Klusbabes 36 !!!

hoi meiden,

Jacqy wat leuk dat het kamertje al echt wat word. Wij hebben in de commode alle verzongingsprodukten, luiers en doekjes enz..ik had zoveel plek over dat er ook wat speelgoed en voeding in ligt opgeslagen..verder heb ik 4 lades erin en daar zitten kleine producten in. zoals borstel, thermometer..medicatie..voor tandjes, zalf enz...
in 2 andere lades heb ik de hydrofiel luiers en slabben en spuugdoeken en aankleedkussenhoezen enz...alle kleertjes vind je bij mij in de kast ja

Bieb jeetje wat balen van de verstopping zeg..hoop dat het snel opgelost is.
Nog wel wezen shoppen, ben je nog een beetje geslaagd trouwens ??
en je ledikantje staat ook..leuk leuk..staks lekker inruimen..

rimke las op hyves iets over een metaalsplinter..heeft Len ook pas gehad..is ie er al uit ?? hoe is het weer ?? hier lekker hoor..hoop dat het droog blijft voor de bbq

Linda , Joey miss naar duinrel..das een best leuk park voor kleintjes..snap best dat je daar huiverig voor bent , aangezien die altijd zo weg wil...maar het is een goede leer voor hem..straks is ie hele dagen zonder mama..het is toch een beetje mama's kindje he hahaha. Nou ben benieuwd naar het concert..of je vanvond thuis ook kan mee 'genieten' hahaha

sterretje..die kleine miss. de waterpokken..wat vervelend zeg..Natuurlijk moeten ze er een keer aan geloven. en miss kunnen ze het beter vroeg dan laat hebben..

ben ook wel beniewd naar joepie..

heb ik iedereen gehad ??

zat met me gedachten bij dat schildklier verhaal..ik val dan niet extreem af, maar ben juist veel in me zw.schap aangekomen en weinig afgevallen daarna..maar heb wel extreem last van haaruitval..ik kreeg dat  presies 9 maanden na de bevalling.
en dat humeurige of wat rimke schreef...heel herkenbaar..zomaar oppeens..

ga me er nu even niet in verdiepen..moet allemaal spullen klaarleggen voor zometeen..naar schoonouders en daar chinees eten..Lois zal zo wel wakker worden, hoorde haar net al een beetje..en vanmorgen nog bij mijn ouders geweest..toch wel...ach uurtje...

Len vond zijn kado's erg leuk...hij kreeg een metertje om lengtes, volumes enz.. temeten met 1 druk op de knop..snap er niks van hahaha..verder had ik een mini album van papa's 1e jaar laten maken en hij kreeg van Lois die Kei...hahah

nou ga ff bij me man in de tuin een sigaretje doen en heb extreem buikpijn...fijn...ongie.....bleggggg.

xxx bambi

hey meiden

Bieb; gadverdamme wat een gedoe met die afvoeren bij jullie, lekker begin van de dag niet dus, hopelijk is het snel verholpen , jakkes daar zit je nou echt niet op te wachten.
haha de wc papier in een zakje doen net als vroeger in de oorlog hahaha nee grapje is niet grappig dit ik wil niet met je ruilen.
en je nichtje bevallen van een dochter, mooie naam trouwens en logisch dat je steeds huiverig wordt als er een meisje in je directe omgeving wordt geboren want je wilt niet dezelfde naam hebben, en is het weertje bij jullie inmiddels opgeklaard? wij hebben sinds vanmiddag  2 uur regen en het verveeld nu al hahah

rimke; ik hoop dat je bbq droog is geweest, en dat je het evengoed gezellig hebt gehad, en fons mocht lekker uitslapen vandaag met ontbijt op bed dat is wel lief, en heb je nog een wandeling gemaakt met maudy vanmorgen?

bambi: je man was blij met de kadoos en hij vond lois haar kadootje ook mooi hahaha een kei van een kadoo, ben je evengoed nog bij jouw ouders aanbeland vandaag voor vaderdag?

jacqy: de commode staat dat is lekker, ik heb in me commode niet zoveel eigenlijk, de hydrofiele luiers en de pampers en natte doekjes, en de dekentjes en lakentjes voor het ledikant en de overtrekken. ik heb de kleren gewoon in de kast en de medicijntjes enz. allemaal beneden want dat vind ik makkelijker want ik doe dat altijd beneden, deed ik met joey ook altijd,

