Klusbabes 36 !!!

Bambi: lois is goed gegroeid en ze maakte niks van de prikjes grote meid, en je krijgt het nog druk met die trouwerij van je vriendin maar wel gezellig,e n leuk zo'n boek wat je aan het maken bent leuk idee.

Joey krijgt trouwens 1 juli weer een prik ik ben hem er alvast aan het voorbereiden haha, met al dieandere prikken toen ie nog klein was heeft ie nooit een kik gegeven maar ja nu ben je een paar jaar verder en weet ie wat het is hahaha, maar dat gaat wel goedkomen.
Ik ben nu aan een tros druiven geslagen heerlijk.

xx linda

@linda: ja, ik kende die uitspraak niet. die heb ik echt van jou
En je had vals alarm vannacht. Misschien waren het oefenweeen. Tja, je zit er niet ver meer vanaf. Hoeveel weken ben je nu? 36 denk ik, nietwaar?
@bambi: Wat leuk, ik hoop dat je het wordt en als je zo in een ander vak kan rollen is natuurlijk helemaal geweldig.
Ja, lois gaat inderdaad ook vlot als ik jou hoor. De kleine hier had hetzelfde. Ook vlot, met optrekken en pasjes maken, etc. lois zit midden op de curve. Hier was het qua gewicht bovenaan de curve en qua gewicht ging het in groeistuipen. Ze blijft lang op 1 lengte en schiet dan omhoog, bij wijze van. En die 2e prik is de pijnlijke zeiden ze me laatst. Trouwens fijn dat je nu een aardig iemand hebt. Je zult wel trots zijn geweest op je meisje. Ik weet dat ik het in ieder geval wel was.
@bieb: 1 dochter en 4 zoons. Er was iets uit je verhalen waaruit ik kon afleiden dat ze zoons had. Ik weet niet meer wat, maar wel dat ik het herkende. Veel succes vanavond!!!!

@linda: Nu moet je door het ijzertekort verplicht rusten. Is ook wel eens goed. Even lekker lezen of zo. En jullie zijn joey al aan het voorbereiden. Waarschijnlijk merkt hij er weinig van of is hij t snel vergeten. Ik merk tenminste dat ik als ouder er meer last van heb.
@rimke: heel veel succes morgen lieverd. Ik denk aan je.
@bambi: Poeh, je vriendin krijgt het druk. Wel mooi van dat album dat je bent aan het maken. Ik heb zelf ook een vriendin die ik zolang al ken, maar ze gaat niet trouwen. Eens kijken, misschien voor een andere gelegenheid, want t idee is mooi.
En ik herkende wat je schreef van lois. Dat hadden wij hier precies hetzelfde. Ik had al zoiets van begint ze nu al te peuterpuberen, maar het bleek idd de 11maanden sprong te zijn.
Trouwens zijn jullie financieel veel achteruitgegaan sinds je geen werk meer hebt?

Nou, hier verder géén nieuws. Ik werk en stress, hahaha.

Goedemorgen meiden,

Rimke, wil je nog even heel veel succes wensen met de operatie vandaag! Denk aan je, en hoop dat het allemaal mee zal vallen!

Verder zag ik dat het ijzer gehalte van Lin nog steeds laag zit. Logisch dat je zo moe bent dan he! Rustig aan meis!

Bij bambi zit lois mooi in de curve! Goed zo!

Zag bieb ook voorbij komen, maar weet t ff niet meer, sorry bieb!!

Ik ga zo aan het werk. Gister uit eten geweest met mijn collega's en arts die nu gepensioneerd is sinds een paar maanden, was nog een afschijd etentje.
Vanavond ook uit eten, met schoonouders en andere genodigden, zijn 35 jaar getrouwd! Mijn ouders zijn ook uitgenodigd, dus das wel gezelli!

fijne dag meiden!

kus jacqy

goeiemorgen meiden

zo heb geslapen vannacht maar ben me toch een partij aan het dromen geweest, maar weet niet meer waar ze over gingen,

jacqy: zo lekker weekendje heb jij gisteren uiteten geweest en vanavond weer uiteten jammie veel plezier en werkse voor vandaag

rimke; je bent ondertussen al in het ziekenhuis maar heel veel succes en sterkte vandaag meid, ik hoop dat het een beetje mee gaat vallen.

sterretje; is er al wat bekend over dat eventuele project wat je man zou kunnen doen?
en wat die prikken betreft het is ook zo dat de ouders er erger meezitten dan de kinderen zelf hahaha.
Ik zie er nu ook al zo erg tegenop dat joey na de grote vakantie naar de school gaat, hijwordt dan echt zo erg groot, maar ik heb dan wel me handen meer vrij voor de kleine.

Het is hier weer mooi weer gelukkig, wat een takke weer gisteren, Me was draait al die ga ik zo buiten hangen, en daarna effe naar me pa toe daar de badkamer en de wc's schoonmaken en de rest mag ie zelf doen.
Fijne dag en tot later

xxx linda

hoi meiden.

Rimke ligt ondertussen al onder het mes, of iig bijna..ben benieuwd hoe zeg zich straks voelt.

Linda niet te veel doen indd. bij je pa snap ik wel dat hem wilt helpen, maar ze kunnen beter jou helpen..en met een laag ijzer snap ik dat je zo  moe bent, maar meid je bent al over de 8 maanden zwanger...het kan zomaar gebeuren he..relax..

jacqy jammie gisteren uit eten en vanaaf weer..ach je hoeft nu niet op de lijn te letten toch..en van je familie verwacht ik geen stomme dingen over je groeit wel hard of wat dan ook..en zowel lekker boeien..1 oor in ander uit zo moet je maar denken..
have fun..

sterretje..stress van het werk is echt  niet leuk, ben je er al uit of je hier blijft, nu het kwa comunicatie beter gaat..willen jullie nog een 2e kindje ? ook daar vind je wel een schema of regelmaat in..als een ander het kan, he

wij zijn er iets op achteruit gegaan nu ik thuis zit..maar ik krijg ww he. dus dat is de 1e 2 maanden 75% van me laatste loon en dan tot maart 2010 70%. Dus we leveren momenteel zon 10% in en straks tegen de 20%, maar goed ik wil toch minder werken als 24 uur..dus het geld wat ik nu krijg is waar we het straks ook van moeten doen.  maar wil eigelijk niet zolang gebruik maken van die ww  hoor..maar nu met het oog op de verhuizing lijkt het me wel fijn om pas na sept/okt te werken..maar goed..ik soll. gewoon maar niet te fanatiek hahah.

we hebben net het ontbijt achter de kiezen..ga zo de boodschappen doen..blegg geen zin, maar moet toch gebeuren he. vanaaf de intocht van de avond 4 daagse..me neefjes inhalen..Lois kan wel voor een keer later naar bed,,

trouwens als wij gaan verhuizen gaan onze buren aan beide kanten ook en ook nog een huis daarnaast. dus medio okt. staan er al 4 leeg naast elkaar..in de wijk zelf staan er al best veel leeg..maar bij de meeste hangen nog gordijnen enzo, zodat het geen bouwval wijk word hahaha.

nou ga me thee opdrinken en de tassen pakken..

xxx bambi

god gloeiende &^&*&Y*)({I{Joifjroesipdg90ip grrrrrrr

heel stuk getypt valt die klote computer uit!!!!!!!!!! mn vent zit al de hele week dingen te installeren en downloaden, zal daar wel mee te maken hebben

ga t niet weer opnieuw typen...

dames, tot later, ga zo weer naar dierenarts

Terug
Bovenaan