een hele goedemorgen meiden
zo ik ben weer wat uitgerust heerlijk haha, gisteren ben ik nog zowat ontploft en heb erg gehuild maar dat vertel ik straks wel effe.
rimke; jeetje zeg wat een geregel als fons er niet is en je hebt een nachtdienst, maar gelukkig komt dat niet vaak voor, ook voor maudy wel lekker dat dat een enkele keer voorkomt want ze hebben het wel door.
en gisteren lekker de bbq aangegooid heerlijk weertje voor, en maudy lag lekker te keutelen op het speelkleed haha, leuk he als ze nu gewoon een soort van contact met je gaan hebben en zoeken.
succes met je evalutatiegesprek met de gastouders, ik wist helemaal niet dat dat ook bestond haha erg he van mij.
sterretje; ik ben aan de ene kant ook nu wel blij dat als joey op school zit dat ik alle tijd heb voor de baby heb en ik leg nu ook steeds aan joey uit dat als de baby er eenmaal is dat die dan blijft en dat ie ook wel eens huilt in de nachten en dat mama dan niet meer de hele dag tijd heeft voor joey omdat de baby veel aandacht heeft, en ik heb ook gezegd dat ie mama mag helpen met de baby verzorgen en dat vond ie helemaal geweldig hahaha, dus we zullen zien hoe het lopen gaat, maar ergens heb ikwel het idee dat dit helemal goed gaat komen.
bieb; een meisje wat leuk meid, en gelijk naar de prenetal gesprint haha je hebt gelijk hoor, kan je gewoon wat gerichter dingentjes kopen, en gaan jullie het ook aan de buitenwereld vertellen? of houden jullie het ook lekker voor jullie zelf nog even.
en met mijn poeperitus gaat het gelukkig weer goed zeg, pfff was niet leuk hahahah
jacqy: werkse vandaag meid zal niet meevallen na zo'n heerlijke week te hebben gehad, en wat leuk dat als de kleine is geboren dat je ouders dan even willen oppassen zodat jullie naar disney kunnen volgend jaar. en jouw echo was ook weer helemaal goed helemaal top,
Zo heb ik iedereen gehad, oja en ik ben ook heel erg blij dat het super met happy gaat.
Nou Tom heeft 2 zussen en de oudste heeft vanaf zondag bij mij schoongemaakt, maar het probleem is dat zij een soort smetvrees heeft en super megaschoon is, echt bij het overdreven af, en ik stond er al niet achter dat zij steeds zou schoonmaken bij ons, maar goed, dan is ze er al en dan kan je niks zeggen, Ze had overal commentaar op zo van dit heb je zeker al een tijd niet gedaan, dus ik zei tja al een maand of 5 want zolang wonen wij hier niet, Toen vroeg ze op een gegeven moment heb je het behang al eens schoongemaakt want dat is stoffig, ik vroeg op dat moment of ze wel helemaal tof was want ik ga echt geen behang schoonmaken, en dat soort dingentjes.
Gisteren had tom de rolluik van onze kamer schoongespoten dus ons raam moest weer gedaan worden, maar ik was al aan het schoonmaken geweest dus ik dacht ik ga effe rusten en dan daarna weer verder, Toen komt zijn zus er dus in met de gordijnen van boven, met het commentaar dat ze nog nooit zulke vieze gordijnen had gezien want ze waren gewoon zwart, ik zei gek he want die hangen al 5 maanden in de stof, dus ik werd boos, toen zei ze ik ga dat raam even lappen, en ik zei nee dat doe ik zelf nee zei ze want jij mag niks doen, ik werd boos want was steeds alles aan het opkroppen, en ik zei ik beslis zelf nog wel wat ik wel en niet kan en ik ga zometeen zelf dat raam doen, en toen ging ze achter de behanger aan met een doos om alle stukken behang wat op de grond lagen op te ruimen, wat totaal niet gaf want die man was nog niet klaar. en puntje bij het paaltje heeft zij dat raam gelapt en heb ik daarna mijn gal gespuwt bij tom en die daar uiteraard weinig op zegt want ik moet daar dan maar boven staan, dus op een gegeven moment barste ik met de electricien erbij in tranen uit, maar goed, Vandaag gaat ze de keuken schoonmaken en dat zou ik doen, dus ik blijf vanmorgen bij mijn huis vandaan want anders dan vermoord ik er eentje,
zo een heel verhaal geworden sorry hahahaah
xxxx linda