KLUSBABES 6 !!!

ha essy

dat moet je dus ook niet te vaak doen he
stel je voor dat je in de file komt te staan hihihi

volgens mij was het ook als je een licht streepje ziet dat je dan binnenkort  een eisprong kunt krijgen dus ik zou zeggen veel plezier ermee en succes

grt knuf m  

hihihi, leuk, al die nieuwe bedden. ook ik moest vreselijk wennen aan ons nieuwe matras, veel rugpijn ook. Maar ons bed kraakt niet..............whahahaha!!!
Kruimels, veel plezier op Texel, is zo leuk daar, vooral met dit soort weer vind ik het altijd heerlijk om op het strand te lopen, en daarna lekkere warme choco met slagroom en rum!!! MMMMMMMMMMMMMMM!!!! Lekker...............

Hier alles goed, heb er nog maar een test tegen aan gesmeten, weer twee streepjes......whihihi! Morgen komt Moeders voor Moeders, eerst wat uitleggen en nog een testje doen en dan kan ik gaan verzamelen volgens mij!!!

Net even lekker met zijn tweetjes boodschappen gedaan, gezond maar ook wel lekker, vanavond boontjes met magnetronaardappeltjes (van celavita, lekker!!) en een schnitzel, voor mezelf in de nachtdienst van het weekend een lekkere indiase curry (mmmm!!), pizza's voor zondag en voor maandag een pasta met lekker veel groenten! Goed bezig he?
Zat ik net de allerhande door te lezen, staan lekker dingen in!! Kreeg inenen van alles trek! Zag lekkere warme appel-kruimel toetjes, een lekker kip uit de oven, lekkere ovenschotels............werd inenen heel hebberig en hongerig!!

Ga nu lekker mijn joggingbroek en slobbertrui aantrekken!
Tot vanavond, dikke kus Rimke

O, bambi, vergeet je rubberen kaplaarzen vanavond niet!!!!

Het woord " lekker" komt wel heel veel voor in mijn vorige berichtje........

LEKKER!!!!!!

ha meiden

snik   toch getest en wat denken jullie negatief natuurlijk
hebben jullie trouwens ervaring met de ydil huismerk test van de drogist vraag me af of ie wel goed is door al die kwaaltjes maar goed weer genoeg over mezelf

hoe gaat het verder vandaag met iedereen allemaal lekker gegeten mijn man dacht ineens zullen we lekker een patatje eten nou daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen moet alleen wel zo even een stuk komkommer achter over slaan en een vitamine pil

hoop dat je bed gauw  niet meer kraakt bambi (was het toch)

verder iedereen weer heel veel succes
en ja ik weet het er kan nog te weinig hcg in m'n lichaam zijn voor positief testen
ga zo even op google kijken of die aderen op m'n borsten ook wat anders kunnen betekenen

kus marianne.

Beste allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum, lees al een tijdje met jullie mee, maar ben eigenlijk niet zo'n forum typje. Tja, nu toch aangemeld, want ik leef echt met jullie mee. Wij proberen nu al bijna een jaar zwanger te worden, maar helaas nog steeds geen geluk. Bezig bijtje, spannende dag vandaag, voor mij breekt die dag morgen aan, dus ik leef met je mee. Volgens mij wil het nog niet zoveel zeggen dat je test vandaag negatief is, had een vriendin van me ook, en die bleek toch zwanger te zijn!!!

hey meiden

ten eerste april welkom bij de kletsbabes uhhh klusbabes haha
Spannend voor je meid, morgen je nod, ik zal voor je

Essy: erg he 4 uur lang je plas ophouden,  wel spannend hoor dat je een erg licht streepje had, wie weet morgen al duidelijker, bij mij was er in de verste verte niks te zien haha afwachten, Ik doe het ook maar volgens het briefje,

Bezig bijtje: jammer dat je een nega test had, maar misschien heb je te vroeg getest, en zolang er geen bloed te zien is is er altijd nog hoop meid, ik hoop het zo voor je

Bambi: het weertje is hier nu mooi, ik hoop voor je dat dat bij jullie ook zo is, dan kan je lekker met je hondje trainen,

Kruimels: heel veel plezier op texel

Terug
Bovenaan