KLUSBABES 6 !!!

Kop op Bambi, geen ruzie maken, geen sigaretjes meer roken en snel naar je kraakbed toe! Morgen nieuwe dag, nieuwe kansen!! En morgen is het alweer woensdag dus de week is weer zo voorbij. En weetje, jouw vorige NOD was 1 week voor mijn NOD (jij 8 sept dacht ik en ik de 16e en ik ben nu net ongesteld en jij moet het alweer bijna (NIET) worden...ik ben jaloers op je!

X

Ik ga ook naar m'n bedje, voor de laatste keer in ons krakkemikkige bed, morgen met matrasje op de grond en donderdag op ons nieuwe boxspring!!!! JOEHOEHOEHOEHOE!

Slaap lekker iedereen!

X

he pip, je bent niet alleen hoor, ik ben nog wakker haha.
Was alleen even onder de douche
Gek genoeg hadden we het daar vanmiddag over hier in huis, maar aangezien we aan het verbouwen zijn passen de bouwvakker(mijn pappie) en de tegelzetter op onze boerderie haha is ook wat he.
Ga jij nog wat bijzonders doen dit weekend?

slaap lekker pip, en heeel erg veel plezier op je nieuwe bedje van de week!!!!!!
HHHeeeeerlijk
groetjes Kruimels

Pip wanneer is jou NOD ik zie je niet op de wolk staan?

Bambi, misschien moet je je bed nog goed ´inklussen ´  
Het kan zijn dat het kraken dan weggaat...

Linda geniet van het badderen samen!!

Ik heb weer krampjes in de buik....Het kan zijn; of ongi die aankomt, of een eisprong,  of een  innesteling of een zwangerschap of ik verbeeld ik me weer vanalles net als gisteravond....

Kruimels geniet van de dagjes weg! dat je uitgeruwt thuiskomt!!

Pip viel me net in dat je niet weet wanneer je NOD is, da tje zo onregelmatig bent...

@kruimels: Lekker, een dagje er tussen uit. Amuseer je.
@bambi: veel slaapplezier!
@pipstip: dus morgen gaan jullie kamperen in de slaapkamer?
Ik moet nog bellen dat ze komende week de vloerbedekking kunnen komen leggen en dan hoop ik dat we snel te horen krijgen wanneer ons bed komt. Ben blij dat we ons bed gewoon in een andere kamer weer hebben kunnen opzetten, anders waren we al 2 weken aan het kamperen, whahaha.

Ik ga ook maar naar bedje en dan de gebruiksaanwijzing maar even lezen. Zodat we morgen vroeg en fris weer op kunnen staan.
liefs,
          sterretje

Terug
Bovenaan