Klusbabes 36 !!!

he he,

Bieb tuurlijk ben jij toch belangrijker dan een kinderwagen kopen whahaha..ach ga jij morgen lekker stadten...lekker genoten van het mooie weertje..lekker hoor.

Rimke had je foto's net gezien op hyves en je blog ook..wat een lekkere vlotte griet he..
leuk dat staan, maar ook minder dat ze steeds de oven gebruiken he hahah..

linda hoop dat joey niet indd niet het kado verplakt voor vaderdag hahah

nou vandaag indd lekker gewinkeld..was wel bekaf en heb zelfs een tussenstop thuis gemaakt want moest nodig piessen en moest toch nog maar 2 winkels ergens anders.
allemaal leuke gingen gekocht voor Lois, die iemand haar dan geeft met de verjaardag hahah. ook wat voor der nw. kamer dus en voor onszelf een nieuw dekbedovertrek en theedoeken enz...verder de standaard dingen billendoekjes en eten voor vanaaf..en ook nog een pakjeshouder..Lois kan al goed met een rietje drinken en krijgt soms een wicky of met verjaardagen wel makkelijk, maar van de week kneep ze het hele pakje leeg hahah..en bij me schoonzus had ze zon houder en dat ging super..dus ook die is binnen..nog wat mega aanbiedingen....zo had ik dat dekbed voor 10 euro...2 persoons he...en een setje voor Lois een legging en shirt voor 2 euro en nog een los shirtje voor 1 euro...nw bh..wat strings...ehm make-up...dat was het geloof ik hahaha

ohja geen loopauto want die hadden ze daar niet..moet ik ff ergens ander kijken, maar das in andere plaats..

vanaaf me haar geverfd..moest weer blonde plukjes worden, maar is weer mislukt..bovenop heel blond en naar beneden toe steeds donkerder...lijk wel een hippie, maar als ik het bij kapper doe zeggen ze dat ik niet heel blond kan, zeggen ze tegen iedereen hoor..en ben dan 100 euro lichter..

ben moe, ga slapen, rest komt morgen wel..
xxx bambi

goeiemorgen meiden

bieb; de zelfgekweekte aalbessen waren dus lekker nou gelukkig maar, af entoe vind ik die dingen ook wel te eten hahah, en wat gemeen van je vriendin dat ze de kinderwagen kopen belangrijker vind hahahahahahaah.
Is je neefje gisteravond nog geweest? en heeft ie wat spullen naar boven kunnen brengen voor je? of wacht je lekker tot morgen als manlief weer thuis is.
stadse vandaag he doe maar rustig aan.

bambi: zo jij bent lekker geslaagd gisteren met winkelen alleen jammer voor de loopwagen dan nog maar effe ergens anders kijken daarvoor. jEen dekbed overtrek voor 10 euro dat is geen geld kan je hem ook met een gerust hart weggooien als er een gaatje in komt.

Rimke; succes met de cursus meid ik hoop dat het allemaal goed gaat.

Zo de yoga was wel weer lekker maar daarna had ik zo'n pijn in me ribben en rug en nu nog steeds niet normaalmeer, heb vannacht op zich wel geslapen maar steeds als ik me om wilde draaien dan deed het zeer, maar ja de laatste loodjes. Ik ga zometeen joey effe naar de chreche brengen en dan effe naar me pa toe een koppie thee drinken
Ik ben er later weer

xxx linda

bambi: je haar niet helemaal goed gelukt dat is het nadeel vind ik dan altijd als je het zelf gaat verven, maar over de andere kant net wat je zegt bij de kapper ben je een kapitaal kwijt om het te laten doen.

xxx linda

hoi,

Linda gaat die yoga van jou zolang door dan ? ik kan me herinneren dat de gym maar tot 36 wk was, daarna moet je gewoon verplicht op rust hahah
tja dat haar..weet je alle kleuringen behalve blond lukken altijd en blond mislukt altijd..moet er heel erg aan wennen, en als ik het lelijk blijft vinden ga ik toch naar de kapper over een paar weken..wil niet voor gek lopen...

ga zo die griet weer op bed gooien die kruipt nu onder me tafel en stoelen door ..dan ga ik me ook maar eens aankleden..zweet me dood....heb net weer gestofd en gezogen, maar vind het te warm om extra dingen te doen..vanmiddag ff naar me zusje..de wieg ophalen en alle andere dingen die ze geleend heeft..po, kruiken, behangtafel enz..

xxxx bambi.

