Klusbabes 36 !!!

Au, au, au.........................eigen schuld, dikke bult..............
Tja, ik kan op het moment niet veel anders dan alles zelf doen, tenzij ik thuishulp krijg, en dat krijg ik niet.........
Maudy kan trouwens zelf gaan staan, als het niet lukt, dan zijn de rapen gaar..............whahaha, ze is lekker vlot.........gelukkig maar. Ze is nu 9 maanden en 1 week.........

Lin: redelijke nacht dus! Hoera. Ik weet nog dat ik de nacht voor de bevalling begon ook inenen heeeeel goed sliep, whahahaha! Ik denk dat je uk volgende week komt, dus ik zeg............ehm.........28 juni.........

Jacq: vandaar dat je zo moe bent inderdaad! 6.1 is wel laag voor een zwangere vrouw ja...........ga maar lekker aan de staalpillen, voel je je vast wat beter!

Sterretje: wat een toestand meid, zoveel werken, is ook niet normaal meer he??

Bieb: lekker frusterend, alles al klaar staan maar nog niet begonnen..........komt allemaal goed, je hebt nog tijd he?

Bambi: heb je gisteravond niet meer gezien hier.........lekker een luieravond?

Nou, mijn schoonmoeder komt vanavond rond een uur of 8. Die kan dan morgenochtend vroeg maudy doen. Fons landt vrij vroeg dus die kan even lekker slapen en dan weer voor zijn dochtertje zorgen. Ik ben vrijdagmiddag/avond weer thuis........zucht.
Heb gister idd de littekencreme gekocht, ben naar de kapper geweest en heb leuke kleren voor mezelf gekocht, heb mezelf dus even lekker verwend.
Ook heb ik homeopathische pilletjes die voor sneller herstel zouden moeten zorgen..........ben benieuwd.
Tot later!

rimke; je hebt jezelf effe lekker verwend gisteren met nieuwe kleren en een kapper je hebt gehelemaal gelijk je hebt het verdiend. en vanavond komt je schoonmoeder. Ik hoop dat je vandaag een beetje het gaat redden in je eentje en anders moet je toch effe iemand inschakelen rustig aan en hopelijk heeft maudy door dat haar mama pijn heeft en is ze extra lief vandaag

xxx linda

Wat spannend voor Happy en haar vriend. hoopt dat t allemaal goed uitpakt en dat ze ook weer s hier komt buurten

Bambi; handig dat nu alles in aanbieding is voor  het mooiste prinsessekamertje voor Lois...

Rimke; heerlijk jezelf verwend, gelijk heb je. Enne evengoed succes dan maar met de cursus!!!

Linda; alweer ramen gelapt!!!!!???? Ik zag dat ze erg vies waren boven ivm dat verven en schuren van de kozijnen, maar wacht even tot de meubeltjes staan, dan ziet alles er weer piekobello uit

Jacqy; alles weer goed bij de vk, alleen je hb erg laag. Ik ben trouwens ook geprikt voor hb en die was 7,4. Bij mij had ze t ook over maten opnemen de volgende x van de baby, maar ik krijg toch over 2 weken de 30 weken echo dus dan doen ze dat dan
Ben je wel nog gaan werken? Krijg je nu wat voor t lage ijzergehalgte?

Sterretje; je had dus een lekkere baaldag gister. En vandaag? al wat beter?

Vanmorgen pas om half 10 opgestaan, maar lag er gister wel laat in, pas 1.15 uur. Maarrr wel al gedoucht en wasje opgehangen. Het is heerlijk weer, dus denk vanmiddag even van t zonnetje genieten

Meubeltjes staan nog in de gang, heb zwager ook (nog) niet gebeld. En laat hem toch niet de meubels in elkaar zetten hoor. Neefje komt misschien vanavond even op computer kloten, kan hem wel vragen naar boven te tillen haha. Ach, ik laat t lekker staan, ga me niet irriteren. Matras kan ik wel zelf naar boven tillen haha

Heb vanmorgen voor t eerst aalbessen uit eigen tuin geplukt, ben benieuwd of ze al smaken. 1e jaar dat boompje groeit. Aardbeien heb ik ook, maar heb er nooit zo veel en anders vreten die mieren ze wel op

Gisteren nog t grootste gedeelte van keukenkastjes gesopt, moet nog 2 lades doen, maar echt van die rommellades. Straks maar ef
Ga rest van dag lekker luieren

Gisteravond ook nog wezen zwemmen, was ik echt aan toe. Heerlijk was t.

