Klusbabes 36 !!!

Hallo meiden,
Ik heb alles gelezen, maar dat van gisteren heb ik gisteravond gelezen. kijken wat ik nog weet.
@jaqcy: ik ben benieuwd hoe de kamer eruit ziet.
@bieb: stuur idd een foto als je klaar bent. Ik weet niet precies wat je bedoelt met de tak.
Ik weet niet wie van de 2 het vroeg? Wat de commode betreft heb ik hetzelfde erin zitten als bambi. Maar in principe kun jezelf kijken wat je het makkelijkst lijkt. Als je de douchespullen, medicatie, luiers en billendoekjes, hydrofielluiers, washandje  en "lakentje" voor het verschoningkussen erin hebt is dat wel heel handig bij het verschonen, wassen en afdrogen straks. Vooral in het begin vergeet je nog weleens wat en dan is het fijn dat je het kunt pakken terwijl je toch bij je baby kunt blijven.
@bambi: een geslaagde vaderdag zo te horen.
@rimke: poeh zeg, ik hoop dat fons daar niks aan overhoudt verder. En lekker een week vrij, komt dat door het oog of hadden jullie dat ingepland? En wat voor keuken gaat het worden? We willen natuurlijk straks foto's.
@linda: ach, Tom heeft het al meegemaakt, dus veel  missen zal hij toch niet.
Is joey nog weggeweest? Hoe was de reflexologie? Al wat weeen gehad, hihi.

Vandaag gewerkt en toen ik thuis was lag de kleine te slapen. Ik ga haar nu toch eruit halen, voordat haar ritme niet meer klopt.

hey meiden

ik ben moe en moe en moe hahaha,
Wat een weertje vandaag zeg heerlijk, heb vanmiddag toen joey op de chreche zat heerlijk geslapen een dik uur, en nadat joey van de chreche kwam hebben we effe boodschappen gedaan en joey is hier buiten met een waterding aan het spelen geweest met zijn vriendje en we gaan nu net naar binnen watn het zonnetje gaat langzaam weg nu dus wordt het wat koeler.

Rimke; had fons een metaalsplinter in zijn oog dat heb ik zeker effe gemist, gelukkig is dat ding er nu uit en is ie lekker de hele week bij jullie. en doe jij wel effe rustig aan meid met al dat geschoonmaak aan de vloeren je bent een week geleden geopereerd en dat meot nog genezen,
De bbq was dus evengoed wel lekker gisteren ondanks het slechte weertje, gelukkig zaten jullie overdekt.

bieb; ook gerommeld in huis en nog effe de laatste afvoerellende schoongemaakt haha, gezellig dat je nichtje morgen op visite komt met haar kinderen breekt de dag weer eventejs. Ik heb trouwens wel een beetje een idee wat je bedoelt met die zelfgemaakte tak wat je wil maken op de muur, en is het inmiddels een beetje gelukt? ik ben wel heel beneiuwd naar het resultaat.

sterretje; is de kleine nog vrolijk wakker geworden vanmiddag nadat je haar wakker hebt gemaakt? en je hebt gelijk dat je dat doet want anders zit je in de avond weer.

Nou ik heb een besluit genomen joey gaat een zaterdag mee naar duinrell met me broer hahaha ben benieuwd.
Ik heb nog geen weeen gehad na de voetreflex hahaha maar ja als die uk goed zit en er ngo niet uit wil dan geeft de voetreflex ook niet.
Ik heb wel sinds gisteren veel minder leven dan normaal maar morgenmiddag moet ik weer heen dus dan zal ik dat effe melden, Tom zei vanmdidag al je moet nu het ziekenhuis bellen maar dat heb ik niet gedaan want ik voel hem wel maar niet zo vaak meer als dat ik gewend ben, maar ik ga nu effe lekker een uurtje badderen dus dan zal de kleine me wel effe gaan pesten hahaha.