Linda; nog steeds bezig met yoga? Volgens mij stopt t toch een aantal weken vtv. Als je er last van krijgt misschien toch beter om te stoppen?

Bambi; lekker geshopt en je haartjes niet helemaal zoals je wil.,Foto! foto! kunnen we even keuren haha

En nee, neefje is niet gekomen, maar was ook niet zeker. Spullen staan nog lekker in gang, komt morgen wel weer

Zo, alweer lekker t huisje gesopt, vaatwassertje leeg, wc's schoon, gestoft, gestofzuigd en gedweild.....
Misschien vanmiddag nog even voortuin schoffelen, heb gisteravond zelfs de achtertuin geschoffeld, goed he? Achja, heb er nu de fut nog voor.

Ga vandaag niet naar stad, denk dat ik zaterdagochtend ga, en dan is er ook markt. Morgen wil ik misschien naar Babyplanet, heb mailtje gestuurd naar vriendin dat ik ga, en als ze ook wil dat ik t wel hoor. Zal toch wel geen tijd voor mij hebben. Van de week zat ze te klagen dat toen haar vriend een weekend alleen was dat hij niet uitgenodigd was door andere vrienden om te stappen.....nou, ik ben ook alleen en zij nodigd mij ook nergens voor uit. En als ik haar vraag, heeft ze geen tijd...puh

Mannetje komt morgen denk rond   1900 uur thuis en dan moet hij zaterdagochtend weer daar heen, en dan rond 0500 vertrekken! ik zei al, ken je net zo goed nog een nachtje daar blijven, maar dat wil hij absoluut niet.

Hier schijnt wel zonnetje maar niet zo als gisteren....ach. als t maar niet gaat regenen

Ik had de afgelopen dagen weer last van rug, maar denk toch omdat ik nu minder beweeg. Dus als ik wat ga doen, dan heb ik er ef geen last van. Maarja, ga natuurlijk niet de hele dag poetsen en dweilen haha

Gisteravond gelezen, kijken wat ik nog weet.
@linda: eergisteravond lekker geslapen, gelukkig. En fietsen gaat iets moeilijker.
@bambi: waar haal je die goedkope kleding? Ik kom eens met jou shoppen. En bezig met lijnen, succes!
@rimke: Ze staat al, hihih. Nou, wie weet loopt ze ook met 12 maanden.
@bieb: en je man heeft het druk op het werk. Tja, gezellig is het niet, maar t levert weer extra inkomsten op, toch?

Ja, mijn baaldag is weer over. Gisteren lekker bijgeslapen en gesport.

@rimke: lekker naar de kapper geweest, gelijk heb je.

En iedereen is al flink bezig geweest in huis. Nou, ik ben eerlijk gezegd net een half uur op.  Ach dat is het voordeel als je met zijn 2en bent. En ik zal t wel nodig hebben gehad.
Ik ga er vandoor. Alvast even kijken op de creche hier in de buurt. Gezien er wachtlijsten zijn, willen we ons op tijd goed orienteren.
Oh ja, en het bloed prikken moet ik niet vergeten.

hoi,

sterretje kijken voor een peuterspeelzaal ?? bedoel je dat ? vanaf welke leeftijd kunnen ze daarheen ? En verders nog niet zo veel gedaan..ach maakt dat uit.
En waarvoor bloedprikken ?

bieb toch niet naar de stad en nog steeds de meubels beneden..ach net wat jij zegt het heeft geen haast, nog niet...en lekker veel in huis gedaan...nu kan het nog indd..als jij je er goed bij voelt.

dames met kind..hoe deden jullie dat overstappen van flesje naar tuitbeker..Lois drinkt weinig als ik haar een tuitbbeker geeft, en dan nog wel een antilek anders ligt het overal..ze zeggen dat een antilek ook niet goed is voor je kind..pff...
ik zit er een beetje mee omdat ze bijna 1 is en nog zo goed uit een flesje drinkt en niet uit de tuit...met 7 maanden geprobeerd.helemaal niet drinken..met 9 maanden ...helemaal niet drinken..nu met 11 maanden, drinkt ze er wel uit, maar het gaat te snel, dus morst ze de helft, want ze moet die beker omhoog houden..
soms is opvoeden best lastig.

ze heeft vandaag niet der dag...sago van hier tot gunter en net niet eens een halve boterham gegeten en vanmorgen alleen pap..dus dat kind meot toch honger hebben lijkt mij..
heb er trouwens een pony aangemeten..binnenkort de foto's

ga er nog een banaan inproppen , kijken of ze die wel lust.
daarna naar me zussie..

xx bambi

Terug
Bovenaan