Klusbabes 36 !!!

hey meiden

bambi; een lekkere dag vandaag heb je, naar de kermis en lekker borrellen bij je schoonzus, veel plezier vandaag, en gisteravond was eht dus ook gezellig en dat was dus een wandeldaagse, dat hebbenwij hier niet, we hebben hier wel een fietsvierdaagse en een zwemvierdaagse.
en die vloer laten jullie voor wat het is, en als het niet staat met de meubels dan is het dus wel mogelijk om er laminaat overheen te leggen, nou dan zou ik me er ook niet al te druk over maken,
Is de hond nog geslaagd voor zijn examen ?
en me ramen moet in nog lappen hahaha heb nog geen zin gehad

bieb; zo zeg wat een verhaal, en gelijk dat jullie je schoonmoeder effe de waarheid hebben verteld want jullie hebben ook allemaal een eigen leven en net wat je schoonzus zegt jouw man moet worden geopereerd en haar man zit ook nog steeds thuis, en je schoonmoeder zeikt maar door, Ze moet maar haar best doen met wennen en effe snappen dat ze wel naar een grotere kamer kan maar dat er nog geen plaats is, pffff soms,,, hopelijk zijn jullie nu effe van het gezeur af.
En je gaat vragen of ze dinsdag het kamertje naar boven willen tillen, zou anders maandag daar even over bellen, bij ons is het zo dat er wordt geleverd tot de voordeur en niet verder, maar ik weet niet hoe dat bij jullie gaat.
En je man is vrijdag weer terug gelukkig zal wel een stil weekje worden voor je volgende week.

sterretje; is het mogelijk om intern van baan te verwissellen bij jullie? dat zou wel lekker zijn dan als dat mogelijk is, en de kleine loopt nu lekke rhelemaal los heerlijk zeg, het gaat zo snel allemaal

jacqy;   was het dineetje lekker gisteravond??

ik ben moe, en ik kom net lekker uit bad vandaan, over een uurtje komt de logee en dan gaan we denk ik op de dijk effe een ijsje halen heb ik wel trek in.
Ik weeet niet of ik er nog ben vandaag en anders wordt het morgen weer.

xxx linda

He meiden!

Rimke, je bent weer thuis las ik op hyves. hoop dat alles goed is gegaan!

Sterretje, wat goed zeg dat ze al zelf een stukje loopt! knap hoor, je zal een trotse mamma zijn!

Bieb, jeetje wat een gedoe weer met je schoonmoeder! Wel goed dat jullie er eerlijk over zijn geweest. Ben benieuwd hoe ze nu verder zal doen... Ik zet de ledikant trouwens niet bij een raam neer maar aan de andere kant van de kamer.

lin, doe je rustig aan!!! volgens mij moeten we je straks vastbinden!!

Bambi, weet t ff niet meer... sorry!

hier alles goed. gister gezellig uit eten geweest, en eergister haha. vandaag zou ik rustig aan doen, maar is weer eens niets van gekomen! haha
vanmorgen bonje gehad met tom. om niets eigenlijk, maar vind t wel altijd vervelend....

ga vanaaf lekker op de bank hangen!

x jacqy

Ha meisjes,

Gister om half 8 in het ziekenhuis, om 8.15 is de localisatie draad zonder verdoving mijn tiet in gejast (ben nog nooit zo boos geweest, zag er namelijk niet zo tegen op, maar toen ik hoorde dat ze het zonder verdoving gingen doen, barstte ik in huilen uit. Heb de radioloog later na de operatie nog gesproken en gevraagd waarom ze het zonder verdoving deden, het antwoord was dat de verdovingsprik net zo zeer doet als deze..............flikkers, mooi niet dus, ik ben de vorige keer wel verdoofd en dat deed 100 keer minder pijn dan deze draad die in de tumor werd geprikt............), toen ben ik weer naar zaal gebracht en werd om 13 uur geopereerd, heeft drie kwartier geduurd en had veel pijn toen ik wakker werd. Gelukkig werkte mijn oud-collega'tje uit amsterdam op de uitslaapkamer en die had de morfine al klaar liggen voor me. Ik heb zoveel gekregen dat ik uiteindelijk na 3 keer morfine geen pijn meer had.
Om half 4 was ik terug op zaal en om half 7 mocht ik naar huis. Helemaal sloom van de morfine enzo.

