Klusbabes 36 !!!

@jaqcy: ik hoop dat het niet doorzet. Het is ook raar weer moet ik zeggen, weer om ziek van te worden
@limnda: gisteren logees. Zo te horen was het leuk. Alleen slecht geslapen. Misschien lukt t vandaag nog om bij te slapen. Ik kom net eruit van mijn middagslaapje, maar voel me alsof ik de helft van de dag gemist heb. Mijn ritme ligt helemaal door elkaar, hahaha.
@bambi: wel fijn dat hij meteen door kan gaan met de volgende cursus. Alles is wonder boven wonder toch goed gelopen. En manlief moest zijn ei kwijt. Hoort erbij, hè.

Hier papa uit bed gehaald. Altijd zo'n gezellig moment de zondagochtend. Lekker samen en geen haast, want er hoeft niks. Vervolgens waren die 2 heel leuk aan het spelen. Alleen viel ik daarna van vermoeidheid in slaap.
jammer, het heeft net geregend. We wilden straks nog een rondje fietsen. de was staat nu ook binnen. raar weer!!!

hey meiden

sterretj: je ehbt nog effelekker kunnen slapen heerlijk zeg, zit er bij mij niet in vanmiddag, vanavond maar weer vroeg in bed, en het heeft bij jullie gregend dus je fiets ritje zal ook wel niks zijn geworden wel jammer.

bambi; ach wat jammer dat ze evengoed zijn gezakt doordat de hond moest plassen, en je man een beetje huilen dat is zielig zeg, maar hij mag wel verder met de andere cursus end an dubbel examen doen afwachten dan maar weer.
en de kermis was gezellig gisteren en bij je schoonzus ook, wel een kort nachtje hahah ach vanavond weer vroeg je bedje in ook lekker.

jacqy: niet ziek worden hoor, hopelijk zet het niet door, doe maar rustig aan.

Hier geen nieuws, zijn bij me schoonouders geweest en we hebben een film in de dvd gegooid maar ik kan me niet concentreren dus ben maar achter de laptop gekropen en ik ben moe, maar als ik nu in slaap val dan slaap ik vanavond niet meer dus moet nog effe wakker blijven.
Het is hier ook raar weer maar het heeft nog niet geregend hoewel het eruit ziet of zomoeteen de hele hemel naar beneden stort, het is heel benauwd hier en hele donkere wolken ach ik zit droog, Straks gaan we effe een lekkere bananensplit en dam blanche kopen jammie heb ik al anderhalve week trek in.

xxx linda

lin, jamjam! ijsjes eten! hihi heerlijk. ga je dat bij een ijssalon halen?

sterretje, lekker hoor, rustig opstarten op zondag ochtend. wel fijn dat je nog ff in slaap bent gevallen toch? hoelang heb je nog even geslapen?

bambi, was jammer dat ze niet geslaagd zijn zeg! kan best begrijpen dat de ontlading thuis eruit kwam, lekker bij zijn vrouwtje! ach, de arme man!! en arme hond! haha. Hoevaak trainen ze dan?

Nou, hier nog niet echt een "beter" gevoel! net nog ff geslapen, maar had last van mijn bekken, dus er maar weer uit gegaan...
vanavond weer lekker rustig aan doen!

fijne avond!

x jacqy

@jaqcy: het even slapen werd 3 uur , maar ja dan hadden we het nodig zullen we maar zeggen. En pijn aan je bekken is echt vervelend. Soms krijg je het ook van het liggen, zeker tegen het eind aan, dan lig je gewoon niet lekker meer. Nog effe!
@linda: nee, het fietsen kwam er niet meer van. Misschien van de week nog. Het is heel gek weer hier. Het werd vanmiddag weer warm en de zon heeft op het huis staan branden. We hadden alle gordijnen open gelaten en nu is het zo warm. Nu maar alles tegen elkaar open gezet. Ik smelt hier zowat. Eind van de week wordt het trouwens weer mooi weer.
We zijn uiteindelijk net als jullie naar mijn schoonouders gegaan.

Sinds het avondeten heb ik een poetskick van hier tot Tokio. Ik heb alle was afgehaald en nu een machine erin gegooid, beneden bijna alles gezogen en de stoelen gedaan. De wasmachine is klaar, dus ik ben er vandoor.

