Klusbabes 36 !!!

@bambi: lekker alvast aan het inpakken. Tja, waarom niet. De waterpokken hebben niet doorgezet. Ik weet niet of ik daar blij mee moet zijn of niet.

Zo lekker even bbq-en. Het wordt echt heel warm deze week. Ik denk dat linda daar weinig van mee zal krijgen. Jaqcy en bieb: hooe is het met jullie enkels?

Nou, ik denk echt dat Linnie bezig is, of al een klein menneke in haar armen heeft........

Wij hebben vanmiddag maudy gewogen.................zucht...............11 kilo en 76 cm lang............ze is nu wat zwaarder dan lang, maar al met al een grote griet....
De arts is super tevreden en wij ook, ze loopt op alles voor. Is gewoon een vlotte griet. Wij zijn allang blij, als ze zich niet zo vlot had ontwikkeld hadden we nog steeds in spanning gezeten of ze geen schade zou hebben opgelopen van die kut bevalling......

Bieb, lekker! Wij hebben ook lekker aardbeitjes gekocht, maudy vind ze ook heerlijk.

Bambi: ook lekker van het mooie weer genoten dus! Lekker hoor!

Sterretje: geen waterpokken? Zesde ziekte? 7de ziekte?? Ach..........

Nou, ik heb geen inspiratie.......sorry!
Morgen weer aan de slag..........

meiden ik ben nog niet aan het bevallen en ik heb ook niet echt bijgelezen want me hoofd staat er niet naar sorry, Ik heb vanmiddag weer aan de ctg gelegen en de kleine zat nog goed, ik verlies veel vruchtwater met wat bloed erin. Als ik vannacht of morgen nog geen weeen heb moet ikmorgenmiddag om 3 uur weer aan de ctg en wordt ik een vrijdag ingeleid, ik heb wel regelmatig harde buiken en hier en daar een kramp maar ja dat zegt niks, ik ga zo op bed want ik ben gesloopt, heb wel veel gelegen vandaag maar elke keer als ik net in slaap viel ging me telefoon weer, en joey zit al vanaf vanmiddag bijme schoonzus en die slaapt daar ook.

jullie horen het wel weer van me , en sorry voor me egoberichtje

xxx linda

@linda: niks ego-berichtje. De mama in spé mag dat doen en zeker als ze bijna gaat bevallen. Ik hoop dat je goed kunt slapen, want je hebt het nodig. In ieder geval fijn dat joey wordt opgevangen, dan hoef je je om hem even geen zorgen te maken. Ik hoop voor je dat het er snel opzit. Succes.
@rimke: Ik heb dat hypothyreodie of hyperthyreodie opgezocht, maar dat is het niet. Ik ben op die manier verder gaan zoeken, want ik denk wel dat t hormoon gerelateerd is. En ik vond een beetje over progesteron. Ik denk dat dat er iets mee te maken heeft, omdat die waardes tijdens je cyclus varieeren. Ik ben momenteel superemotioneel en nog steeds een slecht geheugen. Het stomme is dat ik dit tijdens de zwangerschap juist niét had. En wat je zegt over 9 maanden op en 9 maanden af. Ik denk dat ze t gemiddeld nemen. Ik kon snel weer alles, maar om eerlijk te zijn denk ik dat t met mijn blaas niet meer goed komt en evenmin met mijn geheugen (behalve als de vitamines werken). En ik heb toch al ruim 9 maanden achter de rug.

Buiten is het heerlijk met dat briesje. Toch ga ik binnen zitten. Ik ben  niet zo van het buiten zitten. Wel van het buiten liggen, met boekje en meestal heb ik dan binnen 15 minuten zin om te slapen en sta ik weer op om in bed te liggen, hahaha.
Of we moeten bezoek hebben, dan is buiten zitten ook leuk.

Linda dus nog even afwachten op de weeen.. toch hoop ik voor je dat je vanacht wat slapen kan en morgen fit met de weeen kan beginnen en dat de bevalling vanzelf begint en niet opgewekt hoeft te worden..succes meissie...

rimke, jeetje we roepen altijd wel Maudy is een reus, maar dat is ze echt..Lois was met 11 maanden 74 cm en 9210 gram..whahah wat een verschil he..
Wel fijn dat Maudy lekker vlot is, dat stelt je indd gerust dat ze geen achterstand heeft ...die loopt los voor het jaar...handen aan vol hihih

sterretje..ik heb dan geen last van me geheugen, maar ben hormonaal ook een wrak, mijn humeur schommelingen zijn niet normaal af en toe...en na 9 maanden na de bevalling begon bij mij me haar uit te vallen, nu nog en soms best veel..Het doucheputje en het putje in de wasbak zijn non stop verstopt, door mijn geborstel enzo..klinkt wat ranzig hahah, maar heb toch nog steeds haar op me hoofd, maar wel lastig vind ik het..ook is me geur zeer sterk gebleven, das soms wel handig, want ik ruik alles hahah.
sterkte met werken morgen.