Vannacht goed geslapen met pijnstilling en een slaappil. Vandaag best wat pijn gehad, de pijnstilling werkt niet heel goed.
Mijn arm en schouder doen ook zeer, en de wond ook. Die is ongeveer 4 cm en loopt vann mijn tepel richting oksel.
Ik mag 2 weken niets doen, mijn cursus van van de week kan ik dus vergeten en mijn hele werk de komende 1,5 week dus ook.............
Maar goed, ik moet maudy dus ook kunnen verzorgen en dat gaat nu nog niet. Gelukkig gaat fons pas dinsdag weer weg dus ik heb nog even..............

Ik kruip nu mijn bedje in, ben kapot heb pijn en wil gewoon slapen.
Morgen misschien iets socialer, sorry meisjes, heb jullie wel allemaal gelezen.................
Kus!

@rimke: tjee, dat was dus ook niet de kleinste ingreep. Ik kan me voorstellen dat je boos bent. Rust lekker uit en hopelijk ben je dinsdag weer fit genoeg.
@linda: ach die ramen lopen niet weg. Nog spinazie of stroop gehad om het ijzergehalte omhoog te krijgen? En ik kan intern wisselen, maar dat doe ik alleen als er iets leuks langskomt. Momenteel is er trouwens niet veel kans op, want er zijn nauwelijks vacatures.
@jacqy: ruzie is inderdaad niet leuk. Ik hoop dat jullie het alweer hebben bijgelegd. En ik ben inderdaad heel trots op mijn meisje. Ze loopt nu steeds langere stukken alleen. Toen straks gelachen toen ze in de tuin op het gras zelfs al probeerde te rennen .
@bambi: je vroeg nog of we een 2e willen. Tja, ik twijfel nog steeds. We voelen ons al heel gezegend met onze gezonde meid.

Nou, heerlijk gegeten vanavond. En we kregen nog bezoek. Daarnaast samen boodschappen gedaan en ik heb 2 wassen weggewerkt. Morgen de rest. Heerlijk dat het in het zonnetje kan drogen buiten.

Zo vanmorgen als eerste zo te zien. Nou, ik ben gisteren weer erg laat naar bed gegaan. Vanmorgen was het echter mijn beurt om op te staan. Ik voel me heel moe. Misschien straks nog even bijslapen.

goeiemorgen meiden

rimke; zo zeg dat is niet meegevallen zo te lezen en wat erg dat ze dat slangentje zo zonder verdoving er effe in priktte zou ook woest zijn, en een pittige wond heb je nog, gelukkig dat fons er nog tot dinsdag is en als het niet gaat met maudy verzorgen moet je misschien toch even een thuishulp inschakelen. Ik hoop dat het snel weer wat beter met je gaat, en dat de pijn snel weg is. doe maar rustig aan we zien je wel verschijnen.

jacqy: lekker gegeten en ruzie met tom, dat is nooit leuk, maar hopelijk is het weer bijgelegd, en jij kan je buien op de hormonen gooien hahaha doe ik ook hahaha,

sterretje; je was vroeg vanmorgen en gisteravond gezellig bezoek gehad dat is altijd wel gezellig, en hopelijk kan je vanmiddag nog effe wat bijslapen,
en ik heb geen spinazie of stroop gehad om me ijzer op te krikken want als ik iets goor vind is het spinazie en stroop haha, maar ik heb ijzerpillen en ik ga morgen effe de assistent van de gyn bellen of ik daarbij ook nog floradix kan gebruiken. dan heb ik een dubbele dosis hahaha.

