Klusbabes 36 !!!

@linda: Dus je hebt wel gekookt. Nou, dan heb je toch nog iets gedaan vandaag. Ik dacht al Linda die niets doet. Volgens mij moeten ze je platspuiten willen ze jou stil krijgen, hahaha. Maar alle gekheid op een stokje, laten we je er anders deze week aan denken dat je het navraagt van de floradix. (zo heette het inderdaad) Bij mij heeft het geholpen zonder de ijzertabletten. en na 2 maanden mag je van die tabletten toch ook wel enig resultaat verwachten. Maar is jouw hb aan het begin van de zwangerschap hoog geweest? Het gaat natuurlijk ook om het verschil en als het altijd laag is is je lichaam dat ook al gewend.
En de babykleren liggen klaar. Geweldig. Dat is echt genieten en dan mag de kleine ook wel al komen. HEb je al geboortekaartjes gekozen? En de naam zullen jullie ook wel al hebben. Lijkt me trouwens moeilijker bij de 2e.

Nou, hier weer lekker gesport. Ik ben bekaf. Ik spring even onder de douche en dan lekker tv kijken. Hopelijk met mijn mannetje, maar die is nu aan het klussen. Morgen verjaardag en misschien weer sporten.

Ik ben de eerste vandaag wow hahaha.

sterretje; ik ga maandag echt gelijk bellen over dat floradix, ik heb dat vaker gehad maa rmijn ijzerwaardes zijn nooit echt erg hoog geweest ik weet niet hoe dat kan maar zal wel goed zijn.
En onze geboortekaartjes liggen al klaar, alle naamstickers zitten op de envoloppen alleen als de kleine is geboren dan moet de tekst nog effe gedrukt worden, we hebben ook een naam, we waren er dit keer eerder uit dan met joey hahaha gelukkig met joey waren we het anderhalve week voor de bevalling eens over hoe ie moest heten en nu ging dat veel sneller.
En je hebt gisteren gesport en vandaag ook nog misschien, is het er nog van gekomen om gisteravond met je man tv te kijken?

rimke; hoe gaat het met je? en hoe heeft maudy het met je schoonmoeder gedaan? ik hoop dat je het een beetje redelijk hebt doorstaan.

bieb; je man alweer weg maar hij komt toch vanavond weer thuis nu? hebben jullie wel een gezellige avond gehad?

bambi: je bent inmiddels al weg maar veel plezier vandaag en ik hoop dat jullie hond zijn best doet op de show. we horen het wel.

vanmorgen een beetje spitsuur we wwaren voor ons doen een beetje laat met eten, en ik moest nog boodschappen doen en voor me pa nog wat boodschappen halen, en daarna zijn we even gaan winkelen in purmerend. we zijn net terug en ik ga nu effein de bank liggen.
Voor joey hebben we een bob de bouwer shirt en broek, en een nieuwe pet, en tom heeft 2 nieuwe overhemden die krijgt ie van mij voor vaderdag en we hebben nog wat gedronken daar, en nu ben ik gaar.
Vannacht weer slecht geslapen werd wakker weer met een hartklopping van 1000 dus moest weer effe rustig worden en om half 5 vannacht was ik klaarwakker.
Vanmiddag om 4 uur effe vaderdag vieren bij me pa, dus ik ben er vanavond n og wel eventjes. Iedereen een fijne dag

xxx linda

Even snel voor maudy naar bed moet............kom later reageren.
Ik ben gisteren voor de theorie en de praktijk geslaagd.............ongelofelijk maar waar........(ik ben gewoon heel goed, maar dat zeg ik niet graag hardop........whahaha!).
Heb nu voor de derde dag enorme hoofdpijn/migraine, eigen schuld dikke bult.....

Tot later!!

rimke; gefeliciteerd meid dan is dat er nog geod voor geweest, maar nu snel ook je bed in en ik hoop dat je hoofdpijn/migraine snel afzakt, komt door de woede spanning en pijn. doe maar effe rustig aan

xx xlinda

Zo, even rust in de tent, maudy is met Fons de konijntjes van de buren aan het verzorgen en even boodschappen doen die ik was vergeten.............Sterretje, meis, je bent echt niet de enige, maar zo te lezen is het bij jou nogal heftig.
Wanneer krijg je de bloeduitslagen?? Ben benieuwd, je hoort vaak dat door zwangerschappen de schildklier nogal van slag kan raken, ik hoop het beste voor je!

Bambi: heb niet meegekregen wat je allemaal gaat doen vandaag.......whahaha! Veel plezier in ieder geval!

