Klusbabes 36 !!!

@rimke: wat zijn wij streng? Wat ben jij streng voor jezelf, zul je bedoelen. Kan je schoonmoeder het bed niet verschonen? Al begrijp ik ergens ook wel dat je het haar juist niet wilt laten doen. En je gaat toch naar de cursus? Ik begrijp het wel. Ik zou waarschijnlijk hetzelfde hebben gedaan, maar toch ben ik het niet eens met die mensen.
Ja, leuk, hè om die filmpjes te bekijken na afloop. Je vergeet zoveel.
En happy haar vriend een operatie? Ik zal het wel gemist hebben. Maar wat het ook is, ik hoop voor haar dat ze snel zwanger is. Go happy!
@bambi: je hebt veel foto's gemaakt? Nou, wij filmen veel en mijn zusje maakt regelmatig foto's. Echter zoals ik zeg ben je vaak te laat. Ik hoop dat je een beetje bent bijgekomen. En dan morgen met frisse moed op en aan de slag. En nog wezen bingo-en?
@bieb: waarschijnlijk is het een camera die hd "filmt". Die hebben wel hele mooie beelden. Je ziet echter wel alle oneffenheden. Maar als jullie al een camera hebben kan ik me voorstellen dat je nu niet op zo'n uitgaven zit te wachten. Op een gegeven moment hebben we de camera ergens opgezet en toen was het wachten op de beweging. Toen lag ik voor de tv, dus echt "wachten" deed ik niet.
Fijn dat de meubels er zijn. Staan ze al boven? Rot dat je er dan nog zo lang naar moet kijken. Ik weet dat ik ze het liefst meteen in de kamer had staan om in te ruimen. Dat in elkaar zetten hebben we 2 dagen over gedaan. Ik had toen niet zoveel energie om dat in 1 keer te doen.
En rustig geslapen? Ik hier ook. We hebben geluk gehad, hahaha.
@linda: ja, volgens mij wordt het filmen ook minder. In het begin leren ze zo veel in zo'n korte tijd. Later zit er toch meer tijd tussen. Jij lekker op de brommer. Is dat niet raar nou, met je buik? En lekker gepuzzeld met joey, leuk hè?
@april: gefeliciteerd met de kleine. Hoe was de verjaardag? Weer een heel bijzondere gebeurtenis.

Hier vandaag een baaldag. Zo'n dag dat iedereen alles verkeerd interpreteert. En gewoon nergens zin in. Morgen weer werken, jippie. Normaal maakt het me minder uit. Komt vooral omdat ik de komende tijd meer uren draai. Ik hoop dat manlief weer gauw aan de slag kan.
De kleine had maar kort geslapen overdag. Het was te merken. Ze kwam 's avonds totaal niet in slaap.
Ik vind het wel heel frapant hoe intens die liefde voor je kind kan zijn.

He meiden!

Rimke, af, koest, rust, slaap!!!! je moet toch echt rustig genezen hoor!

Happy, spannend meis!!!

haha, weet t verder niet meer, heb t eind middag allemaal gelezen, en ben t nu kwijt! hihi

Ben vandaag bij vk geweest. Alles goed. ook die suikerwaardes van vorige week. en groeit goed, bloeddruk goed. Moest nog ff hb laten prikken. weer stiekem bij mij in zh gedaan en was wel heel laag. 6.1! Dus ff mail gestuurd of er iets aan gedaan moet worden, of het voeding op moet lossen. weet ik dus ook waarom ik zo gammel ben!

volgende week donderdag groei echo. leuk leuk!
Ben verder nog niet helemaal opgeknapt, maar gaat wel weer de goede kant op.

fijne avond!

kus jacq

@jaqcy: ben je nog gaan werken?
@linda: 37 weken en laatst was de kleine rustig, nu diarree. Lijkt erop dat iemand de zon wil zien . Ik denk 25 juni.
@bambi: ben je blijven roken? Het was toch eenmalig hoop ik?
@rimke: jij rookt sinds die ene keer weer . Maar goed ik weet hoe t voelt. Ik liep vandaag langs een versopgestoken sigaret, mmmmm.

Ik ga eens wat drama kijken zodat het er weer positief uitziet allemaal, zwelg, zwelg.

@jaqcy: alles goed bij de vk, gelukkig. En een lage hb. Hou t in de gaten, want door de bevalling kan die ook al lager uitvallen. Maar dat hoef ik jou niet te vertellen.
Ja, vooruitzicht op een project, maar dat wachten, ik wordt er horendol van!!!!

hey meiden

sterretje; je dag vandaag niet en iedereen begrpijpt je verkeerd dan dat is heel vervelend, en af en toe een baaldag is helemaal niet verkeerd hoor hahaha werkse alvast voor morgen. En op de scooter rijden gaat nog goed hahah, maar ik rij niet zo heel vaak meer op dat ding hoewel het lekkerder zit dan de fiets of lopend haha maar met joey kan ik niet op de scooter en nu tom thuis is dan kan ik effe snel alleen weg op dat ding

jacqy; nog niet helemaal opgeknapt doe nog maar rustig aan en je ijzerwaardes ook laag die van mij stond op 6,6 en ik heb ijzer tabletten gekregen,
en een groeiecho leuk weer hoor kan je die uk weer zien.

rimke; heb je nog littekencreme gehaald vandaag? en je litteken aan het jeuken dan geneest het in ieder geval goed zeggen ze dan altijd. en heb je niet ontzettend veel pijn gehad met stofzuigen? vanavond lekker vroeg je bedje in.

bieb; hoe is het met de kinderkamer gegaan?? heb je je zwager nog gebeld of die wilde komen om het zootje boven te zetten?

O wat leuk nieuws voor happy hopelijk gaat het snel allemaal lukken voor ze, en ik vind het zo jammer dat ze niet meer komt buurten maar ik ben heel blij dat het zo goed met haar gaat.

Het is hier vandaag heerlijk weertje geworden, vanmiddag hebben we effe gefietst en daarna nog effe bij me schoonouders geweest maar daarna was ik wel blij dat ik van de fiets af was want ik had een beetje pijn bij elk bobbeltje wat ik voelde dus ik heb het vermoeden dat die kleine goed aan het indalen is.
Zometeen ga ik weer op me bed liggen want dat ligt lekkerder dan de bank hahah, hier schijnt nu nog volop de zon heerlijk.

Meiden fijne avond en morgenochtend dan lees ik weer bij

xxx linda

goeiemorgen meiden

heb heerlijk geslapen tot half 3 vannacht toen werd joey wakker en moest er 2x uit voor meneer, daarna om 5 uur toen tom van bed ging weer in slaap gevallen tot 7 uur dus het viel mee dit keer hahaha,

bambi: ben je nogmet je ma en je oma gisteravond naar de bingo geweest? en zo ja nog wat gewonnnen?

rimke; hoe laat komt je schoonmoeder vandaag? succes en veel succes met de cursus.

bieb; staat de kinderkamer?

jacqy; voel je je weer wat beter?

sterretje: werkse vandaag, en is je baaldag weer over?

Zometeen effe bij me pa de wc's schoonmaken en de boodscahppen doen en gistermiddag heb ik de ramen hier gelapt
Voor de rest geen nieuws, iedereen een fijne dag vandaag en tot later

xxx linda

Terug
Bovenaan