Klusbabes 36 !!!

Hallo dametjes,

sorry dat ik nu pas wat laat horen....maar alles was goed! zag er prima uit. de kleine lag eerst in elkaar dus om alles te zien moest ik op een gegeven moment op mijn zij liggen en beetje op buik duwen zodat uk van houding ging veranderen, en dat lukte haha.
Enne we weten t geslacht....

Het wordt een ...

MEISJE!!!

jaja ook hier een meisje op komst, en precies wat ik al vanaf t begin gedacht heb. Gelijk bij de action van die rompertjes in t roze, wit en paars gehaald, lache.

Ben wel opgelucht en blij natuurlijk. Maakte me verder niet uit of t een jongen of meisje is, maar gewoon dat alles er goed uit ziet. Enne niemand anders mag t weten hoor...dus mondje dicht\

Enigste was wel dat moederkoek nog laag ligt, dus met 30 weken nog een extra echo. Maar komt vaker voor, we zien t wel, maak me er niet druk om

jacqy; bij jou was ook alles goed, enne zeker weten een meisje haha
Wij hebben ook een dvd gekregen (althand, kostte 5 euro), maar wel leuk om nog eens na te zien
En morgen alweer werken? yech

Rimke; groot gelijk dat je gezinnetje voor gaat hoor....Af en toe s tijd voor elkaar maken is belangrijker dan met ons buurten....komt wel goed

Linda; hoest met je poeperitus?

1 dagen op internet even struinen voor leuk behang voor kinderkamer. verven alles wit maar 1 wand met behang, iets met rood. Weet al wat ik wil, maar niet gevonden bij Praxis of Gamma.

ga trouwens weer stoppen met internetten, ef tv kijken en dan slaapjes doen. De groeten van de kleine meid!

Beide een meisje, haha. Nou gemiddeld blijven we toch op 50% meisje, 50% jongen, toch?

@bieb: ik dacht al zoiets. Ik was zelf na de echo ook meteen bij prenatal te vinden, hahaha. Ik wist trouwens niet dat de action ook rompers had. Hmmm, eens kijken.
@jacqy: ja, na een 2e keer weet je t inderdaad wel echt zeker. En geen honeymoon, gelijk heb je. Komt nog wel.
@rimke: we hebben een redelijke tuin met een gedeelte tegels en een gedeelte gras. Heerlijk om op te krijten en steppen, maar ook om in te kruipen of voetballen. En geen zuurstokroze genomen, hahaha. Ik heb daar die geblokte van. Ik vond het wel mooie zomerse kleuren. En nu ze overal kruipt is wit zo besmettelijk.

Fijn om te weten dat alles goed gaat met happy, doe haar de groeten maar.

En meiden, ik vind het ook héél fijn om hier weer te kletsen. En soms zal er iets meer tijd voor zijn en soms iets minder, maar goed we kennen elkaar goed genoeg om te weten wat en hoe.
trusten!

Goedemorgen!
Zo, het gras (ingezaaide gras) is weer gesproeid, nog geen spriet te bekennnen maar de zaadjes liggen er pas drie dagen..................

Bieb! Ook een meid! Leuk!!! Gefeliciteerd dat alles goed was/lijkt, toch een geruststelling! Ga eens even tellen zo, meiden en jongens: er zin 5 jongetjes geboren/in aantocht en en volgens mij 6 meiden, keurige verdeling!

Sterretje: die geblokte vond ik idd ook leeuk, maar was er niet in maat 80!

Lin: hoe is het met je? De diarree al wat gezakt!? Kan ip niet veel kwaad, die uk neemt wel wat hij wil, maar ik kan me voorstellen dat het je niet lekker zit!
Hoop dat je je wat beter voelt.