Lin: lekker geshopt in Purmerreutel.........leuk centrum hebben ze daar, en je bent dus ook lekker geslaagd! Ook nog wat leuks voor jezelf gekocht??
Ik hoop echt dat het niet lang meer voor je gaat duren, ik zeg nog steeds 25 juni! Nog een paar daagjes volhouden dus!

Jacq: voel jij je al wat beter??

Bieb: jemig, wat een toestand met je man zijn werk zeg, zeeland is ook niet even om de hoek bij jullie! Heb je je vriendin nog mee kunnen krijgen??

Nou, hier dus alles rustig, mijn migraine is weer gezakt, stond er vanmorgen weer mee op. Was gister voordat ik naar bed ging net over.........Vanmorgen boodschapjes gedaan met Maudy, heeft trouwens een forse blauwe plek net onder haar oogje, was tegen de tafel gevallen........tja, leren lopen gaat met vallen en opstaan. Wel lullig dat ik woensdag naar het CB moet, die zullen wel denken.........haar hele koppie zit onder de blauwe plekken! Heb vanmorgen meteen maar de "vallen en stoten"-zalf van VSM gekocht en er op gesmeerd........zal wel niets meer helpen maar dan heb ik in ieder geval het gevoel dat ik nog iets doe........
Vanavond lekker met zijn drietjes/tweetjes (als maudy op bed ligt), Fons heeft zijn kadootje dus al gehad en krijgt morgen ontbijt op bed. Mag ook lekker uitslapen van me. In de middag hebben we een bbq, bij de gastmoeder van maudy. Wel gezellig maar mijn hoofd staat er nog niet naar, en het wordt nog niet zo mooi weer ook geloof ik. Volgende week wordt het warmer...........ik hoop voor de zwangeren onder ons dat ze het een beetje gaan trekken!

hoi meiden,

Rimke gefeliciteerd met het behalen van de cursus. rot van je migraine, gelukkig is ie weer weg.

Linda lekker gewinkeld maar nu bekaf.

pff ik ben ook verrot..ga ook maar ff snel wat neerzetten we gaan zo eten....
Vandaag dus hondenshow gehad..heel leuk en gezellige dag gehad, maar Remus kwam niet verder dan de 1e ronde helaas..teveel mooie honden hahah..we werden 2x 3e geplaatst en kregen zelf nog een herkansing in de herkansingsronde, maar het mocht niet baten...Aan Remus lag het niet iig die heeft zich goed gedragen..oke op irritant gesnuffel en overdreven zenuwachtig gedoe na hahahah, maar ja das Remus he.
De borstel beurt van gisteren is echt goed geweest, want er valt bijna niks meer uit.

Lois is bij me ouders zoet geweest alleen wilde ze niet langer als een halfuur slapen..das erg weinig..ze lag op me moeders schoot te slapen toen wij kwamen..dus die ligt er straks om 7 uur al in..ze heeft net lekker gegeten en dan zijn nu wij aan de beurt...
vanaaf voor pampus op de bank en morgen dus vaderdag...vind het zo niet leuk....me huis is goor, er moeten nog 3 wassen gedraaid worden en dan moeten we morgen weer verplicht naar de vaders toe...eten bij schoonouders..Had al gevraagd of we bij me ouders konden overslaan omdat we maandag ook al komen voor zijn verjaardag..maar kreeg niet echt reactie en ze vonden het geloof ik nogal stom dat ik het vroeg, het is toch vaderdag...bleggggg..

Len is net nog helemaal terug gereden naar Heerjansdam..waar de show was..we waren de drinkensbak van Remus kwijt..we dachten eerst dat we hem thuis hadden laten staan, maar toen we hier kwamen lag ie hier ook niet..blijkt dat we die tas hadden laten staan bij de inschrijf balie...gelukkig heeft ie hem gevonden..wel weer meer dan een half uur reistijd..ach het houd je van de straat..

nou het eten is klaar...en is toch een lang bericht geworden..
see ya laterssssss
xxx bambi

Rimke; gefeliciteerd dat je geslaagd bent! al die pijn en moeite toch niet voor niks. En woensdag naar CB met een kind met blauwe plekken....misschien helpt n beetje make up haha

sterretje; had ik zeker eerder overheen gelezen dat je last hebt van vergeetachtigheid. Kan zoiets aan je schildklier liggen dan? Ben benieuwd naar de uitslag

Bambi; je hebt dan toch t loopwagentje gevonden. Leuk toch dat dat ding al goed bevalt. En hondje netjes op orde.

