KLUSBABES 6 !!!

Zo, nieuwe maand is weer begonnen en ik wilde alleen nog maar lachende poppetjes zien. Sorry als er nu iemand niet meer op staat.Ben ik even vergeten naar te kijken. Misschien leuk idee om bij de zwangere babes de bevallingsdatum te zetten ipv NOD dag?
Nu ga ik  echt slapen, doei doei

Hey kruimels,

Ben ik nog ff. Las dat je Jan Smit leuk vond ( zn muziek hihi ). Ik ga volgend jaar maart naar een concert van hem in de ahoy, we zitten helemaal vooraan !!!!! Ben niet echt fan ofzo maar vind het af en toe wel leuk. Ga met de meiden uit de kroeg dus zal een mooie boel worden. Wel lekker in de ahoy is voor mij maar een kwartiertje rijden !!!!!

kus happy

he jacqy,

heb net een beetje gezocht voor die innesteling he, kan net als jij niet een echt duidelijk iets vinden, maar wat ik lees is dus dat sommige vrouwen dit wel degelijk voelen. het is ook niet zoals de meeste sites aangeven maar 1 dag, maar een proces van een paar dagen. en sommige kunnen dus een soort grieperig gevoel daarbij hebben. overgeven en diaree horen daarniet bij, maar ongie krampjes en lichte misselijkheid kunnen daar wel mee te maken hebben.

bedenk mij net dat ik dat dus week ofzo gehad heb, mmhh miss wel me innesteling hhaha. en jij? merk jij wat ??

xxx Bambi

heej meiden..hier weer is een keer een berichtje van mij...
Het is hier veels te gezellig!!!
Pfff ik ben toch moe...kan de hele dag wel slapen...maar ja ik ben ook grieperig en dat in combinatie met men zwangerschap..dan wil het wel natuurlijk hihi..
Verder nog niej veel klachten....ook nog geen last van misselijkheid....
Alleen et vreemde is dat ik al een paar keer de vraag heb gehad van goh ben jij zwanger???het is best al duidelijk te zien...
Is dat niet een beetje erg snel????
Liefs Miranda

Heee meiden,
Zo, nr zes is er en er staan al 120 berichtjes in..............is toch niet bij te houden als je aan het werk bent!?
ook hier slaat de vermoeidheid hard toe, heb vanmorgen tot 11 uur geslapen, en om 13 uur viel ik alweer in slaap op de bank...........helaas moest ik werken vandaag. Ben nu dus ook nog op mijn werk. Moe, moe, moe, moe!!!
Ook veel last van maagzuur en zeurderige buik, wordt een enorme baby als het zo door gaat!
Ik heb al een zwangerschapsbeha aan....................is toch niet normaal????
Dus ja sterretje, ik denk dat ze best al wat kunnen zien!

he zwangere dames,

ik dacht al, waar zijn ze. Dus ook bij jullie slaan de kwaaltjes toe, nou meiden geniet ervan hahaha. ik zou zo willen ruilen. Engeltjuh ik gellof dat ik vandaag nog heb   gelzen dat je al snel een buikje kan krijgen, dat zijn je darmen die ruimte maken voor je baarmoeder. niet te strakke truitjes dragen hihihi

rimke val je niet in slaap hihih, ga je straks als je verder in je zwangerschap ben ook s'nachts blijven werken??

xxx Bambi

oooh ff tussen door ga weer een poging doen te stoppen met roken. morgen start ik .
kijken of het lukt. ik wil ervan af. grrrr

Hoi meiden,

Jeetje de kwaaltjes beginnen nu bij jullie allemaal te komen he ....... Rimke en engeltjuh, allebei zo moe he en sterretje aan het overgeven geslagen. Jullie weten in ieder geval waar het voor is ........ Wel leuk dat jullie hier nog meekletsen hoor, blijven doen hoor !!!

liefs happy

Terug
Bovenaan