Klusbabes 36 !!!

Niemand meer geweest?

Vanmiddag na t boodschappen doen heerlijk nog even in tuintje gezeten. Wacht nu op mn mannetje, stond in file van 4 km. Ik zou spaghetti maken, maar helemaal geen zin in, dus heb besloten om frietjes te halen
Balen, mannetje moet volgende week hele week naar Vlissingen, en morgenochtend ook weer werken. Hup, weer niet naar stort, maar mooi wel dat we boven de plinten en gang gaan afverven......En anders zet ik dinsdag de meubeltjes zelf wel in elkaar......

Verder niet veel te vertellen, wat ik te vertellen had , had ik vanmorgen al getypt maar toen viel computer uit, en geen zin om opnieuw allemaal te typen.

Net na t t boodschappen doen, had ik zo een steek van been naar rug, niet zo heel erg, maar ben maar even rustig gaan zitten. De zware spullen staan nog in auto, dus die mag mannetje naar binnen halen. Normaal deed ik alles gelijk in t kratje bij   t afrekenen, maar dan moest ik dat ook weer naar binnen tillen, nu doe ik alles pas bij de auto in t kratje. Anders sjouw ik me te barsten, en niet echt goed natuurlijk

Wel grappig hoor die buik van mij. Als die kleine aan t schoppen is, zie je echt zo mijn buik op en neer gaan. Ben gewoon verliefd op mn buik haha, nouja, meer verliefd op wat er in zit hihi. Maandag trouwens weer naar vk

Ben benieuwd hoe t met Rimke is. Was het nou een dagopname? zal wel niet he?

hey meiden

bambi: niet te fanatiek aan het solliciteren je hebt gelijk je hebt zometeen met die verhuizing en alles weer in het nieuwe huis genoeg te doen. En hadden ze bij jullie een fietsvierdaagse? bij ons wel ook vandaag de laatste dag wel grappig hahaha

bieb; lekker irritant is dat zit je een heel bericht te typen dan alles weg, en niet zelf de meubels van de kinderkamer in elkaar zetten hoor dat is niet goed voor je, en je man moet morgen ook werken en volgende week de hele week naar vlissingen balen is dat zeg
Hoe was het winkelen gisteravond met je shcoonmoeder? is het nog een beetje meegevallen?

rimke; hoe is het met je? hoe is het gegaan met de operatie? ik hoop dat je niet al teveel pijn hebt.

zometeen komt me vriendin hier eten we gaan chinees eten heb ik wel trek in,
Vandaag een beetje een drukke dag gehad, vanmorgen effe bij me pa het een en ander schoongemaakt, en bij mezelf thuis schoongemaakt, toen gegeten en daarna met joey naar de fysio en na de fysio effe met joey naar de speeltuin toe en daarna bij me tante een koppie gedaan, en nu ben ik weer thuis en ben gaar, morgen maar effe rustiger aan doen
Ik doe bij mijn pa niet zoveel meer shcoonmaken hoor hij doet heeel veel nu zelf maar ik had vandaag zoiets van ik doe het wel effe erg he hahahaha
Ik ben er vanavond dus niet en mrogenochtend dan lees ik weer bij
iedereen een fijne avond en tot morgen

xx xlinda

goeiemorgen allemaal

rimke; hoe is het met je??? mocht je gisteren wel al naar huis toe?

bambi: hoe is het met de vloer in jullie nieuwe huis afgelopen hebben jullie al besloten of de bewoners het in oude staat moeten brengen of dat jullie die voegen opnieuw kunnen doen?

bieb; hoe was het winkelen met je schoonmoeder?

Zo gisteravond wel gezellig gehad met de vriendin haar vriend was nu een weekend weg dus ze kwam weer eens langs. we lagen voor mijn doen laat in bed haha 11 uur, en om half 6 vanmorgen schrok ik wakker met hartkloppingen niet te kort ik was aan het dromen geweest dat me moeder de mexicaanse griep had en daar aan dood was gegaan maar ze had ons wel allemaal aangestoken en toen schrok ik wakker, hahaha hoe kom je er bijop.

