Klusbabes 36 !!!

he meiden,

Rimke je moet het helemaal zelf weten,als jij denkt dat het gaat dan moet je dat gewoon doen die cursus, dan ben je er ook maar vanaf toch..
vandaag dus alleen thuis, niet teveel doen he, ik weet dat je normaal door het huis heen raast als maudy bij de oppas is, maar nu maar gewoon lekker niksen

bieb bij jullie dus minder slecht weer..hier trekt het weeeeer dicht. de meubeld zijn er, maar indd tot aan de deur..hoop dat je zwager ze boven wil brengen.
kasjes schoonmaken, tja wilde het ook, maar denk dat ik het maar niet meer doe, over 2 maanden gaan we verhuizen, zonde van me tijd whahaha.

zag allemaal leuke dingen in het zeeman krantje van princess...ga morgen ff kijken voor een klok en 2 kussentjes voor der nw. kamertje..Had het geloof ik al eens gezecht he, ze krijgt een prinsessen kamer hahah..doe geen prinses behang maar roze met sterren en een andere muur creme/wit en daar dan soort van stickers op, denk ik en verder de assecoires die dan van prinses.
moet ook nog wat andere spullen kopen en nog ff een vaderdag kado halen..

zit te bedenken wat ik ga doen....Lois ligt op bed...ga me koffie opdrinken en bedenken wat ik ga doen.

xx bambi

hey meiden

hahaha jullie zijn positief over me bevalling nou van mij mag het komen hoor ik ben er klaar voor, ik hoop zelf dat het voor de 10de wordt geboren want mijn broer is 11 juli jarig en me pa is 23 juli jarig en dat vind ik zo sneu als het op hun verjaardag geboren wordt.

rimke; je schoonmoeder blijft die dan ook bij jouw in huis slapen neem ik aan woensdag nacht? Ik vind het nog steeds helemaal belachelijk dat je leidingevende erop staat dat je komt na die cursus je hebt gewoon een operatie achter de rug. doe vandaag maar rustig aan, en hopelijk gaat het morgen wel een beetje goed als je alleen met maudy bent.

bieb; jahoe de meubeltjes zijn er en ze staan in de gang een heerlijke in de weg sta plaats haha als je maar niet zelf ze naar boven gaat tillen hoor, en goed dat je je zwager effe gaat bellen of die de meubeltjes naar boven wil brengen en eventueel in elkaar wil zetten want het is echt een kutklus.
en je man blijft nu weer waarschijnlijk tot zaterdag in zeeland dat is balen en gelijk heeft ie dat ie niet zelf vooruit gaat betalen wat het hotel en alles betreft ik vind ook dat de werkgever dat allemaal hoort te regelen,

zo net effe snel naar de slager geweest op de brommer tom is toch thuis haha, die is nu bij de buurvrouw aan het werk die krijgen nu ook een stenen muur en hij is bezig met uitgraven en de ijzeren balk erin te leggen
Ik ben aan het computeren en aan het puzzelen met joey haha dus als ik wat vergeten ben sorry daarvoor.

Was ik net ook effe bij blokker voor nieuwe stofzuigerzakken, krijg ik te horen dat die niet meer te koop zijn, ik zei hoezo want ik haal ze altijd hier vandaan, Ik heb een moulinex stofzuiger en die schijnt 5 jaar geleden failliet te zijn gegaan en blokker en andere winkels hebben toen heel veel stofzuigerzakken in voorraad gehad en die waren nu op dus met andere woorden zei ik moet ik gewoon een nieuwe stofzuiger kopen, tja waarschijnlijk wel was het antwoord, maar toen heb ik een telefoonnummer gekregen van een winkel in Purmerend die ze misschien nog heeft dus dan ga ik die maar effe bellen.

xxx linda

bambi: bij zeeman heb je af en toe echt leuke dingen voor kleine kinderen, en voor jouw komt dat prinssen thema nu helemaal goed uit, en succes met de uitnodigingen schrijven. En vanavond misschien gezellig bingoen met je ma en oma wel gezellig hoor.

xxx linda

Wat zijn jullie streng!!!
Whahahaha! Ik moet wel iets in huis doen, de katten verharen namelijk enorm...........en het bedje van Maudy-meisje moest ook gedaan worden, maar dat is niet zo zwaar. Zometeen nog even stofzuigen maar dan hou ik er ook mee op. Ga zo eerst even de auto ophalen en een rondje dorp doen. Dat litteken is lekker aan het jeuken, dus dat geneest goed, even littekencreme halen en een pincet dus............irritant dat hij weg is, mijn wenkbrauwen hebben wat plukwerk nodig. Ben trouwens lekker aan de diarree, komt vast van de narcose die mijn lijf uit moet..........verder ook ongi...........kan het ook aan liggen. Had maar weer eens een stopweek ingelast...........1 keer in de drie maanden ofzo........whahaha! En dan hopelijk in het najaar gewoon even helemaal stoppen............zet nog even wat nieuws op onze hyves zzometeeen!

Happy haar vriend wordt 1 juli geopereerd, hopelijk is ze dan meteen zwanger!!

Terug
Bovenaan