goeie middag meiden,
Allemaal lekker geslapen? ik wel, zo vast als een huis.
Toen mijn mannetje me vanmorgen wakker maakte was ik nog helemaal in dromenland.
Heerlijk uitgeslapen tot 9:30, morgen gaan we namelijk wel op tijd weg, hebben we nog lekker een lange dag op Texel.
Bezig bijtje, wat ontzettend spannend voor je vandaag meid!
Hoop zo voor je dat het raak is, vooral jij bent al zolang bezig, en wat die aderen betreft dat klinkt wel erg zwangerig,whawha.
Ik denk dat je best kunt vertrouwen op de reactie van linda, die heeft er immers ervaring mee en wij helaas nog niet.
Ik vind het wel echt een teken om zwanger te kunnen zijn, maar ja wie ben ik?
hheeeeeeel erg veel succes vandaag, ik denk aan je.
He bambi, heb je lekker geslapen op je nieuwe bedje?
Ik had de eerste twee/drie nachten vreselijke rugpijn, moest heel erg wennen maar nu is het echt een super bed.
Geniet er maar lekker van en dat kraken ja dat is gewoon balen.
Pip, aangezien dat ik morgen 2 dagen naar texel ga wil ik jou ook alvast een lekkere nacht wensen in je nieuwe bedje morgen.
Geniet er lekker van met z'n tweetjes.(misschien wel drietjes)
Linda, knap van je dat je gestart bent met je ovulatietesten! het is veel werk, maar je hebt vaak wel wat meer duidelijkheid.
Ik heb zelf ook ovutesten gedaan, maar ik hoefde geen 4 uur mijn plas op te houden.
Er stond wel bij dat het absoluut geen ochtendurine mocht zijn, in tegenstelling tot een zwangerschapstest, raar eigenlijk he.
En als je er met de ovutesten niet uit komt dan kun je altijd nog gaan temperaturen, dat doe ik nou ook en werkt nog beter, maar is nog meer werk, helaas.
Maar ik heb het er wel voor over.
alle anderen die ik vergeten ben, jullie ook allemaal veel succes met alles.
Spannende tijden komen er weer aan voor velen, we houden jullie goed in de gaten hoor haha.
Ik mis jullie nu al, als ik bedenk dat ik er zaterdag pas weer ben(misschien vrijdagavond laat).
Niet teveel kletsen he meiden, anders moet ik zoveel bijlezen.
Straks kom ik terug en dan is klusbabes 7 alweer geopend, nou dan geef ik ons op voor het book off records, dat is dan wel op z'n plaats, whawha.
dag lieve meiden, misschien kom ik vandaag nog wel ff langs hoor, en anders tot over een paar daagjes.
groetjes kruimels