Meiden fijne avond en tot morgen

xx xlinda

Zo, meisje op bed, Fons naar de brandweer en ik vroeg op bed vanavond!

Lin: iets minder leven, dat had ik ook, en twee dagen later was maudy daar........ik ga nog steeds voor de 25ste dus............whahhaa! Hoop dat je mannetje snel komt.......
Als je je er niet ok bij voelt moet je zeker het ziekenhuis bellen! Zou ik doen in ieder geval, tenzij je hem nog wel regelmatig voelt, een keer teveel checken kan geen kwaad, maar ik hoop dat het gewoon het begin is, dat je ukkie zich lekker aan het voorbereiden is........net als mijn meisje destijds............

Sterretje: o, zo'n middag hadden wij hier ook, maudy heeft vreselijk lang geslapen, tot half 5, en toen heb ik haar er maar uitgeplukt, nu ligt ze er net op.........hoop dat ze morgen wat uitslaapt......whahaha!
Zal wel niet.
Morgen de uitslagen van het bloed toch? Ik ben benieuwd hoor!

Is hier rustig geweest vandaag!
Ik kruip er lekker in, tot morgen!

he meiden,

Ik heb alles gelezen, maar geen puf meer om te reageren.
Vandaag drukke dag gehad met schoonmaken en toen de verjaardag van me pa..daar gegeten en gelukkig ging Lois daar braaf slapen, nu net thuis en Lois op bed gegooid..ga der zelf ook snel in want ben verrot..en last van me buik..en ongie en darmen die protesteren..zal wel een enorme scheet dwars zitten..

word een zalig weertje de komende week, misschien wel wat te !! warm..sterkte voor de zwangere..ik had erg last van de hitte toen..en das niet meer weg gegaan na me bevalling..

trusten en probeer morgen wat meer tijd te maken..

xx bambi

Goedemorgen meiden,

Rimke, fons een metaal splinter in zijn oog! dat is lekker dan! Gelukkig geneest het hoornvlies heel snel, maar kan goed pijnlijk zijn!

Lin, iets minder leven voelen, misschien een teken.... wel even aangeven in het zh.

sterretje, je dochter wakker gemaakt? haha ach... arme meis!

Bambi, ben je op meis? je was ook nog laat gisteravond!

Leek trouwens wel of ik gisteravond veel meer energie had! alle was gevouwen en gestreken, stofgezogen, talefs en wc gedaan. Meestal lukt me dat allemaal niet meer op 1 avond, maar nu ging t wel. lag wel in coma vannacht.. haha

ik ga aan het werk!

fijne dag!

kus jacqy

goeiemorgen meiden

rimke; ik hoop ook dat het een voorbereiding is van de kleine maar ik moet vanmiddag naar de gyn toe dus ik zal het effe aangeven dat ie wel erg rustig is, wil nu niet gaan bellen asl ik straks heen moet, en vannacht heb ik hem nog wel gevoeld.
Maudy heeft ook heerlijk geslapen gistermiddag zo te lezen hhahaah, en krijg jij nog uitslagen van iets zo na de operatie?

bambi: je was laat thuis zeg, toch gezellig gehad bij je pa en was ie blij met zijn kadoos?, en last van je darmen en ooknog ongi jakkes dat is niet fijn.

jacqy: meer energie dat kan best hoor dat je dat krijgt ik hoop voor je dat het nu al maar beter gaat en dat die pillen aanslaan. werkse vandaag.

Nou ik heb er weer een super kutnacht opzitten, heb tot kwart over 1 op de bank gelegen want mijn lieve man was weer de hele straat bij elkaar aan het snurken en ik ben om kwart over 1 op bed gegaan en kon toen natuurlijk niet gelij kmeer slapen en om 4 uur was ik weer wakker en om 5 uur moest tom van bed af en ik ben om 6 uur weer in slaap gevallen tot kwart voor 7 want toen was joey weer paraat,, je gaat er aan wennen moet ik maar denken.

