Klusbabes 36 !!!

Ha meisjes,

Bambi: he shit, gezakt voor het examen van de hond, jammer hoor. Maar hij blijft evengoed toch wel lief?? En Lois weer zo aan het snotteren, de ziel...........hoop dat het snel weer over waait!

Sterretje: gezellig meid, dat je er weer veel bent hier op het forum! En gisteren een poetskick, ik heb het ook hoor af en toe moet het gewoon even gebeuren!

Jacq: zo ziek lieverd, ziek maar goed uit, je lichaam vreet je op nu...........nog even volhouden en dan heb je je kleine lieverd in je armen, maar ik weet echt hoe klote je kunt voelen hoor! Is gewoon niet leuk, ook al wil je je kindje heel graag.

Lin: sjemig zeg, laat dat kindje bij jullie maar komen, hoop dat je dan weer wat rust in je kont krijgt............dit is ook niets, zo waardeloos slapen, koppijn, misselijk, bleh! Laat het kleine ventje maar komen...........thuisbevallen wil je toch niet, dan kan het er maar net zo goed uitkomen.

Bieb: hoe is het biij jou dan, al lekker van je verlof aan het genieten??

Klaasje: gefeliciteerd meid, ik las dat je bevallen bent! Hoop dat alles goed gaat bij jullie!

Nou, ik heb nog wel pijn en voel me redelijk brak.
Heb net de afdeling gebeld dat ik toch wat langer ziek ben, heb van de week een tweedaagse cursus en daar wilde ik me ook voor afmelden, het hoofd reageerde alleen nog al pissig, dus ik ga er toch maar heen.........ben benieuwd of ik het ga trekken.............de nachtdiensten hoef ik in ieder geval niet te draaien, tenminste, die ga ik niet draaien. Volgende week twee dienstjes maar dan sta ik boventallig, dus dat scheelt ook............
Fons is met maudy even de hort op, die moet morgen weer vliegen, dus we zijn aan het regelen dat ze morgen naar de gastmoeder kan, mijn schoonmoeder komt dan woensdagavond en zorgt donderdag voor maudy. Ik moet donderdag op vrijdag in een hotel slapen, voor die twee daagse cursus............bleh. Geen bal zin in, mijn hoofd staat er ook helemaal niet naar............maar goed, het is niet anders. Heb geen zin in kwade gezichten op mijn werk, maar eigenlijk moet ik aan mezelf denken.............i know.
Ik ga nog even een tukkie doen, ben zo sloom als het maar zijn kan.........

hey meiden

bambi; zo jullie hebben effe lekker geslapen gistermiddag heerlijk, en is je man al over het ergste verdriet heen van het zakken met de hond?

rimke; wat een gedoe zeg kunnen ze je niet effe rustig aan laten opknappen, en voor die cursus ben je dus ook 2 dagen niet thuis wat ik begrijp uit je verhaal, wat een ellende, fons is nu effe lekker met maudy weg dan kan jij effe lekker uitrusten en hopelijk kan ze morgen naar de gastouder toe dat scheelt weer voor jouw, rustig aan doen meid,

Zoasl ik al had gezegd heeft tom nu 2 weken vakantie, Deze vakanties zijn vorig jaar toen ik nog niet zwanger was vastgesteld, daarbij ook nog dat tom van januari tot eind april vrij is geweest voor de verbouwing.
Tom heeft een leidinggevende functie, en in de bouwvakvakantie is er bijna geen vast personeel en tom moet dan aanwezig zijn, en inderdaad komt dit op het oog met de bevalling enz. niet zo goed uit, maar helaas kunnen we dat niet meer veranderen, hij kan wel wat vroeger thuis komen in de middag, maar ach ik maak me er niet zo druk over komt allemaal wel goed.

Ik heb een beetje een zeurderige rugpijn en af en toe van die zeurderige krampen in me buik en moet een boel scheten laten sorry hahaha, af en toe denk ik van nou het zal toch neit beginnen maar daar ga ik maar niet vanuit ga er maar vanuit dat het aan het dalen is en dat me buik moe is hahahah.

Joey is 5 aug. jarig en tom en ik hadden het erover gehad om hem misshcien een nieuwe fiets te geven zonder zijwieltjes, en nu belde me broer vanochtend op met de mededeling dat een collega van hem die had ook een fietsenwinkel en daarmee is gestopt, een aantal kinderfietsen heeft voor 50 euro, splinternieuw, ik gelijk heen, de fiets is nog wat te groot maar ik heb hem wel gekocht en voor ddat geld kon ik hem niet laten staan. Dus nu krijgt ie met zijn verjaardag een grote stoere jongensfiets zoals ie dat zelf zegt hahah
Ik had wel gezegd tegen hem dat ie die dan wel kreeg maar dat we dan vanaf vandaag op zijn andere fiets zonder zijwieltjes gaan proberen te fietsen en daar is ie het mee eens.