bieb geen zwembad schoonmaken dus als je man moet werken vanaaf..en lekker niks in het huishouden, hier ook een dagje niet.
had al aangegeven deze week niet veel te doen..geen zin in hahah

nou me meissie was moe...7 uur gingen we douchen en half 8 ging ze op bed...en geen kik meer..zoet kind.
verders lekker een avondje bank hangen en tv gekeken..
morgen ook niks bijzonders...ga smorgens ff stoffen en zuigen...en zorg dat de boel glad is en smiddags gaat Lois in het badje als het weer het toelaat..niet teveel wind.
Heb toch een kleurtje opgelopen vanonder de parasol...moet nog veel bruiner worden..witte pootjes van me.
kan niet wachten op me zonnebank hahaha

ga slapen.
trusten xxx Bambi

Linda; hoop voor je dat het een beetje op zal schieten, liever nu dan vrijdag denk ik zo. En wel fijn dat Joey in ieder geval onder de pannen is....

Sterretje; ik heb in ieder geval geen last van opgezwollen enkels of handen. Gelukkig niet, hoop ook niet dat het nog zal komen haha. Ik voel me eigenlijk kiplekker, af en toe last van rug bij t zitten, maar verder geen klachtjes

Bambi; ook geen zin om te poetsen....moet kunnen af en toe

Rimke; Maudy ligt dus goed op groei. Ach, wat je zegt, beter voor liggen dan dat je je zorgen maakt

Zo, heb vanmorgen wel wat in t huishouden gedaan.....wasje opgehangen, keuken en wc's gepoetst en gestofzuigd, Alleen t nadeel van wasjes ophangen is dat je het ook weer moet opruimen....liggen er alweer 2 te wachten + die van vandaag....ach morgen weer een dag....

gaan vanavond naar een andere wagen kijken, vrouwtje heeft ook maxicosi en autostoeltje. Dan bed kopen voor logerkamer, gordijnen bestellen voor babykamer en wat losse troepjes kopen, druk druk druk

straks even naar dorp verderop, had 2 leuke jurkjes gekocht, lekker goedkoop bij Zeeman, maar zit toch te strak bij boezem, dus helaas terugbrengen, en dan vanmiddag weer lekker relaxen., Ik heb t nu al warmer omdat t niet zo waait buiten, ach dan ga ik maar de hele middag in t mini badje zitten haha

heb nog steeds geen keuze kunnen maken uit al die geboortekaartjes...heb er gister maar weer 1 aangevraagd....toch wel moeilijk.....

goeiemorgen meiden

bieb; ik las ergens in de wandelgangen dat je man volgende week weer een week naar zeeland moet en gelijk heb je dat je dan zegt datie dat weekend als ie thuis komt niet mag werken.
Staat jullie kinderkamer nu al helemaal?

rimek: zo zeg maudy alweer 11 kilo nog 2 kilo en ze is net zo zwaar asl joey hahaha, lekker ze doet het goed en dat is het belangrijkste.

bambi:lekker bruin geworden onder de parasol erg he als je dan naar je witte benene kijkt, die van mij worden nooit bruin lijkt net of er geen pigment in me benen zit hahaha

sterretje : ze zeggenook inderdaad 9 maanden op en 9 maanden af, maar bij mij heeft het met joey heeft het bij mij ook veel langer dan een jaar geduurd voordat ik me weer helemaal topfit voelde,

sorry dat ik zo kort reageer. Vannacht om half 4 zaten we weer gezellig in het ziekenhuis, want ik had krampen/steken onderin me schaambot en me buik werd daarbij hard maar niet zo dat ik moest puffen, en ik begon bloed te verliezen dus we moesten komen, Ik heb weer een dik uur aan de ctg gelegen en onze lieve kleine man vind het nog gezellig in mama zijn buik, maar er is wel werking in de baarmoeder, nog geen weeen zeg maar maar het begin is er. het bloedverlies dat mag vanaf nu dus om 6 uur waren we vanmorgen weer thuis en om 3 uur vanmiddag moet ik weer aan de ctg dus ben benieuwd, maar ik heb nu steeds die krampen en harde buiken ach we zien wel wat de dag ons brengt.
Ik, ga nu eten en daarna effe naar de bakker en condoleren want me buurman die bij me pa woont is gisteren overleden.

xxx linda

Bieb; jij bent al lekker actief geweest vanmorgen zeg, en jammer dat die jurkjes wat strak zitten. en vanavond naar de kinderwagen kijken dat is dat van dat merk waar wij nog nooit van hadden gehoord? ik ben benieuwd

xxx linda

Terug
Bovenaan