Klusbabes 36 !!!

quote: rimke s reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-06-2009 08:34:30'));

Au, au, au.........................eigen schuld, dikke bult..............
Tja, ik kan op het moment niet veel anders dan alles zelf doen, tenzij ik thuishulp krijg, en dat krijg ik niet.........
Maudy kan trouwens zelf gaan staan, als het niet lukt, dan zijn de rapen gaar..............whahaha, ze is lekker vlot.........gelukkig maar. Ze is nu 9 maanden en 1 week.........

Lin: redelijke nacht dus! Hoera. Ik weet nog dat ik de nacht voor de bevalling begon ook inenen heeeeel goed sliep, whahahaha! Ik denk dat je uk volgende week komt, dus ik zeg............ehm.........28 juni.........

Jacq: vandaar dat je zo moe bent inderdaad! 6.1 is wel laag voor een zwangere vrouw ja...........ga maar lekker aan de staalpillen, voel je je vast wat beter!

Sterretje: wat een toestand meid, zoveel werken, is ook niet normaal meer he??

Bieb: lekker frusterend, alles al klaar staan maar nog niet begonnen..........komt allemaal goed, je hebt nog tijd he?

Bambi: heb je gisteravond niet meer gezien hier.........lekker een luieravond?

Nou, mijn schoonmoeder komt vanavond rond een uur of 8. Die kan dan morgenochtend vroeg maudy doen. Fons landt vrij vroeg dus die kan even lekker slapen en dan weer voor zijn dochtertje zorgen. Ik ben vrijdagmiddag/avond weer thuis........zucht.
Heb gister idd de littekencreme gekocht, ben naar de kapper geweest en heb leuke kleren voor mezelf gekocht, heb mezelf dus even lekker verwend.
Ook heb ik homeopathische pilletjes die voor sneller herstel zouden moeten zorgen..........ben benieuwd.
Tot later!

@rimke: je zei 25 juni, ik dacht dat kan niet, dat zei ik namelijk. Zie hier het bewijs, hahaha. Zo te zien werkt mijn geheugen selectief. Maar echt waar kan je schildklier van slag raken, dat wist ik niet. Het gekke is dat ik laatst weer last had van haaruitval, terwijl dat al een tijd terug was verdwenen. Ik kan dinsdag denk ik bellen voor de uitslag van het bloedonderzoek.
Trouwens gefeliciteerd met het slagen. Je bent goed, je bent de beste

@linda: ja, sommige vrouwen hebben steeds een laag hb-gehalte dus het lichaam is  het gewend. Ik geloof dat ik dat ook had, of was het een lage bloeddruk?
We hebben gisteren nog samen tv kunnen kijken. Het sporten is er niet meer van gekomen. En lekker vandaag vaderdag bij je pa gevierd. Ik neem aan morgen met je gezin en daarna naar je schoonouders? Bij ons gaat dat laatste niet door. We kwamen er net achter dat de kleine waterpokken heeft.
En de kaart is al klaar. Wat knap dat jullie de naam zo snel hadden. Ik hoor vaak anders. Ik zou ook niet weten wat ik voor naam zou moeten kiezen bij een 2e. lijkt me echt moeilijk.
@rimke: gelukkig is de hoofdpijn gezakt. Ik hoop dat de bbq toch leuk was. Je hoeft dan in ieder geval niet zelf te koken, dat scheelt. Heb je nu even vrij van je werk of moet je van de week alweer aan de slag?
@bambi: het houdt je van de straat, maar leuk is anders. Wat jammer dat Remus niet door was. En lois had niet goed geslapen. Wat vaderdag betreft kun je niet met ouders en schoonouders afspreken om het om en om te doen. De ene pa op zondag en de ander op zaterdag? Eigenlijk vind ik dat de opa's daar rekening mee moeten houden. Ik bedoel voor je man is het nu toch ook de 1e vaderdag.

@linda: weer hartkloppingen, vervelend zeg. Ben je er ooit voor onderzocht? Ik hoorde het laatst ook van iemand. Die werd onderzocht en wacht op uitslag.
@rimke: blauwe plek en van de week naar de kindergestapo. Tja, ik kan me voorstellen dat je smeert. Maar als ze nadenken weten ze dat als een kind begint met zich op te trekken en lopen je blauwe plekken kunt krijgen.
@bieb: hmmm, is je vriendin altijd zo relaxed als het op afspraken aankomt? Is het trouwens die vriendin die in het ziekenhuis lag laatst?

