Sjesus, wat een weer vannacht!! Als ik jullie zo lees was het dus door het hele land..........wat een toestand.
Lin: die uk mag er lekker uitkomen, heb het vage vermoeden dat jij binnen twee weken bevallen bent...........maar goed, dat dacht iedereen bij mij ook, en Maudy bleef mooi tot het laatste zitten...............hou je goed he? En tom al vakantie, ach, ook wel weer gezellig, laat die uk dus maar komen, mooie planning!
Bambi: whihihihihi, die lois, die is lenig! Grappig hoor! En tja die cursus.........ik ga toch maar heen, hoop geregel hier, mijn schoonmoeder komt nu woensdagavond......................was nou niet echt waar ik op zat te wachten maar goed. En ik begrijp als geen ander je gerook hoor...................lekker he? Ik zit ook alleen maar buiten te roken, nooit en te nimmer binnen...........heb ik nooit gedaan eigenlijk. Wil voor maudy haar eerste verjaardag gestopt zijn.
STerretje: ook trek in een sigaret.......whaaha, kan me voorstellen met je drukte hoor! Ook wij filmen erg veel, is leuk om te zien he?
Zat gister toevallig terug te kijken, er is een periode geweest, rond 4 maanden ofzo, dat maudy hartstikke kaal was..........whahaha, wist ik niet meer.........
Jacq: hou je maar kalm lieverd...............
Bieb: fijn dat alles weer goed was bij de VK, en maar 1 kilo aangekomen..........wauw. Die 22 kilo van mij hoop ik ook nooit meer te evenaren..........whahaha, maar goed, ik at hele kwarktaarten.........in mijn eentje. Heerlijk!!!
Nou, fons heeft maudy vanmorgen naar de gastmoeder gebracht. Ik kon dus nog even blijven liggen. Vandaag even littekencreme en een pincetje kopen, die ben ik kwijt, heeel irritant......
Ben een wasje aan het draaien, en verder doe ik dus niet zoveel. Na Maudy haar middagslaap haal ik haar weer op. Morgen moet ik het dus wel helemaal alleen doen, het wordt mooi weer schijnt, dus ik ga maar lekker veel wandelen enzo, en hoop dat die wond het houdt.............
Tot later!!