Linda; jij ook alweer hartkloppingen. Pff heb er de laatste dagen ook weer erg last van, maar bijna alleen als ik in bed lig

Gister ook weer zo een kutnacht, mannetje lag al om 9 uur erin, dus ik ook redelijk op tijd, om 11 uur naar bed. uur later nog wakker, kon niet slapen en ook hartkloppingen, toen kreeg ik last van mn darmen, moest ik dus gaan schijten (sorry hoor haha), half uur later (geluid werd alleen maar erger, hoop niet dat mn man t heeft gehoord haha). was t over. Toen kon ik wel slapen. 4 uur weer wakker (plassen en door mannetje die opstond), toen kon ik dus niet meer slapen....uiteindelijk nog een uurtje geslapen en om 8 uur opgestaan. 10 uur had ik afgesproken met vriendin, toch nog naar stad geweest, was op zich wel gezellig. Maar toen ik om 10 uur bij vriendin kwam stond ze nog op dooie gemak vaatwasser uit te ruimen...grr

o, mannetje komt net binnen.... we gaan mais eten, chickenwings en aard in oven....hmmm

Gisteren heeft mannetje de ledikant opgezet, heel mooi, toch wel groot haha. straks of morgen de commode, eindelijk

heb weer last van rug.....

zo, ga afsluiten, zo eten en ef met mannetje praten....tijd niet gezien haha

hey meiden

ik ben helemaal meer dan kapot. maar goed

rimke; gelukkig is je migraine wat afgezakt gelukkig maar, en maudy een blauw oogje de arme schat maar net wat je zegt het lopen gaat met vallen en opstaan maar het is toch zielig,   Vanavond lekker met z'n tweetjes thuis heerlijk en morgen bbq bij de gastouders van maudy dat is wel leuk maar logisch dat je hoofd er niet naar staat, weer een dag dat je niet effe kan rusten want je bent na de operatie alleen nog maar in de weer geweest.
fijne avond meid,

bambi: ach die remus niks gewonnen maar hij heeft zich wel gedragen dat is ook al een pluspunt, en gelukkig hebben jullie zijn drinkbak wel teruggevonden want die heb je wel nodig, en lois is zoet geweest bij je ouders dat is ook altijd wel fijn.
en morgen een drukke dag voor jullie al die verplichte bezoekjes haha wij hebben vanmiddag bij mijn pa vaderdag gevierd en morgen bij me schoonvader. Maar in jullie geval snap ik dat je zoiets hebt van kunnen we mijn vader morgen niet even oveslaan want maandag is ie weer jarig.

bieb; het ledikant staat dan wordt het wel echt nu he hahaha, en weer last van je rug doe maar rustig aan, en jij ook weer veel last van hartkloppingen, komt ook door de zwangerschap maar ook gewoon door de zenuwen of onderbewust zenuwen. en jiij hebt ook geen lekkere nacht gehad zo te lezen ik hoop voor je dat het niet zo blijft en dat je vannacht wel een lekkere nacht hebt.

Morgen dan geven Nick en Simon en Jan Smit en de 3J's een concert hier bij ons in het Volendam voetbalstadion, en die zijn nu aan het soundchecken en ik woon niet eens heel dicht bij het voetbalstadion meot je nagaan hoe luid dat staat. dat wordt nog wat, Ik ga niet heen want ik hou gewoon niet van die muziek maar Tom gaat wel heen met me broer en nog een aantal mensen. ach wel leuk voor tom Het begint morgen om half 4 tot een uur of 10,
Dit is waarschijnlijk ter promotie dat hun de nieuwe sponsers van FC Volendam worden, ach ja het zal allemaal wel.

Me broer en me schoonzus gaan volgende week zaterdag met me neef en zijn vrouw naar duinrell en ze hadden gevraagd of ze joey mee moesten nemen omdat ik zo vreselijk uitgeput ben, maar dan ga ik weer twijfelen of ik dat wel moet doen watn dan is ie toch een hele dag weg, ik zal zo effe op de site van duinrell kijken of het wat voor hem is, en misschien dat ik het wel doe als joey het wil want dan is hij wel een hele dag zonder papa en mama en ik ben bang dat ie op een gegeven moment steeds gaat zeggen dat ie naar mama wil want zo gaat het altijd, en dat is wel weer goed voor mijn ego hahahahaha

Meiden fijen avond en tot morgen

xx linda

Terug
Bovenaan