Vandaag naar een verjaardag geweest en op visite geweest. Was leuk. Eenmaal thuis zag ik allemaal bultjes en deze week hing er een briefje op het kdv, dat er waterpokken waren geconstateerd. Even afwachten hoe dat verder gaat, want de 13 maandensprong staat voor de deur en een hoektand is door aan t komen. Dus alles tegelijk.

@bieb: die bedjes zijn idd groot. Moet je eens kijken als die kleine straks erin ligt. In het begin lijken ze erin te verzuipen. Vandaar dat laag opmaken van het bed. Ach ja, in 1 jaar tijd worden ze 3 keer zo groot.
@linda: leuk, gratis muziek. Alleen minder als je er niet van houdt. En joey gaat misschien naar Duinrell. Wel lief dat je broer je wil ontlasten. Geef hem dan de kans, dan kun je idd lekker uitrusten, heeft joey een leuke dag en aan het eind van de dag wilt hij het liefst bij zijn mama zijn.

Hé dames, ik ga er vandoor. Morgen mag ik vroeg op. Ik moet nog even kijken dat ik het vaderdagcadeau klaarleg.
Als ik jullie voor morgen niet meer zie, veel plezier en verwen die mannen maar. Zonder hun waren die kleintjes er niet

goeiemorgen meiden

sterretje; de kleine de waterpokken het heerst inderdaad erg, over de andere kant moet je maar denken dan heeft ze ze maar gehad. Ik haalde joey toen op zijn 2de verjaardag uit bed en toen was ie net een paddestoel zo verschrikkelijk had ie toen de waterpokken en toen we hem die avond ervoor op bed lagen was er niks te zien hahaha.
En wat me hartkloppingen betreft ze hebben me hart een aantal keer beluisterd en konden geen gekke dingen ontdekken en houden het op stress en zenuwen, ik heb het ook een jaar na me moeder haar dood gekregen want toen ging ik pas echt beseffen dat ze dood was en toen ben ik een klein beetje erg ingestort, maar ik weet ook dat het geen last kan maar het is gewoon vervelend

Zo de warme broodjes hebben we op en tom heeft gisteravond zijn kadootjes gehad konden we niet afwachten hahah, straks gaan we even zwemmen en daarna naar me schoonouders en dan gaat tom om 3 uur vanmiddag richting voetbalstadion voor dat concert maar hijheeft weinig zin hahaha.

Ik ben benieuwd hoe het met Joepie gaat die mocht vorige week testen ik hoop zo dat het raak is maar ergens ben ik bang van niet want anders hadden we het wel al gehoord maar ik blijf hoop houden voor haar.

meiden fijne dag allemaal en tot later vandaag

xxxx linda

Goedemorgen!

Even snel in de ochtendslaap van het meiske.
Fons heeft al ontbijt op bed gehad en ligt nog lekker te slapen. Kadootje had hij dus al gehad.....2 weken geleden..........kan gewoon geen geheimpjes bewaren........

Sterretje: een vriendin van ons heeft al last van haar schildklier en in de zwangerschap gaat dat altijd beter, raar he? Kan absoluut door je zwangerschap komen hoor, je hele hormoonhuishouding veranderd en soms heeft het tijd om goed te komen en soms is het blijvend. Haaruitval hoort er volgens mij ook bij, ben je in de laatste tijd heel veel afgevallen, een opgefokt gevoel of iets dergelijks? Ga maar eens googlen op hypothyriodie of hyperthyriodie (ik schrijf het niet goed........).

Lin: Duinrell is hartstikke leuk voor kleine kids, juist beter dan de efteling ofzo.....iets kleinschaliger en meer gericht op de kleintjes.........lekker doen meid, heb jij even rust!!

Bambi: bummer, maar ook voor remus geldt..........voor jullie is hij toch de mooiste!
Wat een toestand meet die drinkbak trouwens........heeft Lois lekker geslapen? Na de slapeloze dag van gisteren??

Bieb: wat een rare griet die vriendin van jou...........sorry hoor! Als je afspreekt rond een bepaalde tijd zorg je gewoon dat je klaar staat! En een kamertje lijkt idd heel groot als er niets instaat, maar zo'n bedje en commode nemen al lekker veel ruimte in he? Ach, zo'n uk heeft niet zoveel nodig qua ruimte he??

