Klusbabes 36 !!!

@linda: de kleine is rustig? Misschien is hij zich wel aan het voorbereiden op de bevalling. Ik denk toch dat je iets eerder gaat bevallen. Hoe ver was je nou???
En ik hoop dat je vannacht goed kunt slapen, want je hebt je rust hard nodig.
@jaqcy: Rust lekker uit meid. Ik hoop dat je je morgen beter voelt en anders lekker thuis blijven.

goedesmorgesss,

jacqy nog steeds niet lekker, joh blijf lekker thuis als het niet gaat he...doe rustig aan meid..kuss

linda zou het dan echt eerder komen joh...nog iets meer dan 3 wk he..toch ???

sterretje werkse   vandaag weer, ooit komen er betere tijden hoop ik.

nou nou wat een weertje hier vanacht, vond het weer doodeng. gelukkig sliepen man en kind lekker door en was ik weer de enige met een gebroken nacht..pfff..heb het nog nooit zo hard tekeer horen gaan...dacht echt dat er een overstroming zal komen als het niet snel zou stoppen met gieten hahah

dus ben nu een beetje heel erg brak, want ben er nog 2x uit geweest voor Lois, want die werd wel wakker maar dat was weer voor en na het noodweer..die zat om kwart voor 5 te kletsen en te roepen, had ze 2 benen door 1 mouw van de slaapzak gewurmd, die lag dus in een soort foutus houding tegen der phoe knuffel te lullen..geen gezicht..gelukkig daarna weer slapen, maar om half 8 was het echt over...hele verhalen en niet meer willen slapen....gaaaaapppp

dus heb besloten om vandaag niet schoon te maken, morgen is ze naar de opvang dus dan doe ik dat wel en gisteren al gedaan, vandaag dus lekker vrij..
ga beginnen met de ramen dicht te doen, want het word zwart buiten...mmhhhh..lekker hoor die pleurisregen...

xxx bambi

goeiemorgen meiden

sterretje; niet gesport gisteravond, en ik ben a.s. vrijdag 37 weken zwanger alweer. gaat wel snel hoor, en jullie lekker aan het filmen erg is dat he dat je dan denkt nu ga ik de camera pakken en dat ze dan weer stopt met hetgene waar ze mee bezig was hahaha, wij filmde in het begin ook veel maar moet zeggen dat het de laatste tijd wel een stuk minder is geworden.

Jacqy: hoe gaat ie vandaag met je? voel je je alweer wat beter? anders gewoon lekker thuis blijven hoor.

rimke; hoe is het met jouw? maudy kon toch vandaag naar de gastouders toe? zal wel lekker zijn voor je kan je toch nog een dagje rustig aan doen

Zo al dat gerommel in me buik gisteren bleek dus toch van me darmen te zijn want gisteravond   kreeg ik me toch in ene de mega diaree niet normaal meer, maar goed heb weer ruimte in me buik hahahahaha.
Vannacht weer slecht geslapen last van me buik en ik heb erge pijn in me rug, maar goed rustig aan doen vandaag.
Het is hier nu echt klote weer het komt met bakken uit de hemel vandaan, gisterne hebben we een super mooie dag gehad maar vandaag zal het wel een natte dag worden. ach ja we wonen nou immers in nederland.

Meiden fijne dag en tot later vandaag

xx linda

Bambi: dus bij jullie was het vannacht ook zulk lekker weertje, ik ben er ook nog uit geweest vannacht om het raam op de babykamer dicht te doen want het regende hier vannacht ook heftig.
en lois heeft lekker acrobatisch lopen doen zeg hahaha benen door de mouw van de slaapzak heen knap dat ze het voor elkaar krijgt hahaha, en vandaag lekker een rustig dagje je hebt gelijk meid,

xxx linda

he linda,

doe maar rustig aan met die pijn in je rug..en miss is die diaree ook wel een voorteken..je lichaam is aan het schonen voor de bevalling..neem alle rust die je pakken kan, met dit snetweer is er toch weinig te beleven.

