KLUSBABES 6 !!!

ha meiden bedankt voor de lieve woordjes en jullie horen morgen wel weer hoe ik me voel nu ook gtst kijken x

Hey Pip,
Heb net even op internet gezocht en ik heb in ieder geval al 1 hit gevonden waarin gezegd wordt dat je wel een eisprong kan hebben, maar niet ongesteld bent in 1 cyclus. Dit kan zelfs 2 cycli voorkomen. Hoop dat je er wat aan hebt, als je wilt dat ik verder zoek dan zeg je het maar.

Hey bezig bijtje, sterkte met je ontsteking.
Kruimels, ik vind die gebakken banaan ook altijd zo lekker en die balletjes ook (koe loe yoek). Hmmmm heerlijk. Ik heb vanavond heerlijke salade gehad, met  gerookte zalm (oho...) hmmm, nu kan het nog.

he linda,
gerookte zalm mag toch ook als je zwanger bent?!?! of heb ik wat gemist?

oh, dacht van niet. Omdat daar ook die een of andere bacterie in kon zitten die in rauwe vis ook kan zitten. Dit is wel koude gerookte zalm. Iemand verstand ervan??

he dames,

ja linda GEROOKTE zalm mag wel, rouwe zalm daarentegen is iets minder goed, miss haal je door elkaar.

xxx Bambi

het is ooit gerookt, kan me eigenlijk niet voorstellen dat iemand rauwe zalm eet?!

he lin,

miss heb je toch gelijk hoor, ging zelf ook twijfelen vond het volgende.

Oppassen met gerookte zalmDe feestdagen staan voor de deur en overal in de winkel ligt het weer. Heerlijke gerookte zalm! Maar als je zwanger bent, kun je deze lekkernij beter laten staan.

Zalm is een vette vis die veel goede bestanddelen bevat. Maar kijk uit met het eten van vacuüm verpakte gerookte zalm. Die is niet honderd procent veilig: de listeriabacterie ligt op de loer. Wanneer je tijdens de zwangerschap geïnfecteerd wordt met de listeriabacterie, dan kan dat schadelijke gevolgen hebben voor je ongeboren kindje. De kans dat de vacuüm verpakte gerookte zalm die je in Nederland koopt, is besmet met de listeriabacterie, is klein. Toch raden we je af om dit product tijdens de zwangerschap te gebruiken. Goed doorbakken verse zalm levert geen problemen op. Andere gerookte vis, zoals paling en makreel, is niet rauw en wel veilig. Haring is wel een rauwe vis, maar wordt zo kort bewaard dat er geen gevaar bestaat dat deze vis met de listeriabacterie besmet is.

dus het kan wel alleen moet je dus verse halen bij de visboer als ik dit goed begrijp. ach de 1 zegt dit de ander dat, pfff word nog wat straks. hahaha

ga weer ugly betty kijken

xx Bambi

Terug
Bovenaan