KLUSBABES 6 !!!

meiden

ik ben er vantussen, ik wens iedereen een gezellige avond, vanavond ben ik er niet, ga met alle vriendinnen effe ergens een koppie thee drinken, het is erg lang geleden dat we met zijn alle bij elkaar hebben gezeten

Morgen lees ik weer even bij

xxx linda

Hihi, zou wel eens om een hoekje willen kijken ...... nogmaals eet smakelijk lin.

kus happy

linda, fijne avond!
en happy, leuke benaming heb jij voor je k*t voelen! haha zo hoor je weer ns wat nieuws!

Liefs Jacqy

En ja hoor, Vanmorgen was het raak. Ik kon het tot nu toe nog binnen houden, maar vanmorgen sta ik mijn tanden te poetsen, klaar om te gaan werken en spugen.
De rest van de ochtend ook rustig aan gedaan, want ik voelde me misselijk. Dus niet bukken of wild doen. Tussen de ochtendpauze en de middagpauze zit 2 uur, maar ik kon het geen 2 uur zonder voedsel redden. En sinds de middagpauze ging het op zich wel redelijk. Dan begint het rond 1600 uur weer met de middagdip.
@Bambi: Zoals Linda al eerder zei hoef je geen last van je borsten te hebben. Heb ik ook niet. Maar had jij voor je ongi juist wel altijd last ervan en nu niet?
@jacqy: Beterschap, volgens mij heb ik het virus verspreid
@Essy: voel jij je al beter?
@nod-ers: spannend

hoi sterretje,

jeetje meid, das balen dat het kotsen is begonnen, ben bang dat je het vaker gaat meemaken meid, sterkte ermee.
En nee, ik heb nooit gevoelige borsten. echt helemaal nooit. ZEg ook altijd tegen me mannetje waarom doen die van mij het niet, snap je kwa friemelen e.d   ik kan er niks mee hahaha. ze zijn gewoon gevoelloos.

Linda fijne avond met je vriendinnen he.
jacqy gelukkig gaat het al iets beter, laten we hopen dat je er snel van af ben.

xxx Bambi

Nou sterretje, jouw feestje is dus begonnen....tja het hoort erbij is het enige wat ik kan zeggen. Het is iig voor het goede doel!! Blije kots noem ik het maar wahahaha

X

wat kunnen jullie kletsen zeg, pfff.... Hebben jullie geen medelijden met meiden zoals ik. Die gewoon hele dagen moeten werken en vervolgens er erg lang over doen om het allemaal bij te lezen. Heb nu maar even de scanmethode gebruikt, werkt volgens mij wel goed. Maar als ik iemand vergeet, sorry!
Jacqy, wat vervelend dat jij ook al ziek bent, maar het gaat nu wat beter? In ieder geval beterschap.
Bambi, ik voel ook al vanalles, maar weet nou niet of het door de griep komt of ergens anders door.
Essy, ben je weer beter? Hoe zijn de ouders geweest, waren ze een beetje rustig?
Ik ben nu ook weer een heel eind opgeknapt, alleen nog wat hoofdpijn (zit een spiertje verkeerd) en 's ochtends misselijk (is nou precies dat kwaaltje waarvan ik niet weet waar het door komt, al is het behoorlijk vroeg voor zwangerschapskwaaltjes).
Wie was eigenlijk ook al weer op naailes (Jacqy?)? Heb je al hele mooie knuffeltjes gemaakt?

Terug
Bovenaan