KLUSBABES 6 !!!

sorry linda geen ervaring met ovu testen. kan je niet helpen

Hoi lin,

Het is idd een hoop werk, maar wel de moeite waard !!!!!! Ik kan je wat die testen betreft niet verder helpen  ik heb ze nog nooit gebruikt. Kijk het nog ff aan en anders ga ik er ook mee beginnen denk ik ...... Ga ff mn beestjes eten geven ......

liefs happy

nou ik zie het wel hoor dan met die testen, ik doe gewoon elke dag op dezelfde tijd en dan alleen zondag effe eerder, lijkt mij dat dat weinig kwaad kan, en anders heb ik pech
haha

Bambi: hoe gaat ie meid???, raar he dat lichaam van ons

xx xlinda

ik heb effe bij babybrabbel gekeken, en optimistisch als ik ben heb ik effe uitgerekend wanneer mijn ei er is, ik ga gewoon weer uit van 30 dagen, en dan is maandag mijn ei dus klussen voor mijn leven hahaha, ik moet toch weer 2 x bloedprikken en daarna naar de gyn dus als ik geen ei heb deze maand krijg ik waarschijnlijk toch medicijnen, maar ik blijf optimistisch en ga gewoon van 30 dagen uit en niet 10 weken haha,
Kan ik mooi kijken of die ovulatietesten werken haha

xx xlinda

mijn man zei gisteren daarop wat ik dus net vertelde, doe nou niet want dan krijg je zometeen weer een teleurstelling te verwerken als het niet zo is, maar ik zei dat dat niet het geval zou zijn en dat ik toch naar de gyn moet, en toen gaf ie me wel een beetje gelijk

nou ik zit nu ook in mijn eentje een bladzijde vol te lullen haha

xx xlinda

he linda,

hier gaat het eigelijk wel goed hoor, heb eigelijk nergens geen last van op het moment, en op deze momenten komt ook me heldere geest ff naar boven die zecht zie je wel, deze maand is het gewoon weer niet gelukt. Vooral omdat ik steeds denk, als ik zwanger ben moet ik toch last van  me (.)(.) hebben ofnie dan ???

vaag allemaal.ga ff bij me eten kijken.

xx Bambi

hey bambi

Je hoeft in het begin geen last van je borsten te hebben hoor, dat is echt bij iedereen verschillend, mijn vriendin is laatst bevallen, en die had de hele zwangerschap nergens last van niet misselijk geweest, geen zere borsten (alleen op het laatste dan) en geen andere kwaaltjes. ze zei steeds nou ik vind er niks aan zo ik mankeer niks, ik zei dan steeds wees blij dat je niks mankeert haha

xx linda

he lindaa,

das ook een fijne manier dan hahaha. ik ga eten het staat te roepen ahahah tot vanaaf.

xx Bambi

Terug
Bovenaan