Ik ga zometeen even met maudy een grote wandeling maken nu het nog droog is, vanmiddag de bbq........wordt echt helemaal geen mooi weer............
Verder niet veel op het programma staan.........lekker!

sterretje; die vriendin waar ik t nu elke keer over hebt, is niet die vriendin die bedliggend was (hernia). Die woont van 2 uur rijden...nee dit is weer een andere haha

Linda;'misschien wel goed als Joey een dagje zonder jou is, jij rust en kan hij s wennen dat hij niet altijd bij papa en mama kan zijn. Maarja, als hij de hele dag om jou roept is natuurlijk voor niemand leuk

Wat een pokkenweer hier in Limboland....

Nou, het was me weer een ochtendje......eerst rond een uur of 4 wakker want meneertje had wekker van telefoon niet uitgezet. Daarna stond hij uur of ? op, niet gehoord, daarna werd ik wakker (!) want het was juist zo stil (haha) . Hij durfde niet eens koffie te zetten omdat ik anders boos werd (is espresso apparaat, maakt echt een pokke herrie). Vond ik ook weer zielig, dus zei maar dat hij gewoon koffie mocht zetten. toen werd ik uur of 8 wakker door een keihard geluid en gerommel. Waren de wc's verstopt dus was hij bezig met een hogedrukreiniger om van alles uit te spuiten. Douche hartstikke nat want water liep niet door, wc's lopen niet (of niet goed) door. Maarja niet echt gelukt, en hij moest gaan werken., Dus nu mag ik niet douchen. wasje draaien en liever niet plassen en poepen haha. Oke, ga wel naar wc maar moet papier even in zakje doen. Heb wel al gepoept, alleen loopt niet goed door hahaha. En natuurlijk is ontstopspul op, dus als hij thuis is even naar Praxis en hopelijk kan hij alles verhelpen. Anders morgen maar iemand bellen. Ga toch douchen trouwens.....dan maar alles kletsnat......

Oja, mijn nichtje is paar dagen geleden bevallen van meisje, Lara volgens mij. Elke keer als er ergens een meisje geboren wordt hoop ik niet dat ze dezelfde naam als ons geven, en gelukkig (nog???) niet. Ga niet op kraamvisite, want wonen in Alkmaar te ver weg, Zie fotos wel op Hyves verschijnen

Zo. ga even paar sollicitiaties de deur uitdoen......niet veel soeps maar oke

Goedemorgen meiden!

Bieb, jeetje wat een toestand met de afvoer! Balen is dat dan he. Jouw nachten zijn niet echt top zo te lezen. Wel fijn dat de ledikant al in elkaar gezet is! joepie! haha
ik hoop ook steeds als er een meisje word geboren, dat onze naam het niet is! hihi ach... hou m toch hoor! haha

rimke, geslaagd! gefeliciteerd! Gaat het weer een beetje met je? doe nog wel rustig aan he! Balen dat Maudy is gevallen, maarja, dat gebeurd nou eenmaal!

lin, wat lief van je broer dat hij joey mee wil nemen, om je te ontlasten. Duinrel is heel leuk voor de kleintjes hoor! Heel kleinschalig, en hij zal dan vast heel blij zijn als hij 's avonds weer thuis is... ik zou zeggen, gewoon doen!!

Sterretje, wanneer krijg je nu de uitslagen? en de waterpokken, hoop niet voor je dat ze het krijgt. maar aan de andere kant, ze kan het maar beter gehad hebben.

Bambi, niet verder gekomen dan ronde 1. ach.. als het maar een gezellige dag is geweest! En weer terug moeten rijden voor de drinkbak... ach, is je man weer even zoet! haha

gister hebben tom en mijn broertje de kast en commode naar boven gehaald. Helemaal leuk. eerst moest een oud aquarium die in die kamer stond nog uit elkaar, dus dat hebben ze ook gedaan. en de elektra gemaakt, want dat deed t niet meer. heb nu dus ook licht, en dat is wel heeel fijn! Ben echt zo blij dat het nu boven staat, kan ik ook aan de slag! Moeten nu alleen het ledikantje nog halen en iets voor de ramen hangen, verder is t klaar! oja en de naam gaan we nog op de muur zetten.

Meiden, wat hoort er in een commode thuis. alleen maar verzorgingsproducten of ook rompertjes enzo? Maarja, die kunnen ook in de kast! heb echt werkelijk geen idee! Dus help!! haha

fijne dag allemaal!

x jacqy

Terug
Bovenaan