Vanmorgen lekker gezwommen maar van mij mogen ze dat zwembad water wel wat warmer maken hoor joey was op een gegeven moment rond zijn mond en zijn lippen gewoon net als een smurf zo blauw. daarna naar me schoonouders geweest, en Tom is om 3 uur naar me broer gegaan en die zit nu in het voetbalstadion met regen hahahahaahahahahahahahaha eigenschuld dikke bult hahaha, gemeen he van mij, nu is het effe droog maar ik hoop wel dat ie zo verstandig is om zich niet helemaal zeiknat te laten regenen, maar ja dat zal ie wel doen ik ken hem tom kan altijd moeilijk naar huis toe als ie drank heeft gehad, maar goed.
Ik heb net effe de badkamer schoongemaakt en de wc, en joey is bij zijn vriendje en ik ga nu effe de was in de droger gooien,en ik hoor nu dus de muziek alweer dus de wind staat weer onze kant op .
Me vriendin komt vanavond even op visite haar vriend is een week aan het wielrennen in frankrijk, wel gezellig dat ze ffe komt,

Ik denk dat ik joey toch wel mee laat gaan naar duinrell,   erg he ik kan me mannetje gewoon moeilijk uit handen geven moet er toch een keertje van komen maar ik vind dat gewoon nog steeds na bijna 4 jaar heel moeilijk, maar goed

Meiden misschien tot vanavond nog eventjes en anders lees ik morgenochtend bij

xxx linda

Jacqy; leuk he dat het kamertje nu echt ergens op begint te lijken. Mannetje is net bezig geweest met commode, maar nog niet klaar. Ik heb er 3 lades inzitten, en in 1 lade wilde ik wat kleinere dingen leggen zoals sokjes en mutsjes enzo, en de rest ook luiers enzo.Ik denk dat je zelf moet kijken wat makkelijker is.

Linda; toch maar Joey naar Duinrell. Leuk toch voor die jongen en wie weet gaat t hartstikke goed....Ja, soms komt er een tijd dan moet je je kids los laten haha

Bambi; leuk idee van dat mini album, moet ik ef onthouden voor volgend jaar haha. Hoest met je ongi pijn?

Mannetje kwam rond 3 uur thuis, ef snel naar Praxis getuft en daarna probleem met afvoer gelukkig goed opgelost. Lekker weer naar de plee, joehoe! Daarna even snel naar zwager, ef kersen afgeven aan zn moeder, want die was daar. Toen zijn we dus ook blijven bbq-en, wat eigenlijk niet bedoeling was, maar altijd lekker. Pas rond uur of 8 zijn we aan commode begonnen, moet alleen de lades nog afmaken maar dat doet hij morgen. eindelijk......

verder weer veel last van rug gehad, vooral als ik zit. Maarja, hoort er bij moeten we maar denken.....

Ik zou maandag of dinsdag naar 2 nichtjes gaan, maar niets meer gehoord. Dan zal t wel dinsdag worden

Hoop dat ik morgen nog de 2 modelkaartjes van geboortekaartje krijg, kan ik eindelijk een keuze maken. Ik denk nl dat uit deze 2 ik er wel eentje ga kiezen

pfff...we hebben al heel lang de 1e naam van ons meisje. maar we willen ook graag 2e naam en die is toch wat moeilijker....raar eigenlijk....die naam zal niet vaak opgenoemd worden , maar toch.....

En het weer was s middags gelukkig opgeknapt, zat eerst nog met lange mouw en lange broek, naderhand is het allemaal ingekort naar 3kwart en korte mouw haha

ik heb honger......

Goedemorgen meiden!

Lin, joey toch mee naar duinrel. Is leuk voor hem, en een rustig dagje voor jou is ook goed! en dat zwembadwater, ach.. die arme kinders staan dan altijd zo te bibberen!
Ik ben zwemjuf geweest, maar heb er nu geen tijd meer voor. Vond het altijd zo leuk, maar inderdaad, te koud voor de kinders.. maar na 4 uur stilstaan ook voor de juf hoor! haha

Babmi, je man was dus blij met cadeau's! mooi. Hoe is t nu weer om te roken???

bieb, jij ook lekker met het kamertje bezig! Leuk hoor. Begint er dan echt op te lijken he! als het af is zal ik ff een foto plaatsen!

ik ga aan het werk. fijne dag allemaal!

kus jacqy

goeiemorgen meiden

bieb; de commode staat dat is lekker, en onverwachts gisteren nog aan de bbq geweest dat is wel lekker, en gelukkig is de afvoer weer helemaal goed kan je inderdaad weer onbezorgd naar de wc en douchen
En morgen misschien met je nichtjes dat is wel gezellig maar dan moeten ze natuurlijk wel wat van hun laten horen of het nog doorgaat wel zo handig.

jacqy: werkse meid, gaat het weer wat beter met je? en heo is het met de bekkenpijn?

