KLUSBABES 6 !!!

Jemig wat kunnen julie kletsen. Ik ben bijna een uur bezig geweest met lezen en opschrijven wat ik wilde zeggen. ik heb het idee dat ik toch nog veel ben vergeten in dat geval alsvast
 sorry!!

Bambi
We willen allemaal graag zwanger worden en we voelen allemaal dingen die er misschien niet zijn. Maar omdat je iets niet voelt wat anderen vaak wel voelen, betekent dat neit dat je niet zwanger bent! We weten het pas zeker als je een posi test in handen hebt. Tot dan zal ik voor je duimen!!

Bieb
Wel Handig zo ´n kat. Kan jou kat mijn honden willen leren hoe  ze dat moeten doen?

Linda2
Gelukkig voel je je alweer wat beter!

Linda
Je mag me zeker een krabbeltje sturen! zolang je niet krabbelt over zwanger worden .

Jacqy
Volgens mij heeft het forum een virus rondgestrooid!! wordt al bang om te reageren...

Pip
Als ik jouw was zou ik om de dag klussen. Het is zwaar maar je benut dan wel de situatie het  gunstigste en je hebt dan wel het beste resultaat, hopen we!!
Als je tempt dan zie je naderhand pas als je ei is geweest. En testen wordt wel erg duur!
Wij gaan nu ook (proberen) om om de dag te klussen....

Bezig bijtje
Ik zal voor jou extra hard duimen dat je niet ongi wordt!
Mocht de uitslag niet zo gunstig zijn dan zou ik ook naar de ha gaan. Het is waarschijnlijk een grote drempel om te doen. Maar ze kunnen wel gaan onderzoeken wat de oorzaak is. En als je het met slikken van medicatie zou kunnen oplossen en zwanger kunt worden, waarom dat niet?
Mocht je nou niet ongi worden, wanneer ben je dan van plan om te gaan testen?

Mijn ontpilronde duurde 63 dagen. Als ik die bruine afscheiding als ongi beschouw ( duurde 7 dagen) dan duurde die cyclus 44 dagen en ben ik nu aanbeland in ronde 2. en ben ik nu op dag 16...
Als het nou geen ongi was dan zou ik nu op dag 60 zijn van ronde 1.
wat is dat toch moeilijk een vrouwelijk lichaam!!!

Hahaha De hondjes zijn weer gek aan het doen. De kleine mup ligt in de grote mand, en de grote boef ligt in het kleine mandje gepropt! wat een gekke honden!!!

ok.. oppassen dus met gerookte zalm! jammer!! vind t zo lekker!
nog een vraagje.. ik kan op internet niet een duidelijk antwoord vinden...
kun je de innesteling voelen? heb namelijk ook helemaal onderin mijn buik pijn. vandaag of morgen zou de innesteling moeten zijn... (die pijn is naast mijn buikgriep pijn) dus heb dubbel buikpijn!! arme ik!!! haha
hoop dat jullie t weten!
Liefs Jacqy

sorry jacqy, kan je hiermee niet helpen. Maar volgens mij voelen sommige vrouwen alles en andere weer helemaal niks, dus als je het mij vraagt kan dat best.

ik ga dalijk (na ugly betty) mijn bedje opzoeken. Morgenmiddag ben ik voor de verandering een keer vrij, dus kom dan denk ik nog wel even kletsen. En anders morgenavond nog even. Welteruste allemaal!!

Hey kruimels,

Ik kan nooit kiezen bij de chinees hoor. Vind best wel veel lekker ...... meestal neem ik iets van ossehaas in pikante saus, kip kerrie of varkenshaas in zwarte bonen saus .......Ga hier maar niet heel het rijtje opnoemen wordt het zo n saai verhaal he haha. Ga ff douchen nu ..........

kus happy

DE ROZE WOLK

SEPTEMBER

15) Sterretje, 4e ronde  Zwanger !!!!!!
25) Rimke 5e ronde !!!!!!!  ,     Engeljhuh 1e ronde na mk !!!!!!

OKTOBER

1)
2)
3)bezig bijtje 15e ronde
4)
5)
6)
7) kleintje 4e ronde
8) Bambi, 4e ronde
9) Linda_84, 3e ronde
10)
11)Jacqy84, 3e ronde
12)
13) Miekje, 5e ronde
          erikenmarleen, 3e ronde :)
14)
15)
16)
17)
18)  
19) Happy, 4e ronde
20)
21)
22) Chris, 8e ronde
23)Linda 1  2de kindje ronde ???
24)
25)Roos 2e kidnje, 3e ronde!
26)
27)
28)
29) kruimel, 6e ronde
30)
31)

NOVEMBER

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)  
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Terug
Bovenaan