Nou, zometeen hier het evaluatie gesprek van het gastouderburo. Moet ik even naar de gastmoeder met Maudy dus. Hoop niet dat het lang duurt.
Verder weinig doen, vanmiddag even met maudy wandelen en verder lekker in de tuin spelen en bivakkeren........
Morgen dus een hectische dag, moet morgen nacht werken en daarvoor maudy en haar hele hebben en houden richting Apeldoorn slepen.........hoop dat ik daarna nog effe kan slapen...............anders hou ik het niet vol de hele nacht........vrees ik!
Later!!!

een hele goedemorgen meiden

zo ik ben weer wat uitgerust heerlijk haha, gisteren ben ik nog zowat ontploft en heb erg gehuild maar dat vertel ik straks wel effe.

rimke; jeetje zeg wat een geregel als fons er niet is en je hebt een nachtdienst, maar gelukkig komt dat niet vaak voor, ook voor maudy wel lekker dat dat een enkele keer voorkomt want ze hebben het wel door.
en gisteren lekker de bbq aangegooid heerlijk weertje voor, en maudy lag lekker te keutelen op het speelkleed haha, leuk he als ze nu gewoon een soort van contact met je gaan hebben en zoeken.
succes met je evalutatiegesprek met de gastouders, ik wist helemaal niet dat dat ook bestond haha erg he van mij.

sterretje; ik ben aan de ene kant ook nu wel blij dat als joey op school zit dat ik alle tijd heb voor de baby heb en ik leg nu ook steeds aan joey uit dat als de baby er eenmaal is dat die dan blijft en dat ie ook wel eens huilt in de nachten en dat mama dan niet meer de hele dag tijd heeft voor joey omdat de baby veel aandacht heeft, en ik heb ook gezegd dat ie mama mag helpen met de baby verzorgen en dat vond ie helemaal geweldig hahaha, dus we zullen zien hoe het lopen gaat, maar ergens heb ikwel het idee dat dit helemal goed gaat komen.

bieb; een meisje wat leuk meid, en gelijk naar de prenetal gesprint haha je hebt gelijk hoor, kan je gewoon wat gerichter dingentjes kopen, en gaan jullie het ook aan de buitenwereld vertellen? of houden jullie het ook lekker voor jullie zelf nog even.
en met mijn poeperitus gaat het gelukkig weer goed zeg, pfff was niet leuk hahahah

jacqy: werkse vandaag meid zal niet meevallen na zo'n heerlijke week te hebben gehad, en wat leuk dat als de kleine is geboren dat je ouders dan even willen oppassen zodat jullie naar disney kunnen volgend jaar. en jouw echo was ook weer helemaal goed helemaal top,

Zo heb ik iedereen gehad, oja en ik ben ook   heel erg blij dat het super met happy gaat.

Nou Tom heeft 2 zussen en de oudste heeft vanaf zondag bij mij schoongemaakt, maar het probleem is dat zij een soort smetvrees heeft en super megaschoon is, echt bij het overdreven af, en ik stond er al niet achter dat zij steeds zou schoonmaken bij ons, maar goed, dan is ze er al en dan kan je niks zeggen, Ze had overal commentaar op zo van dit heb je zeker al een tijd niet gedaan, dus ik zei tja al een maand of 5 want zolang wonen wij hier niet, Toen vroeg ze op een gegeven moment heb je het behang al eens schoongemaakt want dat is stoffig, ik vroeg op dat moment of ze wel helemaal tof was want ik ga echt geen behang schoonmaken, en dat soort dingentjes.
Gisteren had tom de rolluik van onze kamer schoongespoten dus ons raam moest weer gedaan worden, maar ik was al aan het schoonmaken geweest dus ik dacht ik ga effe rusten en dan daarna weer verder, Toen komt zijn zus er dus in met de gordijnen van boven, met het commentaar dat ze nog nooit zulke vieze gordijnen had gezien want ze waren gewoon zwart, ik zei gek he want die hangen al 5 maanden in de stof, dus ik werd boos, toen zei ze ik ga dat raam even lappen, en ik zei nee dat doe ik zelf nee zei ze want jij mag niks doen, ik werd boos want was steeds alles aan het opkroppen, en ik zei ik beslis zelf nog wel wat ik wel en niet kan en ik ga zometeen zelf dat raam doen, en toen ging ze achter de behanger aan met een doos om alle stukken behang wat op de grond lagen op te ruimen, wat totaal niet gaf want die man was nog niet klaar. en puntje bij het paaltje heeft zij dat raam gelapt en heb ik daarna mijn gal gespuwt bij tom en die daar uiteraard weinig op zegt want ik moet daar dan maar boven staan, dus op een gegeven moment barste ik met de electricien erbij in tranen uit, maar goed, Vandaag gaat ze de keuken schoonmaken en dat zou ik doen, dus ik blijf vanmorgen bij mijn huis vandaan want anders dan vermoord ik er eentje,
zo een heel verhaal geworden sorry hahahaah