Het is hier mooi weertje, en ik heb al de hele dag aan de linkerkant in me zij een paar voeten die erg hard trappen en dat doet zeer, en ergens aan de linkerkant een paar handen denk ik die me pijn doen hahahaha
Ik heb me badkamer al schoongemaakt en vanmiddag ga ik effe de ramen lappen en de was is al gedaan, en zometeen effe naar de markt toe en bloemen water geven op het graf, en vanavond krijgen we weer een logee dus die kamer ook effe op orde brengen.
Ik ben er later vandaag nog eventjes.

xxx linda

he   meiden,

Linda je gaat toch geen ramen meer lappen als je 8 maanden zwanger bent, ben je wel helemaal wijs ??? je mag niet strekken en ook niet op een trap staan, dus zal niet weten hoe je dat moet doen..je hebt weer een druk programma, doe je rustig aan..We hadden trouwens avond 4 daagse, niet fietsen, maar lopen.

zag op rimke der hyves dat ze lekker onder de morfine de bedje in dook gisteren..dus ze is thuis en hopelijk alles goed..

bieb wat kut een heel bericht en dan valt je pc uit...zou er ook helemaal de schurft in hebben dan. balen dat je man nu zoveel moet werken, maar niet zelf gaan klussen hoor..tenzij je rustig aan doet en veel rust neemt, maar niet gaan sjouwen en niet teveel bukken..

nou gisteren dus de intocht van avond 4 daagse..leuk en gezellig zon 2 kilometer gelopen..toen koffie bij ons en Lois ging pas 9 uur naar bed..ach ze vond het allemaal best..
helaas vanmorgen 8 uur had ze geen zin meer..en nu ligt ze weer op bed. ze was nog moe..
vanmiddag gaan we denk ik even op de kermis kijken, er is kermis, maar ze hebben de kermis hier een jaar geleden verhuisd naar het industrieterein ipv het centrum en nu is het dus best ver weg en geen bal aan..maar goed ff met loisje kijken en me neefjes..alleen weet ik nu niet hoelaat vanwege lois slaapje..dan eten we bij me schoonzussie en gaan daar vanaaf gezellig borrelen..

Me man is momenteel examen aan het doen met de hond. 99% dat ie zakt, want het is best moeilijk, met de trainingen ging het soms wel en soms niet..dus ben reuze benieuwd..ik denk van niet, want Remus is zon eigewijze drol...

heb net gestoft gezogen en gedweild en heb me beddengoed buiten hangen..lekker ruikt dat weer..
net ook gtst van gisteren gekeken en nu dus wachten op me man, geen idee hoe laast ie thuis komt..ging vanmorgen 7.45 de deur al uit..moest er half 9 zijn en 9 uur examen...tis hier ook een half uur rijden vandaan.

ohja wat de vloer van ons nw. huis betreft..kunnen niet opnieuw voegen, die kerel die er verstand van heeft zij wel dat het een heel nette vloer is..we laten hem voorlopig zitten..verfen de muren en plinten enzo..met onze meubels erin moet ik het zien..en anders ligt er binnen een jaar laminaat in..kan zo over de plavuizen heen.

ga weer
xx bambi

Bambi; ben benieuwd of je hondje ehh de baas en de hond slagen....

En je laat de vloer toch liggen. Ach, als het echt niets is kan je altijd nog laminaat ofzo leggen, is ook niet superduur.

Linda; jeetje je bent gek, nu nog de ramen lappen!! (denk dat ik t ook zo doen hoor haha). Maar doe je wel voorzichtig. Op zich heb ik hier nergens beneden een trap nodig en boven eigenlijk ook niet, maar voor een aantal ramen moet ik wel t dak op, nou dat doe ik dus echt niet meer. Eng en gevaarlijk, mag mn mannetje doen haha

Rimke; alles goed meis? Ik las dat je wel al thuis bent? rustig aan, en we zien je wel weer verschijnen

Ik vraag dinsdag aan de bezorgers of ze in ieder geval de meubels boven kunnen zetten, dan hoef ik t niet de trap op te slepen. Ik zei al tegen mannetje, leg gereedschap maar klaar, zet ik t wel in elkaar haha. Weet ook niet of ik dat doe hoor. Misschien bel ik maandag nog ef op naar die afdeling of ze toch kunnen monteren en wat t kost. En anders wachten tot t weekend, als t goed is komt mannetje vrijdag weer thuis.

Ach,winkelen met mn schoonmoeder...dat had ik dus getypt...maar zal nog s beginnen...ze had gelukkig wat gevonden bij c&a (zelf betaald). daarna wilde we wat gaan drinken. Eerst blije doos ophalen bij Prenatal., shit op. oke dan niet. Daarna wilden schoonzus en ik een gebakje, hadden ze nog maar 1 stuk! Oke, dan alleen thee. Toen hebben we toch maar een sorbet genomen hmmm, en schoonmoeders laten betalen whahahah