Het gaat een heerlijke warme week worden als we de weerberichten mogen geloven, gelukkig wordt donderdag de airco geinstaleerd dus dan hebben we een heerlijke koele onder en bovenverdieping dus dat scheelt wel weer voor mij hahahah

xxx linda

Linda; dat was weer een chaotisch nachtje voor jou zeg. En wie weet is het wel een voorbode dat je de kleine nu niet zo veel voelt....wordt wel weer spannend. Ben benieuwd bij de controle

Bambi; geen futjes....

rimke; splinter in zn oog? had ik zeker ook even gemist. Geen blijvende schade hopelijk? En je gaat ook voor een nieuwe keuken? Wat wil je precies of wat heb je uitgezocht?

sterretje; ik heb dus een grote tak gekocht met allemaal uitsteeksels zeg maar. En daar heb ik wat bloemetjes en vlindertjes enzo aan gehangen, ziet wel leuk uit. Ik zal wel s een foto plaatsen

Jacqy; hehe , eindelijk had je weer fut haha. Lekker gepoetst, heerlijk af en toe he. Is nooit leuk huishoudelijk werk, maar als je t weer gedaan hebt is ook fijn gevoel

Ik ga straks naar mn nichtjes (nee, ze komen niet naar mij....) rond 11 uur daar zijn. Eerst even wat lekkers bij de bakker halen

Zeg, zijn jullie bekend met het merk Teutonia van kinderwagens? Op babyplanet zijn ze nog best prijzig. Ik had dus een bod gedaan op internet op een kinderwagen voor 50 euries en ik kan donderdag komen kijken. Het was dus niet de bedoeling want ik zou de wagen en maxi cosi van zus krijgen, maar die doet weer zo raar. Ik had dus allemaal al spullen gehad en ik dacht dat ik ook de maxi cosi en wagen zou krijgen. Dus laatst vroeg ik er weer om, maar als je wat aan mijn zus vraagt vindt ze dat maar lastig dus je moet vooral niet zeuren. Ze dacht dus dat ik die al had gekregen (nee dus, maar ze had t druk ivm vakantie en ze wist niet of ze er nog aan zou denken)
Dus mijn moeder vroeg het ook nog eens, en wat denk je wat ze zegt??? O, moet ze de wagen ook, ja maar die gebruik ik nog! Maar mijn nichtje wordt in okt 3 en mijn moeder had zoiets van, ja maar ze is veels te groot voor die wagen en ik zie je die wagen nooit gebruiken, normaal zit ze in zo een ander wagentje. Dus nu ben ik natuurlijk ook weer irri, en mijn zus is nu op vakantie t/m 4 juli en kan dus niet navragen, Dus nu hoeft t van mij ook niet meer, dus ben gister beetje op internet gaan kijken en gewoon gaan bieden. Weet verder niet eens of het goed merk is ofzo. Maarja, die van mijn  zus was van Bugaboo, ook wel goed volgens mij, maar deze zag er ook nog goed uit en de kleuren wat ik wil. Dus we zien donderdag wel....

Ik had heel leuk bedacht om t weekend een dagje weg te gaan, naar t strand ofzo als t mooi weer is, maar nee, meneertje moet werken en had ook nog s storingsdienst. Sjonge, ik weer kwaad. Snapt zeker niet dat ik al de hele dag thuis ben, en dat ik ook s wat leuks met hem wil gaan doen. Ja, maandag is hij toch vrij....nou te gek, heb ik wat aan.....Alsof dat alles compenseert. (dan hebben we 30 weken echo).

En t wordt heel warm, en wil in zwembadje dan, maar nog niet schoon. Dus ga straks chloor halen en dan zorgt hij maar dat t schoon wordt, hij maakt maar s tijd voor me.....En anders koop ik zo een kinderbadje, en ga daar in liggen.....

