hihihi, leuk, al die nieuwe bedden. ook ik moest vreselijk wennen aan ons nieuwe matras, veel rugpijn ook. Maar ons bed kraakt niet..............whahahaha!!!
Kruimels, veel plezier op Texel, is zo leuk daar, vooral met dit soort weer vind ik het altijd heerlijk om op het strand te lopen, en daarna lekkere warme choco met slagroom en rum!!! MMMMMMMMMMMMMMM!!!! Lekker...............
Hier alles goed, heb er nog maar een test tegen aan gesmeten, weer twee streepjes......whihihi! Morgen komt Moeders voor Moeders, eerst wat uitleggen en nog een testje doen en dan kan ik gaan verzamelen volgens mij!!!
Net even lekker met zijn tweetjes boodschappen gedaan, gezond maar ook wel lekker, vanavond boontjes met magnetronaardappeltjes (van celavita, lekker!!) en een schnitzel, voor mezelf in de nachtdienst van het weekend een lekkere indiase curry (mmmm!!), pizza's voor zondag en voor maandag een pasta met lekker veel groenten! Goed bezig he?
Zat ik net de allerhande door te lezen, staan lekker dingen in!! Kreeg inenen van alles trek! Zag lekkere warme appel-kruimel toetjes, een lekker kip uit de oven, lekkere ovenschotels............werd inenen heel hebberig en hongerig!!
Ga nu lekker mijn joggingbroek en slobbertrui aantrekken!
Tot vanavond, dikke kus Rimke
O, bambi, vergeet je rubberen kaplaarzen vanavond niet!!!!