KLUSBABES 6 !!!

Trouwens sterretje, heel erg veel sterkte met de dagen die de eerst komende drie maanden nog komen!

gelukkig gaat het weer wat beter met je jacqy! Er zijn echt veel ziek zeg! Durf bijna m'n toetsenborg niet meer aan te raken!

hihi bieb had je vandaag (op maandag) al geen zin   meer om te werken? Dat kan nog een heeeeeele lange week worden....of waren het gewoon opstartproblemen?

Ik ga straks naar een tupperwareparty....tja ze bestaan nog. Heb GEEN zin maar heb ja op de uitnodiging gezegd omdat ik dat wel aardig van mezelf zou vinden...ach hoef ik tenminste die berg was niet te vouwen die op zolder op mij ligt te wachten!

Ik ben degene die op naailes zit. Gaat goed hoor! Ben alweer met een nieuwe knuffel bezig, dat wordt echt een schatje (allemaal verschillende roze stofjes, bloemetjes, streepjes, zachte stofjes, gladde stofjes) heel schattig al zeg ik het zelf hihi

Ik ben idd ook weleens jaloers op de meiden die parttime werken....en niet alleen omdat ik zoveel moet bijlezen op het forum  zou soms best minder willen maar andere keren weer abosluut niet.

X

Even een vraagje over mijn cyclus:

Die is dus heerlijk onregelmatig: respectievelijk 36, 12 en 48 dagen.

Op basis van deze cyclussen zou mijn klusperiode van 13 oktober t/m 3 november zijn en mijn NOD van 27 oktober t/m 17 november....pffffffffffffffffffff dat zijn 24 dagen lang om de dag klussen!!! Word al moe als ik eraan denk.

Ben begonnen met temperaturen (gezellig elke ochtend een thermometer tussen je billen ) en heb nog 6 ovulatiesten liggen maar dat schiet natuurlijk niet op. Als ik ze voor die 24 dagen zou kopen kost me dag 150 euro!! (van clearbleu).....

Iemand een plan van aanpak?

X

Als de roze knuffel af is zal ik wel even een fotootjes plaatsen hier!

Terug
Bovenaan