Klusbabes 36 !!!

he meiden,

Lin, hoe gaat t? Meldplicht!!! haha

Bieb, waar is mijn voorspelling gebleven??? ik had m ook ingevuld! Alleen had ik begin juli gezegd, dus dat gaat m zeker niet worden! haha
29 weeken alweer, gaat hard he.
Ik heb touwens een kinderwagen waar de maxicosi op geklikt kan worden...

ga weer ff werken!

kus jacq

jacqy; ga jij maar lekker werken haha.

Ik heb nu een andere wagen gezien waar je volgens mij wel de maxi cosi op kan klikken, wordt dus vervolgd haha

linda, hoest?

net al even in tuintje gezeten, in schaduw en t waait ook nog s, dus heerlijk. Maar nu even tijd om te eten en computeren....

Nou, ik zit de hele ochtend al aan je te denken Lin.............je moest vanmiddag weer aan het CTG, ik hoop dat ze je lekker houden, en dat je lekker gaat bevallen!
Morgen weer een jochie in ons midden! Leuk hoor. Nogmaals, ik denk aan je, meteen om pijnstilling vragen, je kunt het en doe maar rustig aan als het mannetje er eenmaal is, als jij je in de ochtend niet meldt, weten wij genoeg!
Go for it meisje!

Bieb: is hier idd ook heerlijk, met die wind er bij! Maudy vanmorgen van top tot teen ingesmeerd en lekker naar buiten!
In ons huis ziijn alle originele details nog aanwezig, houten vloer, schuifdeuren, paneeldeuren........alles! Ben ook helemaal verliefd op dit huisje. Klein, maar fijn........
O, en ukkies mogen eigenlijk helemaal niet lang in de maxicosi vanwege hun rug, dus ik zou de optie niet al te veel gebruiken. Die van ons heeft het niet, en heb het ook niet gemist........Trouwens, waar blijft die mooie buikfoto van jou!! Ben heel benieuwd!!

Jacq: werkze meid! Ga jij tzt nog een buikfoto en een kamerfoto plaatsen!

Bambi: gaat het wat daar? Ben je de schrik al weer te boven? Mijn hart staat ook elke keer stil hoor, als het meisje valt...........vreselijk.............geef je grietje maar een dikke kus van ons........

Nou, vanmiddag weer wegen en meten op het buro, om 15.45 moeten we daar zijn. Zal vanavond verslag uitbrengen!

Linnie: pufze meisje!!!

Linda; hoest meis? nog beetje vol te houden of lig je allang in het kraambed???

Rimke; echt tof zo een huis, vooral als authentieke elementen er nog in zitten....
Klopt ook wel van die maxicosi, maar leek me wel handig als extra optie

Hier was het ook heerlijk, lekker windje dus goed uit te houden.Af en toe zat ik s in de zon en dan weer in de schaduw. Heb maar 1x in badje gezeten

Mannetje vanavond vergadering dus eet alleen, heel simper boterhammetjes, lekker met aardbeitjes erop....

Hoi meiden,

Ohh Linda het is zover...ik wens je   een hele voorspoedige bevalling en zover dat kan niet al te pijnlijk..zag dat je vanmiddag weer aan de  ctg moest, hebben ze je gehouden ? sterkte meis en je kan het he...ben benieuwd naar de naam van jullie ventje.

Rimke lekker de keuken verbouwen..zal vast mooi worden. doe je rustig aan met werken morgen en vrijdag..?? tja dat vallen, gelukkig niks aan over gehouden, maar mens je houd je hart vast elke keer.

Bieb wij hadden ook geen maxicosie die op de wagen paste, maar heb hem ook niet gemist..net wat rimke zegt...je kindje mag niet langer dan 2 uur in zon ding liggen..en voor wandelen gebruik je toch eerder de bak..ook als je op viste gaat, slapen ze beter in de bak.
Vraag je mannetje vanaaf ff voor het zwembad joh..is zulk lekker weer.

jacqy lekker gewerkt..wil ook wel een buik foto zien hoor...

sterretje zijn die waterpokken nog door gaan zetten ??

nou Lois vandaag op de opvang geweest..ik heerlijk niks gedaan..vanmorgen relaxt tv gekeken..11 uur op de fiets boodschappen en vanmiddag de honden uitgelaten en lekker relaxen bij me ouders onder een parasol..net Lois op de fiets opgehaald en nu heb ik het heel warm..ga zo een salade klaarmaken en we eten lekker kippenvleugels..me man eet er frietjes bij, maar die sla ik over..
Verders niet te veel doen , veel te warm..
Ohja nog wat dozen in Lois kamer ingepakt alvast, met knuffelberen en speelgoed waar ze nog niet mee speelt..

ga er wat eten ingooien bij dat kind en dan zelf wat eten..
Morgen lekker in het badje, althans Lois, want ik pas niet hahahah
kom vanaaf nog ff buurten voor Linda

xxx bambi

even kort:

Ik had gezegd 25 juni, maar zo te horen komt de kleine er vandaag al aan. We zien het wel. Succes lin!
@bieb: maxi-cosi op de wagen is echt handig.
Vooral als je een kort ritje in de auto maakt en kort op een par plaatsen moet zijn. Of voor korte tripjes. Ik zou de wagen dan niet kopen, er zullen er genoeg voor een leuke prijs zijn die dat wel kunnen lijkt me.
@rimke: maandag controle en morgen alweer langzaam aan de slag. Succes.
@bieb: en lekker gebadderd.
@jaqcy: vandaag ook veel energie?

Morgen weer aan de slag, jippie!!! Ik heb weer een humeur om op te schieten. schiet niet op zo.

Terug
Bovenaan