Klusbabes 36 !!!

Goedenavond!

Lin: gelukkig was alles nog goed bij de gyn! Hoop echt dat het eerder gaat beginnen hoor! Fijn dat je lekker pijnstilling mag hebben hoor, ook meteen om vragen voordat je al 7 cm ontsluiting hebt...........meteen aan het begin als je binnenkomt vragen om pijnstilling!

Sterretje: jemig, denk je vroeg thuis te zijn krijg je dat.........
Fijn dat de uitslagen goed zijn! Welke vitaminen kom je tekort?? Ze zeggen wel eens 9 maanden op, 9 maanden af...............ben ik het niet helemaal mee eens vrees ik. Hoop dat de vitaminen gaan werken!

Bieb: jemig meid, dat bed zou ik idd nieuw kopen en het merk kinderwagen ken ik ook niet, maar wij hebben ons ook niet vreselijk verdiept. We konden een kinderwagen overnemen, bugaboo frog, en daar konden we alles van wassen, en dat hebben we dus ook gedaan!
Hoe was het met je nichtjes??

Bambi: hihihihi, liep Lois zo te stinken?? Whhaha, Maudy kan (vooral tijdens het eten) ook lekker ongegeneerd zitten poepen, loopt ze soms helemaal rood aan.........whahaha!
Ik begreep het geld verhaal niet helemaal, vergeef me.............

Jacq: dat noemen ze nou poets/nesteldrang..................whahaha! Zal nog wel een paar keer meer gaan gebeuren.........sterkte alvast!

Nou, ik heb vanmiddag nog even lekker op de bank geslapen, had vannacht namelijk slecht geslapen, dus toen maudy op bed ging, ben ik lekker op de bank gaan liggen.........fons is met het meisje eendje wezen voeren vanmiddag, en verder heeft ze heerlijk in de tuin gespeeld.
In het eerste weekend van augustus gaan we idd de keuken verbouwen. We wonen in een jaren 30 huis, dus we kunnen niet veel uitbreken en doen, maar we krijgen wel een nieuw keukenblok, vaatwasser en nieuwe natuurstenen vloer. De vloer hebben we al, koopje. Echt italiaans hard natuursteen.......grijs, langwerpige tegel. Heel mooi!
De keuken is met paneeldeurtjes en wit. Met strakke grepen, van die langwerpige roestvrijstalen......gewoon strakke keuken, maar "in-keeping" met het stijl van het huis zeg maar. Ik plaats tzt wel voor en na foto's!
Tot morgen!!

goeiemorgen meiden

vannacht om 2 uur zijn mijn vliezen gebroken dus deze week worden we weer papa en mama.
Ik draaide me om om 2 uur vannacht en in ene sprong ikuit bed watn ik dacht ik pies nu echt in me broek ik zitten op de wc me hele inlegkruis was doorweekt, en ik plassen, na een half uur voel ik het weer lopen en toen dacht ik dit is geen urine maar vruchtwater, Ik het ziekenhuis gebeld want er zat ook een beetje bloed bij. ik moest komen, dus me schoonouders gebeld want die zouden dan op joey passen maar die waren niet wakker te krijgen die zouden de vanaf vorige week de telefoon meenemen naar hun slaapkamer toe maar hebben dat dus niet gedaan, dus me pa uit bed gebeld en die was erom 3 uur vannacht, Om half 4 lag ik aan de ctg en die zag er nog goed uit, en om kwart voor 6 waren we weer thuis en ik moet zometeen de poli bellen voor een afspraak voor vanmiddag voor weer aan de ctg, en ik mag tot zaterdag blijven lopen als ik geen weeen heb en anders wordt het opgewekt dus het is nu wachten op de weeen, me kraamverbanden die gaan nu in me onderbroek om het vruchtwater op te vangen hahaha. ik was vannacht wel heel zenuwachtig maar nu niet meer ben eigenlijk wel ontspannen, en ik moet om de 5 uur me temperatuur opnemen,.