Oja, mannetje komt wel vrijdagavond thuis, maar gaat geloof ik t weekend wel weer werken, zucht.....Ik zei al, dan ga ik wel naar mijn familie....maarja eigenlijk ook geen zin om 2 uur heen en terug in trein te zitten. Heb nog van die goedkope kaartjes,. Maarja, wil volgende week al ivm verjaardag zus, en als mannetje niet meegaat, dan wil ik dan met trein

Heb net gevraagd of vriendin morgenavond zin heeft om te stadten....s kijken wat voor smoes ze nu weer heeft....

he meiden,

ik had gisteren aaf nog even gelezen, kijken of ik nog wat onthouden heb met dat wat ik net heb gelezen.

Rimke jezelf lekker verwonnen met een kappertje en kleding,,altijd leuk he dat shoppen..doe rustig aan vandaag..wat knap dat Maudy gaat staan..leuk toch dat ze lekker vlot is..ik geniet elke dag meer van me wandelmeissie hahah

bieb in twijfel of je wel of niet naar je ouders gaat...en de keukenkasten toch gesopt..en heerlijk gezwonnen, lekker ontspannen..hie vind je het thuis zitten.

Linda een redelijke nacht achter de rug dus..net wat rimke zei, zou het dan echt eerder komen..je lichaam maakt zich klaar..verder geen buikkrampen meer ?

sterretje gisteren een baaldag, ik baalde ook, maar heb me er weer overheen gezet..soms heb je van die dagen zucht..

wat leuk voor happy, ik hoop als ze kunnen starten met klussen dat ze miss weer op het forum wilt komen.

April nog van harte met je ventje zijn 1e verjaardag he, was het een leuke dag ?

jacqy fijn dat alles weer goed was bij de vk, alleen je ijzer is indd wel laag..aan de pillen zou ik zeggen.

trouwens mamoetje moet ook elk ogenblik bevallen...ben benieuwd..kijk af en toe op der hyves..jammer he dat we van sommige gewoon niks meer horen..

van klaasje lees ik trouwens ook op der hyves der blogs en de foto's.

nou ben gisteren dus wezen bingoen..en weer niks gewonnen...heb wel 100x op 1 gezeten..we gaan miss vol.week weer , want me werden aan het eind uit de loting getrokken dus zijn we volgende keer gratis...ach vind het wel leuk..

verders ben ik sinds maandag op dieet, althans geen slechte dinge meer in me mond..veel drinken en gezonde tussendoortjes..ben benieuwd of ik het vol hou deze keer..wat zeg ik nu...geen slechte dingen in me mond......mmhh das niet helemaal waar..heb namelijk toch al een paar sigaretten gerookt..het zijn er maar 2 a 3 per dag, maar toch...heb het wel gedaan..
weet je als het hier bij blijft, dan vind ik het even best..heb zoveel aan me kop momenteel...heel druk van binnen...

ga zo lekker shoppen, wilde op de fiets, maar moet eigelijk naar te veel winkels met teveel spullen, dus dat word lekker met de auto..moet ik wel eerst ff naar me man zijn werk mijn auto halen, want die heeft Lois naar de opvang gebracht..ga vandaag ook kijken voor een loopauto voor lois, die krijgt ze buiten der verjaardag om, we hebben nog wat geld voor liggen nog van de kraamweek.   hahah..verder voor me oma moet ik ook Lois kado kopen, ach dan weet ik zeker dat ze iets krijgt wat ik wil dat ze krijgt..

