KLUSBABES 6 !!!

Zooooooooo, ik ben voor 2,5 dag uitgewerkt, mijn weekend is begonnen.......zucht.
Kruip zo lekker mijn bedje in, morgen weer moeders voor moeders bellen, had ik al gebeld maar we kunnen elkaar niet bereiken. Daarvoor eerst nog even een testje doen, om zeker te weten dat ik echt wel zwanger ben! Whahaha! Gek wordt je er van!
Ik ga er lekker in kruipen.....moe!!!

Meisje Bambi: volhouden he!!!
Meisje Pip: fijn dat je toch af en toe aanwijzingen vindt in die chaos van jouw cyclus, je moet bij het forensisch lab gaan werken!!! Whihihihi, geintje hoor!!
Andere meiden ook: Welterusten!!!
Kus Rimke

goeimorgen meiden

Rimke: meid je bent ECHT zwanger, geniet er nou van, ik snap je wel hoor want ik had ook 3 testen na de eerste test gedaan voordat ik het ook echt geloofde hahah

Pip: ik heb ovulatietesten van matcare, besteld, 10 testen en 2 zwangerschaptesten

Bambi; lekker huilen is effe goed voor je daarna kan je er weer even tegen aan, en nog een paar daagjes dan heb je zekerheid, pff het wachten moest niet zo lang duren

meiden ik ga werken tot vanavond

xxxx linda

Goedemorgen iedereen!!!

Bambi, ik hoop dat je lekker hebt geslapen op je nieuwe bed en dat je er vandaag weer helemaal fris en fruitig tegenaan kan!!

Idd Renee, heb mezelf maar niet meer op de wolk gezet. Zodra ik m'n ei heb gevonden zet ik mezelf erop.

Dank je Linda, Ik vind zelfs de testen van matcare duur. Heb nu een site www.ovu-test.nl waar ze echt megagoedkoop zijn (22,50 voor 25)....ze zien er niet zo mooi uit maar ja daar gaat het natuurlijk niet om....Ga er even over nadenken.

Rimke wat heerlijk, WEEKEND! Geniet ervan, en van je zwangerschap want natuurlijk ben je hartstikke zwanger!!

Ik ga m'n haren doen en dan naar m'n werk.

Tot vanavond lieve schatten!1

X

ha meiden goede morgen,

idereen lekke geslapen ik zie het weer helemaal zitten vandaag ga niet aan me ongi denken en ook niet testen want altijd als ik test dan word ik het een paar uur later

heb trouwens wel enorme aders op m'n birsten staan vroeg gisteren aan m'n man of hij die al eerder had gezien die schrok een beetje en zei wat zien die eruit nu keek ik net na het douchen in de spiegel en dacht jeem dat is ook niet normaal dat ziet er niet uit
ik heb van mezelf al vrij grote dus als die aderen er dan over lopen ziet het er niet uit

kan dit trouwens een teken zijn????

dikke kus marianne

hoi meiden,

ff vanaf me werk, nou heb wel lekker geslapen aleen moes ik er 4 x  uit om te plassen. pfff heb de pieszoekte hihih.
 en pip niet jalous zijn hoor, want dat ben ik op jou boxspring, had ik ook wel willen hebben.

rimke niet twijfelen maar genieten hihihi. er komt een dag dat je het gelooft hihih

bezig bijtje, dat kan een teken zijn heb ik ergens gelezen, heb je nog meer klachtjes.??

heb trouwens weeeeer steekjes in me buik. echt word er elke dag mee wakker en heb het de hele dag door . niet 24 uur per dag maar geloof elk uur wel een krampje zoiets. pffff. is het al zaterdag ? hahahaha

meiden ga nu aan de slag.

xxxx Bambi

ha bambi,

ja er zijn nog wel wat klachtjes zoals:

-pijnlijke onderrug
-zware benen
-en krampjes in m'n onderbuik (ongi krampjes)

dat laatste hoop ik natuurlijk niet

groet knuf en werkse vandaag.

Goeiemorgen meisjes !!!!!

Nou ik heb net alles gelezen wat jullie gisteren hebben zitten kletsen maar sorry weet het allemaal niet meer hoor  In ieder geval is bambi van een stil bed naar een kraak bed gegaan  whahaha echt weer its voor jou !!!!! Pip, morgen lekker een nieuw bed, heerlijk vooruitzicht he ...... Rimke is erg moe, goed op jezelf passen he mammie !!!!! Linda 2 en renee hebben vage klachten ( joehoe, misschien nog wel meer zwangere klusbabes ) o ja en bambi natuurlijk ook . Sorry meiden, maar weet het echt niet meer.

Hier alles goed, ga nu naar mn werk en ben er vanavond weer. Sterretje ben je ook wieberen? whahaha
Tot vanavond meiden,

liefs happy

Terug
Bovenaan