Donderdagavond gaan we in ieder geval die wagen kijken, gordijnen bestellen en een bed kopen voor logeerkamer. We willen zo een onderschuifbed, vriendin had er 1 (van haar moeder geweest), en die moeder wilde er nog 70 euries voor hebben, 6 jaar oud dat ding. Heb er nu eentje in winkel voor 99 zien staan!! en nieuw ook nog. Dus die kopen we maar.

hoi Dames,

Bieb snap je frustratie helemaal, ik heb het idee dat je zus je die wagen niet gratis wil geven of liever helemaal niet,( miss wil ze nog een kindje ???) en dat dus niet durft te zeggen ofzo.. Ik zou ook zeker op zoek gaan naar een andere ja..Ik heb nog nooit van dat merk gehoord, dus kan je er niet mee helpen. Wel als je via internet koopt dan zou ik wel kijken of alles dus ook buiten hoes wasbaar is, lijkt mij niet zo fris, weet jij wat er mee gebeurt is..als het bekende zijn is dat toch anders, maar ook die kinderen spugen hhahah.
Natuurlijk moet je mannetje het zwembad schoonmaken, als jij dan toch alleen thuis bent, dan wil je wel van alle gemakken voorzien zijn en als je het warm krijgt dat je lekker kan afkoelen.. en je man weer zoveel werken, denk aan de centen, denk aan de centen haahah

Linda succes straks weer bij de gyn..zeker even melden dat je uk zo weinig beweegt. Weer een kut nacht achter de rug..je raakt er bijna aan gewend ja.
En joey gaat zaterdag mee naar duinrell. nou jij lekker een dagje vrij..

Jacqy jij was ook lekker vroeg..werkse meid..en gisteren toch de energie om je huis aan kant te maken...goed dat je er gebruik van hebt gemaakt..de rest van de week word het best warm en voor een zwangere gaat dat niet gepaard met huishouden whahaah

Rimke , Fons dus door het ongelukje een weekje thuis.,.lekker van genieten dat jullie allebij lekker thuis zijn..word heel mooi weer ook..

sterretje , die kleine zo lang geslapen, heeft Lois ook wel eens een handje van, dan maak ik er ook gewoon wakker..anders word het savonds niks hahah

nou vandaag   niet te veel doen..gisteren al alles schoongemaakt dus vandaag niet hahah.. ga zo Lois in bad stoppen..Normaal doen we dat dus sávonds, maar gisteren die verjaardag en vanaaf ga ik weer bingoen, dus ga me man daar niet mee opzadelen, en der haar moet echt gewassen worden, want heb er soort van gel ingehad, want ze had 4 staarten in gehad hahaha..

Vanaaf dus bingoen, nu mag ik gratis jeee..Me zusje gaat ook mee, nu zij me moeder, waarom doen jullie dan niet 50 % dan betaal je maar 7.50....ja daag ik zou gratis mogen en omdat me zusje mee gaat dan moet ik ineens de helft betalen..ik heb al die keren betaald en me moeder is altijd gratis, want me oma betaald voor me moeder...lekker duidelijk he..
maar goed omdat me zusje ook richting finacieele shit gaat, zou ik maar moeten dokken.. me zusje krijgt geen ww...die der verlof is afgelopen en kreeg bericht dat ze teveel in de ziektewet heeft gezeten en daardoor geen ww krijgt..das balen voor haar, maar ze doet geen enkele moeite om extra har best te doen wat betreft werk zoeken..dus ga niet lopen piepen..
maar ik zeg er niks van, werk tenslotte zelf momenteel ook niet, en doe ook niet hard me best..

nou die meid hier zit ook te stinken dus badder tijd..
en ik heb nog wel een vracht wasgoed liggen waar je eng van word..dus als ze op bed ligt zal ik ff kijken of ik zin heb hahahah

xx bambi

Terug
Bovenaan