Klusbabes 36 !!!

hye meiden

bieb; lekker je huisje weer aan kant, en toch de stad niet in vandaag, en morgen komt je man thuis en zaterdag moet ie daar weer heen, zou ik inderdaad ook zeggen blijf dan nog een nachtje dan komt ie zometeen thuis en dan kan ie gelijk naar bed omdat ie weer zo vroeg weg moet.
En je hebt gelijk wat je vriendin betreft als zij zegt dat haar man vorige keer nergens voor was uitgenodigd dat ie alleen is, maar zelf doet ze ook niks , ik zou dat gewoon zeggen asl ze er weer over begint.

bambi: Joey wilde ook nooit uit een tuitbeker drinken ik heb toen zo'n beker met rietje gegeven en vanaf 1 jaar heb ik hem leren drinken uit een gewoon bekertje vanaf 1 jaar is dat bekertje dan.
en jij ook lekker je huisje al aan kant, en lois haar dag niet hahaha daar kunnen kinderen ook last van hebben hahaha

sterretje; ik neem ook aan dat je een peuterspeelzaal bedoeld voor de kleine, bij ons mag je daar vanaf 2,5 jaar op maar ik had joey ook al opgegeven voordat ie 1 jaar werd inderdaad vanwege de lange wachtlijsten. en waar moet je voor bloedprikken?

Zo heb vanmorgen effe hier schoongemaakt en bij me pa geweest, en vanmiddag effe op de bank gelegen een uurtje want joey in de buurt wordt dat toch helemaal niks helaas. zometeen effe naar me tante een koppie thee halen.
Ik had ook weer bloed net uit me neus met snuiten heel raar en ik hou niet van bloed

xx linda

hoi hoi,

ben weer thuis...
Linda joey wilde dus ook geen tuitbeker..pff ..dacht al heb ik weer zon kind die geen zin heeft..hahah
vandaag omdat ze zo sago is heb ik der gewoon der flesje gegeven, ze heeft er al bijna 2 leeg..das bijelkaar 300 cc..en das goed, met der melk komt ze dan op de liter..maar anders lukt het nooit.

heb net verse foto's op me hyves gezet en zal er ff een paar hier plaatsen..van net met der nw.pony hahah

met nichtje Amy

ze blijft een punkie...

ze trekt soms van die rare bekken..met der naam shirtje hahah

mijn lekker ding....

gisteren op de opang waren ze vergeten een vaderdag kado te maken voor Lois, mmhh kreeg toen een steen mee, kijken of ik daar wat mee kan, maar heb geen verf en geen stiften hahaha..anders had ik hem laten vingerverfen..
wil er wel een tekst opzetten..b.v. je bent een KEI lieve papa ofzoiets, maarja dan heeft ze er zelf niks mee gedaan...iemand een idee...

xx bambi

bambi: wat een ontzettende lieve foto's van lois, en die pony staat erg pittig bij haar heel erg lief. en wat die steen betreft, ik zou wat verf kopen en haar dan een streep erop laten zetten ofzo hahaha, En je nichtje is ook al groot zeg.

zo vanmiddag effe bij me tante geweest en joey en ik komen net uit bad vandaan, ga denk ik vanavond weer vroeg op bed ben moe maar ja dat is ook niks nieuws hahaha.

meiden fijne avond en tot morgen

xxx linda

nou ik heb toch maar zelf wat van die steen gemaakt..
met stoepkrijt roze gemaakt..beetje groen en blauw erbij en toen de tekst, jij bent een KEI lieve papa en toen een laagje vernis erover, zodat het stoepkrijt blijft zitten, ben benieuwd hoe het opdroogt..hahaha

verders vanaaf alleen gezeten, man komt net binnen, moest vanaaf aan zijn eigen auto werken..het wrak moet apk keuring en er scheelt nogal wat aan..dus moet volgende week weer een avondje klussen..

ja me nichtje word al groot he. 3.5 maand alweer..ze doet nog niet veel..kan wel kletsen als de beste hahaha.
vanaaf nog even een stukje gewandeld en nu relaxen..

morgen vroeg boodschappen doen..vaderdag kado scoren voor mijn vader...tja heb ook nog een vader, was ik ff vergeten whahah..Remus moet om 11 naar de trimsalon...die krijgt een grote beurt, want we hebben zaterdag een show met hem..
normaal zijn er geen shows voor kruisingen en mislukte honden hahah
maar onze KC heeft ook een categorie voor rashonden met een foutje en kruisingen enz. ben benieuwd.....

ga ff samen met me man roken whahaha..slecht he

xx bambi

Even snel voordat ik nog wat wil leren, zo eenzaam op een hotelkamertje in Enschede.......cursus is zwaar voor me, had gisteren veel pijn, hoop dat het vandaag iets beter gaat, maar dat zal niet, ben kapot............morgen weer lekker thuis......wel redelijk geslapen vannacht, maar ik ben blij als ik vanmiddag weer lekker naar huis mag, en nog enigzins redelijke cijfers heb gehaald.......