xxx linda

@rimke: schandalig van je werk dat ze dat verwachten. We werken om te leven niet andersom. Ik vind dat je alle redenen hebt om bij te komen en jammer dat het ze niet uitkomt, maar als je niet goed opknapt zijn ze verder van huis. Succes meissie!
@klaasje: wat lees ik nu? gefeliciteerd!
@bambi: en alles aan de kant? en nu lekker relaxen. En gisteren gaan slapen, groot gelijk heb je.
@linda: aha, tja dan is het logisch dat Tom nu vakantie heeft. En wie weet beval je wel eerder. Ben je al 37 weken?
En een nieuwe fiets voor joey, geweldig. Heeft die vriend niet nog een leuke meisjesfiets staan, voor dat geld moet je het niet laten.

nou, zo meteen even naar de fysiotherapeut, maar eerst nog het bed afhalen. Ik heb de was al gevouwen en straks nog strijken. Vanavond misschien sporten, douchen en naar bed, zodat ik morgen weer kan werken, blehh.

Rimke; wat achterlijk dat je leidinggevende zo reageerd. Als ik jou was zou ik lekker thuis blijven, die cursus komt toch nog wel een keer? Jij bent nu even belangrijker hoor
En dat ze je zonder verdoving ook nog s dat slangetje erin wilde doen, lekker dan. gelukkig heb je er wat van gezegd. Doe nou nog maar even rustig aan hoor

Bambi; Jammer dat je man en hond gezakt zijn, en toch wel lief dat hij er traantjes om moest laten....

Sterretjel die kleine meid van jou kan al los lopen, leuk om te zien, Doen jullie ook veel filmen?

Linda; last van je buik en veel scheten laten haha, sja als dat HET teken was dat de bevalling begon dan weet je genoeg haha

Jacqy; beetje ziekjes aan t worden, lekker naar bedje en toch maar niet op kraamvisite

Mannetje vanmorgen om 5 uur vertrokken naar Vlissingen. Pff normaal heb ik er niet zo een moeite mee als hij week weg is, gebeurd ook niet vaak, maar nu zit ik natuurlijk al de hele dag alleen....dus wel saai

vanmorgen bij vk geweest en alles weer goed. Wel grappig, we waren hartje aan t luisteren en op een gegeven moment ging de telefoon, en toen ging hartslag ook sneller, omdat ukkie de telefoon schijnbaar hoorde, haha grappig. Toen ik in wachtkamer was sms-te vriendin dat ze thuis was ivm rugpijn en dat ze zich zorgde maakte omdat ze stomp van neefje in buik had gekregen (nu bijna 11 weken zwanger). Dus heb gelijk even nagevraagd of t kwaad kon. Volgens vk niet omdat het nog zo ver naar achter zit. Ze moet vanavond sowieso zelf heen, maar dan maakt ze zich minder zorgen.
Ben daarna gelijk naar haar toegegaan, ze was al wat opgeluchter. Verder vloeit ze niet of geen pijn, dus denk niet dat er wat aan   de hand is. Denk ook dat ze vanavond t hartje voor t eerst kan horen kloppen.
Ben tot ong 2 uur gebleven en nu dus thuis. BEn moe, dus denk zo even dutje doen. Ga lekker makkelijk pizza eten en dan vanavond zw.gym.

Maakte me t weekend weer zorgen want voelde die kleine niet zo veel schoppen, maar waarsch ligt ze dan gewoon op een manier dat je t niet voelt. Vandaag is ze toch weer flink bezig, die buik van mij ging net een meter omhoog haha.
Oja, was trouwens maar 1 kilo aangekomen in bijna 4 weken dus dat was goed. Helpt toch wel minder hagelslag en ijs eten haha

Bah, wat een pokkenweer, keihard aan t regenen

ik ga denk ef dutje doen....

hoi hoi,

Rimke wat een stomgedoe joh, je laat weer lekker over je heen lopen..als jij denkt dat je die 2 daagse cursus beter niet kan doen, dan heeft je leidinggevende pech..wat willen ze doen, je ontslaan ???? ben je daar ook weer van af..
Het gaat toch om jou lichaam, ttsss met een overnachting erbij, moet niet gekker worden..vind het maar een gedoe

sterretje aan het voorbereiden op het werken morgen..en ook in huis bezig..tja moet allemaal gebeuren he

bieb alleen thuis nu. lekker veel tv kijken en als het droog is lekker wandelen, nu kan het nog, straks met mega buik niet echt. fijn dat bij de vk alles weer goed was.

linda het rommelt wat vanbinnen ?? miss komt het wel eerder, ach dan komen die weken vrij van tom eigelijk best goed uit..ga jij maar lekker bevallen hahaha
en een mooie nw, fiets voor joey..is indd een spotprijs..

