he meiden,
Rimke je moet het helemaal zelf weten,als jij denkt dat het gaat dan moet je dat gewoon doen die cursus, dan ben je er ook maar vanaf toch..
vandaag dus alleen thuis, niet teveel doen he, ik weet dat je normaal door het huis heen raast als maudy bij de oppas is, maar nu maar gewoon lekker niksen
bieb bij jullie dus minder slecht weer..hier trekt het weeeeer dicht. de meubeld zijn er, maar indd tot aan de deur..hoop dat je zwager ze boven wil brengen.
kasjes schoonmaken, tja wilde het ook, maar denk dat ik het maar niet meer doe, over 2 maanden gaan we verhuizen, zonde van me tijd whahaha.
zag allemaal leuke dingen in het zeeman krantje van princess...ga morgen ff kijken voor een klok en 2 kussentjes voor der nw. kamertje..Had het geloof ik al eens gezecht he, ze krijgt een prinsessen kamer hahah..doe geen prinses behang maar roze met sterren en een andere muur creme/wit en daar dan soort van stickers op, denk ik en verder de assecoires die dan van prinses.
moet ook nog wat andere spullen kopen en nog ff een vaderdag kado halen..
zit te bedenken wat ik ga doen....Lois ligt op bed...ga me koffie opdrinken en bedenken wat ik ga doen.
xx bambi