KLUSBABES 6 !!!

Jummie, net lekker chinees op !!!! Wel saai hoor om zo in mn uppie te eten ......Als mn mannetje thuis komt hoef ik het alleen maar ff in de magnetron te zetten !!!!!!

kus happy

he happy,

is inderdaad saai om in je eentje te eten maar wel makkelijk voor straks als je mannetje thuis komt! haha
doe ik ook altijd!
Hier gaat het iets beter. Geen diaree meer alleen nog buikpijn en voel me net een vaatdoek!!

Liefs Jacqy

Hey jacqy,

Is idd makelijk zo met het eten !!!! Gelukkig ben je weer een beetje opgeknapt meid. Je hoort op het moment wel dat er heeeeeel veel mensen ziek zijn he ....... Haha jij met je vaatdoek. Als ik griep heb zeg ik altijd dat ik een kop als een afdruiprek heb ......

kus happy

bambi: eet smakelijk

Happy: mmmmmm chinees, daar kun je me ook voor wakker maken, en wel ongezellie om alleen te eten, ik ga zo met joey eten mijn mannetje is ook laat vanavond

jacqy: gelukkig is je diaree over, dat scheelt wel weer een beetje vindik altijd, en ik vind het niet gek dat je je net een vaatdoek voelt als je zo beroerd bent geweest, doe rustig aan meid

xx linda

haha happy
een kop als een afdruiprek haha die had ik nog nooit gehoord, hier in volendam zeggen we gewoon ik voel me klote, wel wat grof sorry

xxxx

Hey lin,

Die mannen maar werken en wij maar kletsen !!!!!!! whahaha. Eet smakelijk samen met je kaboutertje .......

kus happy

Geeft niks hoor lin, je wil niet weten wat ze bij mij in de kroeg allemaal zeggen als ze niet lekker zijn whahaha   dat ga ik hier maar niet neerzetten ....... hihi

xxx

HAHA daar zal ook wel weinig goeds uitkomen bij de mensen die je bij je bar krijgt haah

ik ga zo stoppen ga een broodje eten, joey draait zich nu suf, gaat ie steeds rondjes draaien en heel hard roepen draai draai draai en daarna niet meer weten waar ie loopt wel grappig haha

xxx

Terug
Bovenaan