Nou, ik zit de hele ochtend al aan je te denken Lin.............je moest vanmiddag weer aan het CTG, ik hoop dat ze je lekker houden, en dat je lekker gaat bevallen!
Morgen weer een jochie in ons midden! Leuk hoor. Nogmaals, ik denk aan je, meteen om pijnstilling vragen, je kunt het en doe maar rustig aan als het mannetje er eenmaal is, als jij je in de ochtend niet meldt, weten wij genoeg!
Go for it meisje!
Bieb: is hier idd ook heerlijk, met die wind er bij! Maudy vanmorgen van top tot teen ingesmeerd en lekker naar buiten!
In ons huis ziijn alle originele details nog aanwezig, houten vloer, schuifdeuren, paneeldeuren........alles! Ben ook helemaal verliefd op dit huisje. Klein, maar fijn........
O, en ukkies mogen eigenlijk helemaal niet lang in de maxicosi vanwege hun rug, dus ik zou de optie niet al te veel gebruiken. Die van ons heeft het niet, en heb het ook niet gemist........Trouwens, waar blijft die mooie buikfoto van jou!! Ben heel benieuwd!!
Jacq: werkze meid! Ga jij tzt nog een buikfoto en een kamerfoto plaatsen!
Bambi: gaat het wat daar? Ben je de schrik al weer te boven? Mijn hart staat ook elke keer stil hoor, als het meisje valt...........vreselijk.............geef je grietje maar een dikke kus van ons........
Nou, vanmiddag weer wegen en meten op het buro, om 15.45 moeten we daar zijn. Zal vanavond verslag uitbrengen!
Linnie: pufze meisje!!!