nou wij filmen eigelijk veel te weinig..ik maak wel veel foto's, maar heb al maanden die camera niet aangeraakt..weet nog dat me man dat speeltje wilde, maar net zoals met de meeste speeltjes doet hij er vervolgens vrij weinig mee...krijg daar af en toe wat van..

zo was net echt net op tijd, het begon hier weer te hozen en nu schijnt de zon weer fel..pff geen peil op te trekken..
vanmiddag ga ik even naar me ouders en miss. vanaaf bingoen met oma en me moeder..we zullen zien..

Lois vraagt aandacht..ze zit allemaal aan me te plukken en wil overal lopen..ga van de week die nijntje auto halen...kan ze lekker aan de wandel..
ga nu ff der uitnodigingen klaar maken, namen erop en dan zijn ze klaar hoor..

xx bambi

Sjesus, wat een weer vannacht!! Als ik jullie zo lees was het dus door het hele land..........wat een toestand.

Lin: die uk mag er lekker uitkomen, heb het vage vermoeden dat jij binnen twee weken bevallen bent...........maar goed, dat dacht iedereen bij mij ook, en Maudy bleef mooi tot het laatste zitten...............hou je goed he? En tom al vakantie, ach, ook wel weer gezellig, laat die uk dus maar komen, mooie planning!

Bambi: whihihihihi, die lois, die is lenig! Grappig hoor! En tja die cursus.........ik ga toch maar heen, hoop geregel hier, mijn schoonmoeder komt nu woensdagavond......................was nou niet echt waar ik op zat te wachten maar goed. En ik begrijp als geen ander je gerook hoor...................lekker he? Ik zit ook alleen maar buiten te roken, nooit en te nimmer binnen...........heb ik nooit gedaan eigenlijk. Wil voor maudy haar eerste verjaardag gestopt zijn.

STerretje: ook trek in een sigaret.......whaaha, kan me voorstellen met je drukte hoor! Ook wij filmen erg veel, is leuk om te zien he?
Zat gister toevallig terug te kijken, er is een periode geweest, rond 4 maanden ofzo, dat maudy hartstikke kaal was..........whahaha, wist ik niet meer.........

Jacq: hou je maar kalm lieverd...............

Bieb: fijn dat alles weer goed was bij de VK, en maar 1 kilo aangekomen..........wauw. Die 22 kilo van mij hoop ik ook nooit meer te evenaren..........whahaha, maar goed, ik at hele kwarktaarten.........in mijn eentje. Heerlijk!!!

Nou, fons heeft  maudy vanmorgen naar de gastmoeder gebracht. Ik kon dus nog even blijven liggen. Vandaag even littekencreme en een pincetje kopen, die ben ik kwijt, heeel irritant......
Ben een wasje aan het draaien, en verder doe ik dus niet zoveel. Na Maudy haar middagslaap haal ik haar weer op. Morgen moet ik het dus wel helemaal alleen doen, het wordt mooi weer schijnt, dus ik ga maar lekker veel wandelen enzo, en hoop dat die wond het houdt.............
Tot later!!

Rimke; in jouw toestand was ik absoluut niet gegaan. Ga je voor jezelf of omdat je leidinggevend aan t zeiken is? Die cursus komt nog wel een keer. Maar oke, het is nu je eigen keuze dus zal niet meer zeuren haha, Maar doe je wel rustig aan. Straks gaat die wond wel open en dan ben je nog verder van huis....

Bambi; foei foei, een peukie opgestoken....Ik ben 14 jaar geleden gestopt in 1x. Vond t vies en rookte elke keer een half peukie. In de 2 jaar daarna heb ik wel s met carnaval een paar trekken genomen maar meer voor de lol, en ben daarna nooit meer begonnen. En je kleine meid wordt alweer bijna een jaar, schiet op zeg
En vandaag lekker niksen....moet kunnen haha
Oja, jij hebt op je Hyves zo een hartje bij je naam staan, hoe krijg je dat erop? ik kreeg t niet......

