Klusbabes 36 !!!

hey meiden

bieb; ik zou ook uit je verhaal het idee krijgen dat je zus de wagen niet voor niks aan je wil wegdoen ofzo, en dat merk waar je het over had dat zegt mij helemaal niks, maar een donderdag kan je het zien en dan kan je altijd nog beslissen of je hem neemt of niet, En wat balen dat je man van het weekend weer moet werken en storingsdienst heeft ik zou ook balen als ik jouw was hoor, en inderdaad je man moet het zwembad schoonmaken.
Veel plezier vandaag met je nichtjes het is mooi weer dus jullie kunnen lekker genieten.

bambi: vanavodn weer bingoen, en je hebt gelijk dat je niet voor je zusje gaat betalen dat zou lekker zijn, moet ze maar zelf meer inzet tonen om werk te vinden, en ze krijgt dus geen ww uitkering dat kan inderdaad want ze trekken natuurlijk alles na en als je gewoon teveel in de ziektewet zit heb je gewoon pech en een probleem zeg maar.
En lois lekker in bad geweest is ze lekker weer fris en fruitig ahahaha.

zo ben effe bij mepa geweest heb daar de wc effe schoongemaakt en afgestoft, en heb net effe bij me zelf het voorraam binnen en buiten gelapt en ik ga nu effe in de bank en dan straks naar de gyn toe.

xxx linda

hoi,

Linda hoe was het bij de gyn ??
weeeeer je ramen gelapt, heb je een tik ofzo ??

nou vanmorgen dacht ik ff dat me kin der nek brak...och meiden, je moeder hart breekt als je kindjes gaan lopen e.d.....Ze zit in bad te spelen. ik zit er voor op een stoel...Lois gaat staan, ik zeg..nee Lois ga zitten...ik wil opstaan om haar neer te zetten en toen vlogg ze al over de rand...met der hoofdje smakte op de tegels en dacht echt die breekt der nek. want ze vouwde helemaal dubbel...brr....ik het nate kind op schoot...janken..maar met een minuut was het over en wilde ze weer in bad..bij mij zat de schrik nog op hardslag 180..pffffff..ze heeft er wel een bont en blauw gezichtje aan overgehouden...nu zijn het nog wat rooie vlekken, maar zag dat het al blauw word..arme meid..
vanmiddag ook weer even huilen, omdat die lompe hond haar omver liep..normaal kijkt Remus wel een beetje uit, maar nu was die helemaal hyper omdat hij niet mee mocht..zucht..weer huilen...

Zijn we even wezen winkelen, moest naar kruidvat en we namen zeeman ook nog even mee.
daar ga me moederhaar een kledinghanger om mee te spelen, tis dat ik het niet gezien heb, want vind dat niet echt speelgoed...tot dat dat kind begint te janken. probeerde hem in der mond te stoppen, das te groot dus dat deed zeer..meteen afgepakt..oma toch....die moeder van mij snapt niet echt alles.....

Het meisje ligt nu lekker te slapen en is gewoon weer vrolijk..dus ze heeft er wenig last van, maar was duidelijk niet haar dag.

net formulieren binnen van woning bouw..daar staan de bedragen op van vergoeding..jeee geld hahahah..en huurgewenning enz...nu moeten we dat tekenen en dan de huur opzeggen van deze woning en dan krijgen we het 1e deel van de vergoeding..zo stom... het is ong een totaal bedrag van 5250..je krijgt dus voor je de sleutel krijgt iets van 2250 en de rest wanneer je de sleutel van je oude huis inleverd...oftewel....je bent dan al verhuisd...en dan pas krijg je nog 3000 euro....vind dat maar raar..stel nou dat we dat hele bedrag nodig hebben, ik denk van    niet,maar we krijgen het wel....maar dan zou je toch in een half af huis zitten, want niet iedereen heeft ff 3000 euro achter de hand...oke voor ons ff geen probleem, maar me ouders b.v die hebben niet zoveel spaarcenten dat ze die 3000 ff voorschieten...
raar systeem, leg het jullie moeilijk uit geloof ik whahahah..

straks koken, eten, omkleden, bingoen....
pff last van darmen, moet zo naar toilet...

xxx bambi

@linda: de kleine gaat naar duinrell, goed zo.
En je hebt airco dat scheelt.
@rimke: de bloeduitslagen waren goed. Dus nu een afspraak maken voor exttra vitamines.
En maudy ook wakker moeten maken, hoe reageerde ze? Ik ben hier gewoon de trap opgelopen en toen schrok ze huilend wakker. Zielig ja, maar nog zieliger als ze 's avonds niet in slaap komen.
@bambi: heb je nog steeds zo'n last van de warmte? Toch gek hoe je llijf veranderd na zo'n zwangerschap.

@jaqcy: meer energie? gelukkig maar. Ik had in die laatste periode het meeste energie moet ik zeggen. Dus wie weet gaat dat ook op voor jou!
@bambi: en wat hadden jullie voor je pa gehaald?
@linda: ik dacht al wat is dat voor gesnurk, maar kwam dus helemaal van bij jullie vandaan

@bieb: 70 euro, zijn ze gek. verbaasd me dat ze er geen winst op wil. Echt belachelijk wat mensen soms vragen. Gelijk heb je, dan liever nieuw voor die 29 euro meer. En je zus is een met gebruiksaanwijzing. Ik ken het merk kinderwagen niet. De bekendere merken zijn bugaboo, quinny, mclaren, eh, eh, kijk even op de prenatalsite, daar staan er meer op.
Ok zo'n tak bedoel je. Ik dacht 1 die op de muur was geschilderd. Ik wacht de foto af.

Ik dacht vandaag vroeg klaar te zijn op mijn werk. Maar een overleg liep uit, het kopieerapparaat wilde niet doen wat ie moest doen, dus ik kwam midden in de spits te staan. Heb hartstikke lang erover gedaan, baal, baal.

meiden, ik lees morgenochtend bij, ze komen zometeen om te kaarten,

bij de gyn was alles goed ik heb wel een half uur aan de ctg gelegen omdat ik al vanaf zondag een stuk minder leven heb maar alles was goed en volgende week moet ik terugkomen, me bloeddruk was 110/70 dus dat was goed, en ik mag al me wensen tijdnes de bevalling uitspreken hahahaha, en ik krijg pijnstilling als ik dat wil.

ik ben gelijk weer weg en ik lees morgen bij

xxx linda

@linda: ik las mepa en dacht wat bedoelt ze toch. Zin nogmaals gelezen, maar je bedoelt mijn pa. Je had de spatie vergeten, hahaha.
@bambi: wat een gedoe met dat geld. Als je het niet hebt zit je idd in een half af huis. Maar kan t ook zijn dat je volgende woning helemaal aan je eisen voldoet en je er niks aan doet en dan dat geld ook krijgt?
En leuk dat bingoen. Je oma betaalt voor je ma en jij mag voor je zus betalen? Leuke boel zeg.
@rimke: Krijg je nog een check up na de operatie?

Nou, ik ga nog eens even naar hyves en dan tv kijken. Als ik t wachtwoord nog vind, hahaha

Terug
Bovenaan