Klusbabes 36 !!!

bieb; wat een figuur is dat zeg die vriendin van jouw, ik zou haar ook niet meer vragen   want het is elke keer wat met haar, tuurlijk is het gezelliger met z'n tweetjes maar op deze manier moet jij je steeds haasten omdat zij het 'druk druk 'heeft en moet het hoe zij het wil dat werkt ook niet.
En logisch dat je niet naar de bbq gaat vanavond je bent veel te blij als je man er weer is en net wat je zegt hij moet morgen weer vroeg weg.
Veel plezier vandaag bij babyplanet, ik hoop dat je slaagt met wat dingen te kopen daar.

Zo er staat hier een harde wind en steeds donkere wolken maar nog geen regen, heb nog niks gedaan vandaag hahaha, zometeen effe eten en dan om half 2 met joey naar de fysio toe en dan om een uur of half 4 effe naar me tante toe een koppie thee halen, tenminste als ik de fut er voor kan vinden hhahaha

xxx linda

hoi meiden,

Rimke dat was een vroege vanmorgen..stom stom dat je toch gegaan bent he..ach aan verwijten van ons heb je niks..straks lekker thuis en dan uitrusten hup.

Linda tja die laatste weken he..dan zit er natuurlijk geen puf meer in he..als je geen zin hebt, doe je toch lekker niks..en ja me man rookt ook, al jaren en is nog nooit gestopt.
heb me wel geergerd de laatste 1.5 jaar aan zijn gerook, maar het heeft nu wel wat gezelligs hahah..na het eten ff samen roken buiten whahah..Lois zit dan in de box of mee in de kinderstoel naar buiten whahaha

Bieb wat een gedoe steeds met je vriendin..zou der wel een beetje moe van worden, maar goed met zijn 2e is indd leuker dan alleen..straks je mannetje weer thuis joehoe.....

jacqy ook aan de staalpillen, hoop dat ze hun werk doen en dat je wat minder moe word. en je blijft wat kwakkelen..wil je niet ontmoedigen, maar het kan dat je je zo de rest van je zw.schap voelt..heb wel eens gelezen dat je dan een soort van chronische verkoudheid hebt...balen hoor..

nou ben bekaf..ben al heel de dag aan het vliegen voor mijn gevoel..
vroeg op en boodschappen gedaan..een hele vracht dus was bijna een uur kwijt en toen nog opruimen..10 uur Lois weer op bed...om half 11 kwam me moeder ff oppassen..ik moest de hond naar de trimsalon brengen..en ging meteen nog even een vaderdag kado voor me vader halen en een verjaardagkado want hij is maandag ook nog jarig..was pas 12 uur terug...inmiddels was me moeder met Lois naar der eigen huis gegaan..ik had ook de nijntje loopauto gevonden..dus die meteen uitgeprobeerd bij me ouders...ze liep het hele huis door hahaha, zo leuk..en hij kanteld niet, gaat niet te hard, want dat kan je instellen..hij is dit jaar weer genomineerd voor beste speelgoed..nou toen kon ik ff zitten , toen remus weer ophalen..ziet er goed uit, maar stinkt nog wat naar natte hond..bleggg..toen zijn we de honden wezen uitlaten..toen lois een fles en op bed....en toen de aardappelen schillen en de bloemkool gesneden en heheheh eindelijk kan ik zitten...pffff

ga ff nog wat bestellen via internet..ben meestal niet van kleding via het net, maar vind dit erg leuk..dus hoop dat het me staat..voor de bruiloft van me vriendin..

morgen dus de hondenshow, Remus heeft mazzel, hij mag nu in de huiskamer liggen, want heb nu toch niet gezogen, alleen ff de zwabber erdoor..en nu mag hij niet buiten omdat ie anders vies word hahaha..tis ook de omgekeerde wereld zo..
Lois gaat naar me ouders morgen,,te veel gedoe om die mee te nemen..Ga lekker samen met me man..hoop dat het een leuke dag word en niet al te veel regen anders was die 50 euro van de trimsalon ook zonde van het geld..