Rimke; gistermiddag lekker even op de bank geslapen heerlijk hoor meid je hebt het gewoon nodig, en het eerste weekend van augustus de keuken vernieuwen ik ben wel beneiuw hoe die eruit gaat zien. en je wil donderdag en vrijdag op therapeutische basis gaan werken zou je dat wel al doen? anders wacht je toch maandag even de nacontrole af kijken wat de arts er van zegt.

bambi: was de bingo gezellig gisteren?en nog wat gewonnen? en jeetje zeg lois heeft wel een smakkerd gemaakt zeg pfff ik zou dan ook gaan huilen de arme schat, zie je er nog veel van, en maakt ze er nu zelf nog wat van? voor hetzelfde geld is ze het allang vergeten, die kleintjes kunnen veel hebben maar dit zijn hele enge gevallen van vallen zeg maar.

sterretje; heb jij de uitslag van je bloed al gehad? ik ben benieuwd wat eruit is gekomen.

ik ben het alweer kwijt, ik ga effe een broodje eten en dan effe onder de douche staan, heb wel bij me schaambot krampen maar ja dat had ik al een aantal dagen dus we wachten af .
Tot later vandaag.

xxx linda

Waaaaaaaaaaah!!!
Spannend linnie! Ik hou het nog steeds op morgen! Ga maar lekker veel traplopen enzo, dan komt die uk wel.........Denk aan je hoor, je kan het!!
Dikke kus!

Lin!!!!!
Wat super spannend weer! Dat was me dus het nachtje wel zeg! Fijn dat je vader kwam.
Blijf lekker in beweging zou ik zeggen, ze zeggen dat het dan sneller gaat!
Nog even en jullie zijn weer pappa en mamma!!!! WAAHHHHAA!!!

Je kan het meis!

kus jacqy

Linda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nu gaat het toch snel gebeuren, spannend zeg. Ik zal even die pol erbij halen, weet niet meer welke datum ik heb ingevuld....
Enne....even geen ramen meer lappen haha

Bambi; das ook lekker voor je zus betalen.,..zou ik ook niet doen hoor. Helemaal niet als ze er zelf geen moeite voor doet
En wat raar systeem van dat huis, ik dacht dat je t over 30 euro had, maar het was toch echt met 2 nullen extra
En wat een geschrik met Lois zeg, zou me ook kapot schrikken. Gelukkig niets ernstigs

Rimke; ben gek op jaren 30 huizen, heb je ook nog de oude stijl in het huis?
En volgende week weer werken, fulltime of gewoon rustig aan?

Wat betreft de wagen van mijn zus. De maxicosi kan ik wel gewoon krijgen, en ik heb ook al de babybak van de wagen gekregen, maarja daar heb ik niks aan zonder t onderstel natuurlijk. Dus ik weet niet wat t probleem is. Ze is niet zwanger, althans met pinksteren was ze ongesteld toen ze hier was, en zoals ik begrijp komt er ook geen 2e. En die wagen heeft ze ook van mijn ouders gehad, dus t is geen geldkwestie, zou lekker zijn.

Even jullie advies. Is t makkelijk als een maxicosi op de wagen geklikt kan worden, of hebben jullie daar geen gebruik van gemaakt., De wagen waar ik op geboden hebt, kan de maxicosi niet op die ze ook te koop hebben staan. Maar leek me wel makkelijk

Mannetje zei gisteren dat hij volgende week misschien weer naar Zeeland moest, prima maar ik heb hem wel even duidelijk gemaakt dat hij dan t weekend NIET gaat werken. Oke, prima. Net belde hij dat Zeeland niet doorgaat, maar dat ze gevraagd hadden of hij dan wel het hele weekend wil werken (dit weekend). Heeft hij wel gezegd dat hij dan en maandag en dinsdag vrij wil (maandag had hij al), omdat er anders een echtscheiding op komst is haha. En in t weekend krijgt hij 150 en 200% uitbetaald, dus nu doet hij dat., Ook prima, alle2 tevreden. En hij heeft nog iets van 100 vrije dagen staan, dus dat is ook geen probleem haha

Gisteren voelde ik die kleine niet zo veel en vanmorgen ook niet, maar net was ze weer lekker aan t trappelen. Zal wel weer op een manier liggen dat ik t niet goed voel, net zo dwars als mama haha

Was trouwens weer gezellig met nichtjes. Heb van 1 nichtje nog een deken voor ledikant gekregen (lenen), en mag de box en wippertje lenen. Ook weer geregeld.

Vandaag wordt t warm. En aangezien t zwembad nog niet schoon is heb ik een kinderbadje net gevuld, en daar ga ik lekker in liggen. Alleen het is wel een erg klein badje haha, ach t gaat alleen om dat ik lekker afkoel. Heb m wel half in schaduw gezet want straling schijnt erg krachtig te zijn, en das ook niet goed natuurlijk

Ga zo eerst even naar Aldi, lekker ef met fiets (is maar 5 min fietsen), ga NIETS doen in t huishouden. Heb alleen net wasje opgehangen, en dan vanmiddag lekker plonsen.

vandaag alweer 29 weekjes zwanger, schiet op zeg.....

ben benieuwd hoe t nu met Linda is....MELDPLICHT ELKE 2 UUR!!!

Terug
Bovenaan