Zo het was weer vroeg dag vanmorgen en de logee en ik lagen om half 11 op bed gisteravond, we zaten tv te kijken en ik viel steeds in slaap ik was net zo brak als het maar kon en zij mij steeds wakker maken. Vannacht heb ik slecht geslapen tom lag als een idioot te snurken en ik verdomde het echt om naar beneden te gaan want me hele lijf doet zeer dus ik dacht ik wakker jij ook steeds wakker, hahahaha.
Straks effe naar me schoonouders toe en dan zie ik voor de rest wel wat de dag brengt. ik ga nu effe me wasmachine aanzetten.

Iedereen een fijne dag en tot later vandaag

xxx linda

Goedemorgen meiden,

Rimke, dat is dan flink tegengevallen zo te lezen! achtelijk dat ze dat zonder verdoving deden! Word het tumortje dat er uit is gehaald verder nog onderzocht?
Doe rustig aan, want het moet wel goed genezen!!

Sterretje, nog zo moe meis! en ze wil al rennen op het gras! haha wat gaat t hard zeg!

Lin, was tom weer zo aan het snurken. irritant zeg! En ik gooi de ruzie inderdaad op de hormonen! haha maar is weer bijgelegd hoor! hihi

Ben grieperig joh, hoop niet dat het doorzet! Zou op kraamvisiste gaan, maar ga ik maar ff afbellen, wil zo'n kleintje  niet aansteken!

Fijne dag allemaal!

x jacqy

he meiden,

Rimke best tegengevallen dus, balen meid..doe lekker rustig aan de komende dagen.

linda een beroerde nacht gehad , tom weer aan het snurken ...bleggg.

jacqy lekker wezen eten en ruzie met je mannetje, gelukkig weer goed..en niet ziek worden hoor..ook jij rustig aan.

bieb, goed dat jullie je schoonmoeder ff de waarheid hebben verteld..hoop dat der ogen nu iets meer open zijn..komende week een weekje alleen en morgen maar even bellen voor de meubels.

sterretje, bij twijfel niet doen zeggen ze altijd..opeens gaat die twijfel weg en ben je toe aan een 2e, tot die tijd lekker genieten van je meisje. leuk dat lopen joh en poging tot rennen hahah.

heb ik iedereen ? nou gisteren heel gezellig op de kermis en daarna bij schoonzus enz..tegen 2 uur pas op bed..lois was gisteren wel helemaal uit der ritme, maar zit vandaag weer op schema..ben wel moe, want was er om 8 uur weer uit. baal van het gore weer hier..niks anders als regen, dus me 2 wassen hangen binnen op..verder 3 wassen gevouwen en verder houden we een pyama dag//lekker in huispak hangen en vanmiddag ga ik een lekker vers groente soepje maken..jammie....

Lois krijgt momenteel een fruithap, der boterham had ze geen zin in, loopt zoiezo te etteren de laatste dagen met eten..dan der boterham niet eten dan der avondeten weer niet..gelukkig is het niet alle maaltijden en der pap en der flessen geen probleem..

man en hond zijn gisteren niet geslaagd...eigelijk dachten we dat al, maar de reden is eigelijk heel anders geworden...kwa punten had je er maar 70 nodig om te slagen, me man had er 74 maar is toch gezakt, want op een verplicht onderdeel had ie een 0 gehaald..remus moest naar zijn plaats in een vak met 4 pionnen en onderweg snuffelde die en tilde zijn poot op om ff te plassen...tijdens een examen is het verboden te plassen, dus helaas...verder ging alles heel goed, beter dan ooit verwacht..er zaten zelfs 10e tussen..nu mag hij wel verder met de volgende cursus omdat het gewoon pech was, alleen volgende keer moet ie een dubbel examen doen, want het is landelijk wel verplicht dat je eerst VEG haalt en dan pas GG beg. gaat doen..ach ben super trots op me man en Remus, het is gewoon echt een actie voor onze hond, die lommperd moet altijd wat geks doen..me man moest thuis huilen, want hij vond het toch wel heel erg...arme vent...ff de ontlading eruit bij zijn vrouwtje..hij huilt echt nooit...was best raar..

nou ga ff bij me gezin zitten.
xxx bambi

Terug
Bovenaan