ga ff relaxen
xx bambi

@bambi: dus lois gaat nu ook aan de baby-rollator, hahaha. Ja, nu heb je heel even rust. En de hond lekker naar de trimsalon en morgen een wedstrijd. Nu hopen dat jullie winnen, zou toch ideaal zijn. Samen lekker roken is gezellig en zoals linda zegt is het makkelijker om te stoppen als je partner niet rookt en er niet van houdt. Dus wat dat betreft knap dat je er al die tijd mee kon stoppen. En wat grappig om lois naast haar nichtje te zien. Wat een verschil als ze zo naast elkaar zitten. Ook jou meisje wordt groot.
@rimke: arme schat. Ik begrijp dat je bent gegaan, maar zorg thuis maar voor veel rust om weer bij te komen. Heeft de creme geholpen? Had je nog iets tegen de pijn genomen? En ik ben heel benieuwd naar je punten. Ik hoop dat het allemaal goed was. En voor vaderdag heeft maudy niet geknutseld bij de gastouder. Volgens mij doen ze dat niet standaard. Het kdv wel. De kleine heeft iets leuks gemaakt. Daarnaast hebben we nog een foto voor papa met zijn 2 meiden.
@bieb: je vriendin is ttoch niet die wat eerst in het ziekenhuis lag? Misschien staat ze er niet bij stil, al kan ik me voorstellen dat: "veel plezier" heel bot overkomt, terwijl ze weet dat je alleen gaat. En dan weer dat gedoe met de bbq. Kijk het even aan en gaat ze zo verder zou ik er wel iets van zeggen.
En wat heb je voor vacature gezien?
@jaqcy: aan de staaltabletten. En merk je er al iets van?
@linda: lekker een rustdag. Had je voor 2 dagen gekookt? En de styaaltabletten werken niet? Hoelang ben je al bezig met de tabletten? Had je al gevraagd of je dat drankje mag, ik ben even de naam kwijt. Dat schijnt ook goed te werken, ik heb het destijds ook gehad. Je kreeg er alleen harde ontlasting van, dus even oppassen met aambeien.

Heb ik iedereen gehad? Volgens mij wel.
Bij ons mag je met 2 jaar naar het kdv. We hebben er 3 in de buurt. Ik wilde me orienteren en vervolgens een keuze maken ivm wachtrij

@bambi: ik moest bloedprikken ivm mijn geheugen. Ik onthou niks meer en nu willen ze uitsluiten dat het mijn schildklier is. Als dat het niet is krijg ik extra vitamines die positief zouden moeten werken. Volgende week moet ik de huisarts bellen voor de uitslag. Heeft hier niemand daar last van gehad?
En de tuitbeker ging hier makkelijker dan de fles. Aan de fles heeft ze lang moeten wennen. De beker ging zo. Bij jou ging het drinken uit een pakje wel, dan zou ik bij de antilek het rubbertje eruit halen, dat lijkt meer op het drinken uit een rietje. Probeer het eerst met water, voordat het een knoeiboel wordt.
@rimke: Ik zou het bij maudy ook proberen, werkt het niet dan maar weinig drinken, maar vaker op een dag. Ze zal er toch aan moeten wennen. Met het flesje heeft het ook lang geduurd, maar ons geduld werd beloond, succes!

bambi: zo zeg ik wordt al moe als je stukje lees over je dag vandaag haha, wat druk zeg pfff, en je bent wel geslaagd voor een loopauto en lois vind hem geweldig nou dat is dus een goede keuze geweest, en is het nog gelukt met kleren bestellen via internet?
Morgen de show van de hond haha arm beest mag ie vandaag niet eens in de modder spelen hahahaha, nee hoor je hebt gelijk netjes houden die hond, en gezellig samen met je man morgen daarheen je hebt gelijk dat je lois dan effe bij je ouders brengt want voor een kind duurt dat toch te lang.
En je bent geslaagd voor een vaderdagkado en een verjaardagskado voor je pa dat is ook lekker klote dat dat achter elkaar is

rimke; ben je inmiddels alweer thuis? hoe is het verders gegaan vandaag? ben je de dag nog een beetje doorgekomen?

bieb; jij een fijne avond samen met je mannetje ga hem maar effe flink knuffelen hahah

zo ben effe bij me tante geweest vanmiddag en heb effe de babykleertjes in de kast gehangen en heb boven alles effe gelapt en gezogen en ik ga zometeen eten en in bad want me ribben en alles doen zo'n zeer, en ik heb nu weer een bbaby in me buik met nog weer eens de hik hahaha

Misschien nog effe tot vanavond en anders tot morgen

xxx linda

sterretje; je moest bloedprikken omdat je niks meer kan onthouden, het komt heel vaak voor na bevallingen dat dat het geval is, ik had het net weer een beetje terug en toen raakte ik dus weer zwanger en nu ben ik echt helemaal net als een zeef.
Hopelijk is het niks met je schildklier.
Ik heb nog steeds de assistente van de gyn niet gebeld of ik floradix bij de pillen mag gebruiken erg he ik vergeet het steeds hahaha, en ach zolang me ijzergehalte niet keldert vind ik het wel best allemaal ik ben er nu toch al wel 2 maanden mee bezig met die pillen

xxx linda

sterretje; ik kook gewoon elke dag hoor, en vandaag hadden we kip met allerlei groenten erdoorheen met rijst, maar ik had vandaag geen schoonmaak zin maar dat heb ik dus uiteindelijk toen ik vanmiddag bij me tante vandaan kwam wel gedaan hahah

xx linda

Terug
Bovenaan