@linda: Dus je hebt wel gekookt. Nou, dan heb je toch nog iets gedaan vandaag. Ik dacht al Linda die niets doet. Volgens mij moeten ze je platspuiten willen ze jou stil krijgen, hahaha. Maar alle gekheid op een stokje, laten we je er anders deze week aan denken dat je het navraagt van de floradix. (zo heette het inderdaad) Bij mij heeft het geholpen zonder de ijzertabletten. en na 2 maanden mag je van die tabletten toch ook wel enig resultaat verwachten. Maar is jouw hb aan het begin van de zwangerschap hoog geweest? Het gaat natuurlijk ook om het verschil en als het altijd laag is is je lichaam dat ook al gewend.
En de babykleren liggen klaar. Geweldig. Dat is echt genieten en dan mag de kleine ook wel al komen. HEb je al geboortekaartjes gekozen? En de naam zullen jullie ook wel al hebben. Lijkt me trouwens moeilijker bij de 2e.
Nou, hier weer lekker gesport. Ik ben bekaf. Ik spring even onder de douche en dan lekker tv kijken. Hopelijk met mijn mannetje, maar die is nu aan het klussen. Morgen verjaardag en misschien weer sporten.
En de babykleren liggen klaar. Geweldig. Dat is echt genieten en dan mag de kleine ook wel al komen. HEb je al geboortekaartjes gekozen? En de naam zullen jullie ook wel al hebben. Lijkt me trouwens moeilijker bij de 2e.
Nou, hier weer lekker gesport. Ik ben bekaf. Ik spring even onder de douche en dan lekker tv kijken. Hopelijk met mijn mannetje, maar die is nu aan het klussen. Morgen verjaardag en misschien weer sporten.