nou ik maar eens tuffen...miss dat ik nog een bakkie ga doen bij me schoonzussie.

xx bambi

bieb; de meubeltjes staan nog in de gang hahaha, en inderdaad als je neefje vanavond komt kan die effe wat naar boven brengen hahah.
Je hebt je vriendin een smsje gestuurd of ze morgen wil stadten nou ik ben ook wel benieuwd wat ze zegt hahaha.
en je keuken schoongemaakt waar je zin in hebt , pff dat vind ik nou echt een kutklus hahaha. en je hebt lekker uitgeslapen vanmorgen nou je hebt helemaal gelijk nu kan het allemaal nog en je bent niks verplicht om te doen. en voor straks ga lekker van het zonnetje genieten.

bambi: niks met de bingo gewonnen maar wel mogen jullie volgende week gratis dat is wel lekker scheelt toch weer. en je gaat lekker langs de winkels vanmiddag het is ook heerlijk weertje, hopelijk scoor je een loopautotje naar jullie zin, De hoeveelste is lois nou jarig?
En je bent weer begonne met uitkijken met eten, doe maar rustig aan daarmee, en ach meid als jij je goed voelt bij die 3 sigaretten per dag dan moet je dat gewoon doen net wat je zegt je hebt nu effe genoeg sores aan je hoofd en als je daar mee kan ontspannen gelijk heb je. Veel plezier vanmiddag

zo heb effe bij me pa schoongemaakt en heb de boodschappen gedaan, me aardappeltjes voor vanavond zijn al gekookt, we eten gebakken aardappelen en tom is weer met zijn oom mee in de bouw dus we eten weer later vandaag.
Ik heb net me broodje op en ik ga nu effe een uurtje in de bank liggen. Om 4 uur moet ik naar de fysio en vanavond weer naar de yoga toe dus me dagje zit weer vol.
Ik ben er later weer vandaag.

xxxx linda

heb evengoed nog effe een uurtje kunne slapen uiteindelijk , joey ging overstag en ging toch maar dora op dvd kijken dus had ik effe een uurtje hahaha.

rimke; wat een lieve foto's toch weer van maudy wat een heerlijk bekkie heeft die meid toch geweldig. Ben je al voorbereid op de komst van je schoonmoeder vanavond? hahaha.

Zometeen naar de fysio toe, Ik heb effe een nieuwe zwembroek gekocht voor tom voor vaderdag en nu maar hopen dat joey zijn mondje houd niet net als met zijn verjaardag dat joey alvast het kado verklapte ach we zullen zien hahaha. JOey is zelf op zijn eigen fiets meegefietst en nu zit ik bij me pa die is nu effe de spaarzegels aan het doen.

xxx linda

Bambi; ef lekker shoppen vandaag. En nog loopstoeltje gekocht?

Rimke; wat een lekkere meid is het toch ook. Lachebekje hoor

Linda; alvast vaderdagcadeautje gekocht, en nu moet joey nog ef zn mond houden haha

Hier lig ik lekker te relaxen in tuintje. Net yoghurtje op met heerlijke aalbessen.
Vriendin gaat morgenavond niet mee, want ze gaat kinderwagen bij Prenatal kopen, 20%korting. Tsss ik ben toch belangrijker ??haha

ga denk morgenochtend dan wel ef naar stad. Moet ook nog de Blije doos ophalen, dat ze m nu maar wel hebben...

vandaag weer 2 geboortekaartjes per post ontvangen, maar niet zo leuk. Heb van de week echt 2 hele leuke gezien, die nu echt naar mn zin waren. Heb proefmodel ook opgevraagd, hopen dat ik ze morgen hebn. Heb wel al 1 leuke die ik evt wil gebruiken, maar toch niet helemaal naar mn zin.....En ook geen zin om zelf wat te maken, dus kiezen of delen haha

O, moet nu echt nodig naar de pot....toedeloeee

Terug
Bovenaan