Goedemorgen meiden,

pfff wat een nacht! heb geen stem meer, pijn in keel, pijn in hoofd, overal pijn. Zo maar aan het werk, en als het niet gaat maar weer naar huis!!

Sterretje, de poetskick, kom ook maar even bij mij langs! hihi

iedereen een fijne dag!

x jacqy

goeiemorgen meiden

sterretje; nesteldrang? hahahaha grapje, kan je wel eens hebben dat je in ene alles wil doen in huis. en bij jullie is het gistermiddag ook nog mooi weer geworden hier ook eerst leek het of zo de wereld naar de beneden zou storten en daarna weer een stralend zonnetje en geen druppel regen, gelukkig hahaha.
En gisteren heb je nog 3 uur bijgeslapen lekker toch, net wat je zegt je moet maar denken ik heb het nodig gehad

jacqy: meisje ga toch niet naar je werk en meld je lekker ziek, zo kan je niet werken en je moet aan jezelf en de kleine denken hoor.

rimke; gaat het weer een beetje met je?

Ik was vannacht wakker om kwart over 3 met een knetterende koppijn en last van me buik, heb tot 5 uur wakker gelegen toen moest Tom uit bed en ben daarna uiteindelijk nog een uurtje in slaap gevallen met als gevolg dat ik uiteraard weer helemaal kapot ben, maar goed joey moet naar de chreche vanmiddag dus ik ga dan weer effe 2 uurtjes op bed liggen, zometeen de boodschappen doen en voor de rest hou ik het rustig denk ik hahaha.
Tom heeft nu 2 weken vakantie maar die ging vandaag met zijn oom mee de bouw in dus die werd vanmorgen om half 6 al opgehaald en ik kan dus vanochtend rustig aan doen want hoef niet om 12 uur het eten op tafel te hebben, ook wel eens lekker hoor.
Ik ga effe een broodje eten, tot later vandaag

xxx linda

@jacqy: zo te horen ben je ziek aan het worden. Doe maar rustig aan meid.
@linda: weer rot geslapen. Straks bijslapen, gelijk heb je. Heeft Tom nu al vakantie? Had hij het niet liever gehad in jouw kraamperiode?
@rimke: hoe is het? Ik hoop dat de pijn is gezakt.

Ik ga ontbijten en de kleine is naar me toe gelopen om aan te geven dat t nu wel genoeg is.

morgen meiden,

Linda weer waardeloos geslapen, lekker dat tom vrij is, maar had ie indd niet beter vrij kunnen nemen als de kleine er is ? of is ie dan ook vrij?
vanmiddag lekker ff slapen meid.

jacqy toch gaan werken ? zo te horen ben je gewoon ziek en nu met die kleine moet je eerder toegeven hoor..niet ff stoer toch naar het werk gaan.

sterretje raar weer he..nu ook weer..de zon scheel fel en nu trekt het al weer dicht..maar koud is het niet, dus word echt zon broei hok...en lekker bijgeslapen gisteren, moet je gewoon doen hoor..als je man lekker op je meisje past.

ehm waren er nog meer...had gisteren al wat bijgelezen..

nou ik moet hier zo gaan soppen...helemaal niet zon zin in, maar goed , moet gebeuren en dan is het met een uur weer glad..doe vanmorgen benenden, dus dat betekend..stoffen, nat afnemen, zuigen, dweilen, de vaat, de wc en dat doe ik ong in een uur...dus de rest van de dag lekker relaxen hahaha. als het droog blijft ff een stuk wandelen en miss ff lekker langs me ouders een bakkie doen.

gisteren om 15 uur ging lois naar bed en me man naar zijn ouders..ik ging ook ff liggen, want had een kort nachtje gehad..toen me man thuis kwam om 17 uur   lagen we allebij nog te slapen. heb lois iets voor half 6 uit een diepe slaap gehaald, anders wil ze 8 uur niet op bed...dat was ook zo , die liep nog te spoken tot 9 uur..ach ja..

ze is momenteel ook snotje verkouden, dus word soms wakker en snotterd de hele boel onder haahah..
ga wat doen hier...bleggg

xxx bambi

Terug
Bovenaan