allemaal, en linnie, laat dat jochie nog maar eventjes zitten............kus!!

kon vanmorgen geen bericht plaatsen, werd er uitgeknald. Oke, dit was mijn bericht:

Rimke; je bent er weer!!! fijn dat de vakantie super was ondanks t weer. Weer een beetje nader tot elkaar gekomen? En met maudy alles goed gegaan...alleen met de kat dus niet. Jammer dat hij terug naar t asiel moet, maarja als kat echt niet te handlen is....

Sterretje; misschien is het wel hooikoorts, volgens mij ben je best wel veel verkouden, of een soort van allergie ofzo?
Bah, morgen weer werken, jammer als je je niet ontspannen erbij voelt...
En mijn schoonmoeder heeft 5 kinderen, 4 zoons en 1 dochter.
Maar er zit verder ook geen actie in haar, dus ook geen actie in interesse tonen enzo....

Gister belde ze ons weer, ze had aan dokter gevraagd of ze niet naar aanleunwoning mocht...pff iedereen alle moeite doen en toch blijven zeiken....

Bambi; uitkering zal ik ook wel begin van iedere maand krijgen. En ja, ik moet mezelf ziek melden (wordt als ziektemelding gezien). Eind juli moet ik mijn werkcoach daarvoor bellen

Linda; hoest vanmorgen? lekker aan t uitrusten?

Ik moet zeggen dat ik heerlijk geslapen heb, 1x wezen plassen, alleen ef wakker door mannetje. Wat een kutweer vandaag, katten zitten binnen en die vervelen zich ook al dood, normaal staat de deur altijd open, maar nu even niet.....ga zo wel ef spelen met ze. Ga denk even keuken opruimen en was opvouwen en dan zie ik wel weer. Mentale voorbereiding op t shoppen met schoonmoeders vanavond...ha

Rimke: hadden jullie t wel uit kunnen houden zonder Maudy? elke dag even bellen met thuisfront? ..

Als we je hier niet meer zijn, heel veel sterkte voor morgen

bambi; toch jammer die afwijzingen...Maar een carriereswitch is ook leuk, wie weet....

Linda; oeh, je dacht even dat de bevalling was begonnen hihi....het is dat je er al elke dag bent, maar nu MOET je je elke dag melden

Hier de keuken van buiten gesopt en de slaapkamer ook, weer heerlijk frisjes. Buiten nog steeds pokkenweer, regent nu even niet. Heb zin in wat lekkers maar hou me in......ik ga denk maar fruithapje maken....even een shotje

geen zin vanavond om te stadten....

HOI,

Rimke heel veel sterkte voor de operatie morgen..fijn dat de vakantie lekker was hoor..en maudy weer een beetje slaap inhalen, hoop dat ze snel weer in der ritme zit van thuis.
werkse voor nu.

Bieb vanaaf winkelen met je geen interesse tonende schoonmoeder, ik zou me er niet te druk over maken, want jij bent de enige die er last van heeft..ik deed dat ook zo erg als ik vond dat iemand te weinig aandacht aan me zw,schap besteed., maar voor een ander is het gewoon minder boeiend..ze doen miss tegen anderen wel heel enthousiast, dus jij denkt dat het haar niet boeit terwijl ze miss wel heel trots is.

Nou wij zijn op het CB geweest en Lois doet het prima..ze woog nu 9210 en is 74 cm..ze zit echt presies in het midden van de curve..ze kreeg weer 2 prikjes, ze keek er na..en die 1e huilde ze helemaal niet en de 2e ff, vond ze toch niet zo leuk, maar wat een grote meid he..het was echt zo over.
Ook kwa ontwikkeling gaat ze best lot volgens de wijkverpleegkundige..het was trouwens een nw..een jonge meid..en heel aardig..die pin is weg...oleeeee...

net nog even bij me vriendin geweest..vandaag in ondertrouw gegaan..gisteren 2e echo...alles oke..10 mm gegroeid..is nu 8 wk..en ze gaat morgen voor 15 dg naar teneriffe....jalours.....en dan komt ze in de nacht van 26/27 juni terug...die avond der vrijgezellenfeest..pfff wat zij dus niet weet..oei....
29 juni krijgt ze de rproefkapsel en doe ik daarna meteen de proefmake up..druk druk..
moet nog kleding kopen voor de bruiloft..en Lois verjaardag verder voorbereiden..hahah
Ben voor me vriendin een boek aan het maken, ben allemaal herinneringen aan typen en ga der foto's bij plaatsen, me vader is goed met bewerken en die moet ook het een en ander inscannen..Wij zijn al vanaf de kleuterschool vriendinnen, dus zat te delen. van rare sporten.tot vriendjes, en trouwen en kindje...echt leuk..ben een sentimentele must..haha

xx bambi

hey meiden

bambi: lois aan het jengelen, en alweer 11 maanden, niet normaal meer zeg zo snel allemaal wat dat is gegaan, en ze gaat natuurlijk jullie ook uitproberen tot hoever ze kan gaan en hoe lang het duurt voordat mama boos wordt. en je mag minderen met de puffer, ik ben benieuwd hoe het gaat.
En 2 afwijzingen gehad maar gesolliciteerd als tandartsassistente, is wel weer eens wat ander, en mocht je worden aangenomen neem ik aan dat die opleiding door de tandasrts wordt betaald?

bieb; succes vanavond met het winkelen met je schoonmoeder hahaha, en bij jullie ook takkeweer hier ook nog steeds.
En je hebt ook steeds overal trek in, ik ben nu ook steeds aan het snoepen en ik probeer me in te houden maar helaas dat wordt niks hahaahah, heb de hele dag honger nou ja trek.

rimke; succes morgen met de operatie, ik hoop dat het een beetje mee gaat vallen meid, je moet er al vroeg zijn zeg, pfff, en ik ben blij dat je van je vakantie hebt genoten, nu nog effe werken, kan er in komen dat je daar dus totaal geen zin in hebt succes nog eventjes. en laat morgen wel even weten als je daar de fut en zin in hebt hoe het is gegaan.

Ik heb me bloeduitslagen gehad, en me bloedplaatjes waren goed en ik heb nog steeds bloedarmoeder, Vorige keer stond het op 6,6 en nu ondanks me ijzertabletten nog stees op 6.6 ach kan geen kwaad, maar daarom ben ik dus niet vooruit te branden.
Vandaag heb ik dus niks gedaan behalve de was en de bedden verschoond, na het eten ben ik in de bank gaan liggen en ik kom er net uit en ben nog steeds brak, en het regent hier nog steeds pijpestelen en daar wordt je niet vrolijk van.
ik ben er later weer eventjes.

xxx linda

Terug
Bovenaan