En we hebben haar even flink de waarheid gezegd. Achter onze rug proberen andere woning te regelen want hier is ze niet gelukkig....Nee, je moet t wel kans geven. In vorige woning kwam ze ook niet de deur uit (alleen voor  Aldi) en had ze met bijna niemand contact, dus wat nu t verschil is.....Ja, ze wil een grotere kamer...Maar die krijgt ze ook!! alleen moet er eerst iemand de pijp uit gaan!!! pff ze wil   t niet inzien en ze doet ook geen moeite om te wennen. Ik zei ook nog, het is voor ons ook moeilijk geweest al die tijd naar Eindhoven en om te zien hoe ze op sterven lag....Weet je wat ze zegt??? Ja, en voor mij dan??? Ja hallo, tuurlijk voor haar ook maar wij zijn er ook nog. Ze beseft helemaal niet dat wij t er ook moeilijk mee hadden. En schoonzus zei ook al dat ik zwanger ben en dat ik een onbezorgde tijd moet hebben en zij hebben 3 kinderen en eigen zaak, haar man al jaar thuis met dat been, mijn man moet geopereerd worden aan oog, en zo hebben alle kinderen   wat. En we hebben geen tijd om altijd maar voor haar klaar te staan en wie bekostigd straks weer als ze ergens anders heen gaat? En wie heeft er tijd voor? En wie zegt dat ze daar wel went.....pff heel verhaal en dan gaat ze weer janken. En ze voelt zich schuldig dat ze zich heeft laten opereren. ja, daar kan ze niks aan doen, daar heeft ze voor gekozen en uiteindelijk is t nog redelijk goed afgelopen, slechter dan verwacht maar daar kan ze niks aan doen.enz enz. Ze gaat nu weer de dokter bellen dat ze toch hier wil blijven....ben benieuwd......

Als t goed is komt mannetje zo thuis. Moeten denk even snel kattenbakgrint halen, kan hij t nog verschonen en dan hopelijk de plinten verven. Heb ze vanmorgen al geschuurd, binnen 10 min klaar
Ik moet trouwens nu wel de kattenbak verschonen, nouja t kan niet anders, dan maar handschoenen aan

Oja, moet de ledikant op een bepaalde manier staan? Bij t raam of juist niet?

@jacqy: lekker 2 etentjes in 1 week. Ik hoop dat ze comfortabele stoelen hebben. Dat vond ik vaak tegenvallen toen ik zwanger was.
@linda: We wachten nog op een reactie voor 1 project. Daarnaast kijkt hij elke paar dagen even, maar nu even niks.
En ik kan me voorstellen dat je het moeilijk vindt als joey naar school gaat. Maar je hebt ehm tot die tijd wel alle aandacht kunnen geven en dat zal nu bij de jongste telg ook zo zijn.
En veel gedroomd, ja gek wat zo'n zwangerschap allemaal met je doet.
@bambi: ik kan me voorstellen dat je nog geen haast hebt tot de verhuizing. En als je toch minder wilt werken is dat perfect om nu uit te proberen.
Of ik hier wil blijven werken nu de communicatie beter gaat. Heel eerlijk gezegd, nee. Ik heb om de zoveel jaar de behoefte om te switchen en daar ben ik wel aan toe. Echter zal het even duren voordat er ook binnen de organisatie op de juiste plek een plaats vrijkomt. Ik hou het dus vanaf nu zeg maar in de gaten.

De kleine is aan het smullen van haar tussendoortje. Ze gaf me net een hap van haar koek. En sinds enkele dagen loopt ze nu af en toe helemaal los uit zichzelf. Ze kijkt dan ook niet meer alsof het eng en spannend is. schitterend.

@rimke: ik zie dat je nog niet gereageerd hebt, maar ik hoop dat alles goed is gegaan.
@bambi: en hoe ging het met de boodschappen? Hier hetzelfde liedje, geen zin. Ik denk dat jullie op tijd weg gaan, want al die leegstaande huizen, dat is ook geen pretje om tussen te wonen.
@bieb: wat vervelend als je net zo'n heel bericht getypt hebt.
@linda: ik dacht dat je het vandaag rustiger aan deed. Ramen wassen met 8 maanden, ja iik deed het ook. Wist ook dat het niet goed was. Nesteldrang, hahaha. En wat een vervelende droom. Waarschijnlijk lijkt je moeder in je droom dan ook te leven en sterft ze eigenlijk weer, dus weer het besef 's ochtends als je wakker wordt. Ik kan me voorstellen dat je dan even een blometje brengt. Hoe doe jij dat nu met moederdag? Langs het graf, langs je schoonmoeder en je eigen moederdag?

@bambi: Laat de vloer lekkerr liggen. En als het niet bevalt kun je het altijd aanpassen.
@bieb: wat een gedoe met je schoonmoeder. Nou, het lijkt erop alsof ze het al meer begrepen heeft. En wat de meubels betreft laat ze inderdaad naar boven brengen. Wie weet heb je er zin en tijd voor.
Het ledikant heb ik niet direct naast een raam gezet. Ivm een open raam en een kind dat eruit kan vallen. De kleine heeft eerst met haar hoofdeinde naar het raam gelegen, maar sliep andersom lekkerder. Even uitproberen dus.

Ze is klaar met eten, moet er vandoor en nog veel te doen, doei

Terug
Bovenaan