nou mijn huis is glad...ben wezen wandelen..bij me ouders een bakkie gedaan en heb een sigaret gerookt...tja...weet ook niet wat me bezielde..heb een pakje gekocht en zo hup een sigaret gerookt..was al 1 jaar en ruim 8 maanden ervanaf, maar de laatste tijd zat het steeds vaker in me kop, maar waarom ben ik nog niet achter..niet omdat het zo lekker is, niet omdat ik stress heb, of onbewust dan, miss omdat ik dan minder ga eten ??? om me stofwisseling anders te krijgen, ik weet het, het is nooit een goed excuus om te roken, weet ook nog niet of ik er een vervolg aan geef.

verders gaan we denk ik een loopauto aanschaffen, buiten der verjaardag om, want daar heb ik al wat voor...maar we hebben nog wat geld van haar liggen . dan ga ik die nijntje loopauto doen, want ze loopt met der kinderstoel door het huis en met der auto wil ze ook, maar das te licht en te glad, dat vind ik gevaarlijk..die nijntje loopauto was ooit speelgoed van het jaar, of genomineerd iig en die schijnt goed te zijn..dus ff kijken wanneer ik die ga kopen..

ga ff relaxen op de bank..eerst maar ff piesen..doe niks anders vandaag...ben meer gaan drinken de laatste dagen....zijkwijf...

xxx bambi

He meiden,

Rimke, wat een gezeik op je werk zeg! En als ik jou was zou ik NIET!!! naar die cursus gaan, je moet eerst goed opknappen!!

Bambi, een sigaret! stout!! haha, weet precies wat je bedoeld hoor, weet ook niet of ik het volhou als ik bevallen ben.... maar in huis word er straks in ieder geval niet meer gerookt!

Bieb, alles goed bij de vk. fijn!! en netjes hoor, maar 1 kilo, ik verwacht dat ik ga schrikken morgen op de weegschaal bij de vk..

Lin, leuk, een fiets voor joey gekocht. zal hij wel stoer vinden!!

Nou, voel me nog steeds kut. dus ben uurtje eerder naar huis gegaan, en even geslapen. vanaaf ook rustig aan.

fijne avond.

x jacqy

hey meiden

jacqy: eerder naar huis gegaan, ik zou morgen je gewoon ziek melden hoor meid, ziek is ziek, en vanavond lekker vroeg je bedje in

bieb; alles was weer goed bij de vk, en wat grappig dat   de hartslag sneller ging na het horen van de telefoon hahaha, en je vriendin is die alweer wat gerustgesteld? zolang ze niet bloed of geen pijn heeft kan het weinig kwaad en die baby's zitten lekker in een stootzak met vruchtwater,
En je man nu weg voor een week naar vlissingen voor je het weet is het vrijdag, en heb je nog gebeld naar die winkel voor morgen als ze de kinderkamer komen brengen of hun het in elkaar willen zetten?

bambi: een loopauto voro lois dat is wel leuk daar gaan ze vliegend mee door het huis, en foei foei, een sigaret gerookt en dat na zo'n lange tijd, wel heel erg zonde zeg. Ik ben er bijna 5 jaar vanaf van het roken, maar ik zou hem ook zo weer opsteken hoor hahhah maar doe het niet. en veel plassen dat is het nadeel van veel drinken.

sterretje;   je voorbereiden op morgen werken hahaha dat is niet leuk als je al met zo'n instelling naar je werk moet gaan, ik hoop echt dat de sfeer wat beter wordt daar.

zo zeg ik weet het echt niet hoor maar die buik van mij is niet net zoals anders heel rommelig of het nou de kleine is of me darmen ofzo ik zie het wel allemaal, heb ook een druk onderin zal wel het indalen zijn ofzo,
Ik ga zometeen lekker effe in bad en vroeg naar bed want vannacht was weer een kort nachtje geweest.
Net lekker spaghetti gegeten en het weertje is hier trouwens al de hele dag heel mooi en nu ook nog steeds, het is gewoon warm buiten niet normaal.
meiden fijne avond en morgenochtend lees ik bij

xx linda

@bieb: we filmen inderdaad veel. Alleen is het vaak zo dat als je de camera pakt ze dan net stoppen. Trouwens die buik van je die beweegt, dat moet je ook eens filmen. Lachen om dat later aan de kleine te laten zien.
Wat een weer vandaag zeg. En je vriendin weer opgelucht. Kan me voorstellen dat ze geschrokken is.
@bambi: een sigaret gerookt, mmm heerlijk. De laatste dagen was ik zo gestrest dat ik er steeds aan moest denken. Stom hè? Maar ja eens verslaafd. Ik ben over een week al 2 jaar en 2 maanden gestopt. Ik ga het ook niet doen, want stoppen is moeilijker dan beginnen. Het huisje weer lekker aan de kant, super.

Sporten komt er denk ik niet van. Ik ga voor de tv zitten en straks de was erin gooien op avondstroom.

Terug
Bovenaan