Sterretje; mijn man wil een nieuwe camera met van alles erop kopen, maar dat ding kost 900 euries! en volgens mijn schoonzus is het meer iets voor profs, en moet je er echt een soort van mini cursus van volgen, Nou wilde mannetje dat toch al eens doen, maar aangezien hij dat in al die jaren nog nooit heeft gedaan, zal hij dat nu ook niet meer doen, en dan mag hij wel opschieten trouwens.....ik vindt t echt belachelijk. Er moet nog genoeg aangeschaft worden.....

Linda; ik geloof dat we voor jou maar s een polletje moeten gaan maken.....schiet al op 37 weken

Jacqy; hoest vandaag met je? Je moest toch ook naar de vk? hoe was t?

De meubeltjes zijn net al afgeleverd!!!! Helaas bracht hij t niet naar boven, dus zal vandaag eens mijn zwager vragen of hij t naar boven kan tillen. Nu staan al die dozen in de gang. En ik heb niet meer gevraagd voor monteren, kost weer 50 euries, doen t zelf wel. Ik ga zo wel een doos openmaken of het wel de goede zijn haha

Hier is t redelijk weer. Denk wel dat t gaat regenen maar t heeft niet gestormd vannacht (denk ik, sliep lekker in mn eentje....)

Mannetje blijft misschien t/m zaterdag in Zeeland...zucht....voorheen als ze cursus hadden of ver weg moesten werken moesten ze zelf hotel regelen en alles vooruit betalen (hotel en eten en drinken),. Nu had mn man gezegd, dat doe ik niet meer, is toch ook belachelijk. Je moet t geld maar hebben. Nu had t hoofdkantoor wel gereserveerd maar moest hij toch eerst zelf betalen, Ja dahag. Dus mannetje gebeld en nu gingen ze met spoed 600 euries overmaken. Voor het zelf voorschieten hadden we dus voorheen een creditcard aangevraagd, maarja je betaald wel zelf de rente enzo. En nu had ik m ook nog s de pas van een andere rekening meegegeven en niet de creditcard (voor zekerheid) haha. Ach t komt goed, geld staat er vandaag op

Ik moet zo nog even het gemaaide gras aanharken, gisteren vergeten en ik denk dat ik heeeeel misschien de keukenkastjes van binnen ga schoonmaken......

heb de kleine nog niet voelen schoppen, ga zo maar s rustig liggen. Oja, sterretje zei dat ik dat moest filmen van die buik, maarja dat is net als ik mn man roep om te kijken of t schoppen te voelen, dan is ze al weer weg gedoken haha

de groenten!!!

De Roze Wolk

Zwangere:
2007:
Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
2008:
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 27 september 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

sept: 5) Linda 1 miskraam
               28) Klaasje !!! zwanger : uitgerekend   11 juni 2009
Okt : 22) Mamoetje na iets maar als 1 jaar
Nov: ..) Linda   uitgerekend 10 juli 2009
Dec: 25) Jacqy na 19 rondes, uitgerekend 1 september!!
                31) Bianca na 16 rondes, uitgerekend 9 september!!
2009:
Jan: 25) Phoebe na 21 rondes, uitgerekend 2 oktober

Bevallen klusbabes :
2008:
Sterretje op  23 mei - meisje
April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje
Essy op 29 augustus -jongetje
Rimke op 8 september - meisje
Kruimel                                             - jongentje
Linda 2  op 30 september   - meisje
.                
mei

Miskraam
Sept 07: Bianca miskraam
Okt 2008: Rimke miskraam van tweeling
Mei 2008: Linda miskraam
Sept 2008: Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Terug
Bovenaan