Bambi: ik heb drie tuitbekers/antilek...........maudy vindt er ook geen drol aan, ik oefen soms uit een gewone beker en dat gaat vrij aardig maar meer dan 60 cc krijg ik er dan echt niet in...........en lekker creatief geweest voor vaderdag.........ik heb drie baby foto's (1 van ons allemaal) uitvergroot op linnen en dat heeft fons al gekregen, zondag ontbijtje op bed en dan is dat het weer. Maudy had nu ook niets geknutseld bij de gastmoeder.........

Nou, ik vergeet iedereen, moet echt nog even wat doen!
Fijne dag allemaal en tot morgen!!!

He meiden!

Wat zag ik weer een super schattige foto's voorbij komen! leuk!!

Rimke, toch naar de cursus gegaan? Niet zo slim he meis!!! Is echt te snel!

bambi, slecht slecht samen met je mannetje roken. maar wel lekker natuurlijk. Moet zeggen, heb er nog steeds trek in! hihi

lin, hoe gaat t met je?

de rest ben ik vergeten, gister al gelezen namelijk.

Krijg staaltabletten, dus hoop dat ik me daar iets beter van ga voelen.
Verder ben ik nog steeds niet opgeknapt, maar het zet ook niet goed door. echt irri!
Maarja, nog maar 1 dagje werken en dan lekker weekend! ga vanaaf ff de blijedoos ophalenen die vanhet kruidvat. ben benieuwd!

fijne dag allemaal!

x jacq

goeiemorgen meiden

bambi: zelf creatief met steen geweest hahaha en hoe ziet de steen er vanmorgen uit? je man zal het een mooi kadoo vinden. En zaterdag een show met de hond dat wordt spannend en leuk, en rookt je man ook? dan vind ik het helemaal knap dat je zolang van het roken bent geweest, want het gaat meestal toch wel wat makkelijker als de 1 er een bloedhekel aan heeft zoals mijn man die verafschuwt roken hahaha

rimke; Meisje zoveel pijn gehad, en zit je daar alleen met die stomme cursus, ik vind het echt nog steeds het allerbelachelijkste dat je moest echt waar, zet nog effe door en vandaag ben je weer thuis en hopelijk kan je dan effe rusten en is fons er nog voor maudy, Sterkte meis.

jacqy: jij ook aan de staalpillen, ik moet zeggen dat die dingen bij mij hun werk niet echt doen want me ijzer gehalte is niks gestegen en gewoon hetzelfde gebleven hopelijk werken ze voor jouw wel en knap je er snel van op.
en de blije doos bij kruidvat gehaald altijd wel leuk.

bieb; je mannetje komt alweer over een paar uurtjes thuis kan je het nog afwachten hahah?

Ik ga effe kleren aantrekken en ik heb helemaal nergens zin in nu al niet hahah, ga denk ik ook niks doen heb gisteren al een hoop schoongemaakt.
tot later

xxx linda

Rimke; hopen voor je dat de dag snel voorbij is en dat je lekker kan uitslapen. Je hoeft toch niet gelijk te werken he? Zo zie je maar, voortaan beter naar je lichaam luisteren....ach wat zijn   we gemeen, we zeggen maar dat je thuis had moeten blijven, maarja we hebben t beste met je voor

Ben me alweer aan het irriteren. Vriendin sms-te gister dat ze vandaag niet mee gaat, geen reden en als laatste woorden; veel plezier. Dat irriteerde me al, hoezo veel plezier? ben al de hele week alleen! Maar goed, vermaak me evengoed alleen hoor daar gaat t niet om. Daarna belde ze mobiel en prive, maar nam niet op. Vanmorgen sms-te ik wat er was. Ze wilde ons dus uitnodigen voor bbq vanavond maar kon toch niet want vader jarig. Nou ze snapt toch wel dat wij ook niet kunnen. mannetje pas om  7 uur thuis en morgen rond 5 u weer vertrekken, en dat weet ze. En we hebben elkaar al hele week niet gezien en dat hij blij is dat hij thuis is.
En vanmorgen heb ik t nog 1x geprobeerd of ze morgen mee gaat naar stad. Krijg ik weer sms-je vanaf 10 uur en s middags moet ze weg want druk druk. Ik vindt t prima zo vroeg want dat wilde ik ook, maar ik heb geen zin om te haasten omdat zij weg moet. Dus dat heb ik haar ook gesms-t. Mijn man zegt dat ik gek ben dat ik r elke keer vraag, want of ze kan niet of er is weer wat. Maarja, mte zn 2-en is toch gezellig en ben al de hele tijd alleen.....

Straks naar de toko paar lekkere gerechten voor vanavond halen, dan naar Babyplanet, is uitverkoop, paar boodschapjes en dan ben ik hopelijk rond uur of 2 weer thuis. Time to rest haha

heb n vacature gevonden die eigenlijk niets is voor nu, maar ga toch maar soll. Af en toe moet t.

Bambi; hoest met jouw sollcitaties. Ach, je wacht liever ook nog ef met werk haha

Vandaag voorlopig inschrijfform voor kinderopvang versturen. Kan geen dagen aangeven omdat ik nu geen werkgever heb, maar dan heb ik dat alvast voor helft geregeld. Komt wel weer goed. Wil er eerst toch nog heen voor n gesprekje en ef kijken

ga ef douchen....

Terug
Bovenaan