Linda; hoop voor je dat het een beetje op zal schieten, liever nu dan vrijdag denk ik zo. En wel fijn dat Joey in ieder geval onder de pannen is....
Sterretje; ik heb in ieder geval geen last van opgezwollen enkels of handen. Gelukkig niet, hoop ook niet dat het nog zal komen haha. Ik voel me eigenlijk kiplekker, af en toe last van rug bij t zitten, maar verder geen klachtjes
Bambi; ook geen zin om te poetsen....moet kunnen af en toe
Rimke; Maudy ligt dus goed op groei. Ach, wat je zegt, beter voor liggen dan dat je je zorgen maakt
Zo, heb vanmorgen wel wat in t huishouden gedaan.....wasje opgehangen, keuken en wc's gepoetst en gestofzuigd, Alleen t nadeel van wasjes ophangen is dat je het ook weer moet opruimen....liggen er alweer 2 te wachten + die van vandaag....ach morgen weer een dag....
gaan vanavond naar een andere wagen kijken, vrouwtje heeft ook maxicosi en autostoeltje. Dan bed kopen voor logerkamer, gordijnen bestellen voor babykamer en wat losse troepjes kopen, druk druk druk
straks even naar dorp verderop, had 2 leuke jurkjes gekocht, lekker goedkoop bij Zeeman, maar zit toch te strak bij boezem, dus helaas terugbrengen, en dan vanmiddag weer lekker relaxen., Ik heb t nu al warmer omdat t niet zo waait buiten, ach dan ga ik maar de hele middag in t mini badje zitten haha
heb nog steeds geen keuze kunnen maken uit al die geboortekaartjes...heb er gister maar weer 1 aangevraagd....toch wel moeilijk.....