nou Pip, het is inderdaad wel erg lastig voor je met z'n onregelmatige cyclus je ei te bepalen. Dat temperaturen is altijd een hele zekere manier, maar vaak heb je hier pas na een paar maanden wat aan.
Ik heb afgelopen maand dus ook getemperatuurt en kon toen wel heel goed mijn nod dag bepalen omdat je altijd 14 dagen terug moet rekenen(ook als je onregelmatig bent)
De tijd dat je cyclus langer maakt gebeurt VOOR
je ei, dus je weet in ieder geval wel wanneer je je nod kunt verwachten, scheelt weer zoveel stress!
Dat temperaturen komt wel heel erg precies, wel altijd om dezelfde tijd doen, ook in het weekend. is best te doen hoor als je eraan gewend bent, ik slaap daarna gewoon weer verder.
Als jouw temperatuur ineens met een halve graad stijgt dan heb je je ei en na 14 dagen je Nod.
heel veel succes meid.
@bambi lekker he boerenkool, heb ik vanavond ook gehad, mjam mjam
Ik moest wel lachen om jou en happy, precies tegelijk klusbabes 6 aangemaakt.
en wat heerlijk dat je nog maar 1 nachtje op de grond moet slapen en dan een nieuw bedje krijgt, heerlijk!!!!!
dank je trouwesn voor het omhoog halen van het laatste berichtje van Suuz, heb er helemaal langs gekeken. dus ook ongi geworden, jammer!
Bezig bijtje, heel erg veel beterschap voor jou!!!!!
Hoop dat je ondanks al die pech nou eens geluk hebt woensdag.
Misschien voel je je wel niet lekker door je zwangerschap , hoop het echt voor je hoor, na 15 rondes!!!!!
Linda heel erg veel succes met je ovulatietesten, hoop dat er bij jou een duidelijke streep komt te staan als je ei komt.
en van die stomme verhalen over dat drugs gebruik moet je je echt niks van aantrekken hoor, wat een flauwekul. je mag mensen niet allemaal over 1 kam scheren.
trouwens ken je Jan Smit en Nick en Simon ook? omdat je uit volendam komt?
ben nieuwschierig, helemaal gek op die muziek, haha
Jaq ook heel erg veel beterschap, balen zeg al die zieken hier op het forum, kan echt niet meiden hoor, we moeten gezond en sterk zijn hoor om zwanger te raken, allemaal goed uitrusten en er weer voor de volle 100% tegenaan.
Happy lekker chinees gegeten? wat bestel je altijd bij de chinees? ik ben gek op dat eigerecht, gebakken banaan, sate, kroepoek en dat vlees met die balletjes in zoetzure saus, weet je wat ik bedoel? durf het niet in woorden op te schrijven, whawha veel te moeilijke taal .
Ik had afgelopen dagen voor mijn ongi ook dat mijn broek zo vreselijk strak zat net als bij jou en Jaq, en dan maar denken dat er wel wat moet groeien in die buik, niet dus, ggrrrrrrr.
Wat een raar lichaam hebben we!!!!!
Nou meiden, ben er weer vandoor.
straks even lekker gtst kijken op de bank hangen, heeeerlijk.
morgenmiddag werken en dan rest van de week vrij, donderdag en vrijdag 2 dagen naar texel, heeeeerlijk.
xxxxxxxxx kruimels