O ja ik vergat steeds over die yoga te reageren, wij hebben 11 weken yoga lessen 1x in de week, en 1 juli is de laatste les met partners maar wij hebben dan ook een diner en daar wil tom heen dus heb ik woensdag me laatste yoga les

tom kwam om half 12 gisteravond thuis uit het voetbalstadion was heel gezellig zei hij, en ik heb heerlijk geslapen vannacht gelukkig maar ben nog al brak
Gisteravond kwam me vriendin op visite en me pa en een oom en tante kwamen ook nog effe onverwachts langs dus was wel effe gezellig.
Zometeen om 10 uur naar de voetreflex toe dat is al een tijd geleden ik kon een paar keer niet en zij moest 2x de afspraak verzetten maar vandaag kan ik weer terecht, zal effe vragen of ze de bevalling kan opwekken hahahaha,

meiden fijne dag en tot later

xxx linda

Linda; en al bij de voetreflex geweest? weeen al opgewekt, haha
Joey nog lief meegegaan met je familie? dat was toch vandaag dat hij naar Duinrell ging?

Jacqy; ik zal hier ook fotos plaatsen als kamertje af is. Mijn familie mag t niet zien, maar jullie weten toch al dat het meisje wordt haha. Ik moet nog even muurstickers bestellen met zo een leuk versje, en wij willen ook de naam op de muur plakken

Vanmorgen even gesms-t met nichtje, morgen rond 11 uur afgesproken, dan zie ik haar kids ook nog even. zal maar s wat lekkers halen om te snacken haha

vanmorgen even de wc gepoetst, waren nog vies van het niet doorlopen en gerommel en dekbedje even verschoond.

Voor in de babykamer wil ik zo een versierde tak maken, in een boekje gezien, heb al meeste spulletjes gekocht, dus ga ik denk vandaag maken. Ben benieuwd hoe mijn zelfcreatie wordt....
En ga denk even de ondergoed/sokkenlades opruimen, wat een teringzooi

ga nu even de muurstickers bestellen...

Zo, even tussen de beneden en de bovenetage in.........ben alle vloeren weer eens goed aan het doen..........inderdaad dat doet zeer, maar goed.........ik ben gelukkig niet eigenwijs........
Fons heeft idd een metaal splinter in zijn oog gekregen eergisteren, gister zag ik hem zitten en is hij naar de huisartsenpost geweest en hebben ze dat ding er uit gehaald, morgen moet hij naar onze huisarts, fons heeft dus een weekje vrij..........hahaha, gezellig!
Wordt hartstikke mooi weer dus gezellig met zijn drietjes is ook wat waard, fons is nu naar de ikea om de definitieve keuken uit te kiezen, samen met maudy.........kan ik even door het huis heen........

Lin: goede keuze om joey lekker mee te sturen, jij even rust. Ik hoop dat ze wat weeen op kunnen wekken bij de voetzoolreflexie!

Bieb: jezus, wat een toestand gisteren, zijn de afvoeren al gemaakt ondertussen??
Leuke ideeen van je baby kamertje, ben heeeel benieuwd!

Jacq: ik heb alles in de komode...........ook de kleertjes........maudy heeft een kleine kamer vooralsnog, dus geen plek voor een kast, alles past er ook gewoon in hoor........terwijl maudy best veel kleren heeft.......hebben ook nog twee planken, de bovenste staan opbergboxen in, maar die zijn nog leeg.........redden het gewoon met de komode......

Bambi: hier werd het gistermiddag erg slecht, de bbq was overdekt dus dat scheelde, maar gisteren morgen heb ik lekker gewandeld met maudy, was nog heerlijk weer. Lekker naar eendjes gekeken enzo.......

Sterretje: hoe is het ondertussen bij jou? Weer aan het werk he? Sterkte!!

Nou, ik vergeet niemand geloof ik!
Ik ga nog even verder!

Terug
Bovenaan