xxxx linda

hoi meiden,

denk dat het ff een snelle word, want hoor Lois al pruttelen boven.

Linda wat vervelend dat een ander ff bepaald wat er gedaan word in je huis..miss dat je er toch maar ff boven moet staan en bedenkt dat het lekker schoon word en dat het jou niet teveel kost van je lichaam..straks al jullie in je huisje zitten dan heb je van niemand geen last..en wel fijn dat je straks na de zomervakantie zoveel tijd voor de baby hebt als joey naar school gaat..

rimke succes morgen met de planning , pff petje af die nachtdiensten..dan kan het kloppen dat jullie wat langs elkaar gaan leven..heb het al eerder gezecht, vind het echt knap, zou niks voor mij zijn..en straks met 2 ook niet voor jou.

bieb jeee een meid, wat onwijs leuk..fijn dat de echo ook gewoon weer goed was..leuk dat roze en paarse spul..nu word het echt echt he. Ohja wat onwijs lief van je ouders dat ze lekker in de buurt komen als je gaat bevallen..zou dat ook fijn vinden als me ouders zo verweg woonde, maarja die wonen 50 mt verderop hahaha..straks na verhuizen niet meer, maar wie weet, zij moeten ook verhuizen, dus komen we alsnog in de buurt van elkaar hahaha

jacqy ook een goede echo wat fijn en dubbel check, maar wel een meid hahaha..ook nu voor jou word het echt..jammer dat je niet nog ff een weekje vrij eb genomen joh..lekker genieten van getrouwd zijn..succes met werken

sterretje nog 4 wk..het jaar is indd zo voorbij gevlogen, kan me ook nog als de dag van gisteren voorstellen dat we hele topics vol kletste met de meiden zonder werk en in verlof...ach zit zo weer zonder werk en wie weet bieb in juni en dan gaan er een zootje met verlof hahahah.

heb nog zitten denken aan een uitje, maar in juli bevalt linda en sept, zijn de volgende al..miss wat rustigs..weet wel dat Volendam niet centraal ligt, maar wie weet moeten we maar daar afspreken, en wil daar toch graag nog eens heen haha..lekker bij linda in der verbouwde huis met alle klusbabes en baby's gewoon relax en niks b.z want we kletsen toch een end weg hahaha...
ist wat ????

nou is lois weer stil geloof ik ? ga der zo uit bed plukken...eten en dan nog ff naar het centrum..paar boodschappen halen..en denk vanmiddag ff langs me oders..is mooi stralend weer dus wil wel ff naar buiten..Huis is al glad, lekker hoor..

me man is gisteren toch ff langs de ha gegaan..blijft last hebben van keel en verkoudheid en is al maanden aan de gang en om de 2 wk ligt ie met koorts op bed..das toch niet normaal..nu moest ie gelijk bloed laten prikken en foto laten maken..denk van longen ofzo, maar wist ie zelf ook niet echt..echt een vent he, die vraagt niet door....maar goed..donderdag de uitslag...hoop niks eng...ben altijd bang dat ze vlekje vinden op de longen ofzoiets..brrrr...

nou moet ik echt naar Lois..
meiden see ya.

xx bambi

Terug
Bovenaan