KLUSBABES 6 !!!

Hoi bambi,

Je lijkt de vliegende hollander wel zeg zoals je door je huis gaat !!!!! Ben je er wel lekker vanaf. Ik heb besloten om vandaag helemaal niks te doen  in mn huis. Ga zo ff lekker een bakkie doen bij mn vriendin, ff het weekend doornemen he ......... Wat vervelend trouwens dat je nou weer zo n last van je buik hebt he ........ hopen dat het voor het goede doel is !!!!!

liefs happy

Weet niet hoe laat je eet lin, maar eet smakelijk, kan niet missen he met goulash jummie .......

kus happy

He meiden!

Nummer 6 alweer! We kletsen wat af!
Voel me beroerd joh! niet normaal! buikpijn, misselijk, leegloop... gewoon echt niet lekker!
Dus lig nu lekker zielig te wezen op de bank!
Alles goed met jullie?

Liefs Jacqy

zo meiden,

ik ben klaar. de berg wasgoed is ook weer weg.pfff. nu straks ff douchen en dan roept de plicht pas weer tegen etenstijd hihihi.

happy gelijk heb je hoor, lekker ff bijkomen van het weekend en ff de boel de boel laten, doe ik zo vaak. hahah

me buikpijn is nu weer weg trouwens  vaag he, is trouwens smorgens toch erger dan de rest van de dag. maar ik kan trouwens nu geen strakke broeken aan.
Maar happy dat had jij ook toen die maand dat we allemaal dachten dat het raak zou zijn. dus in dit geval zegt het niks.
maar algemeen genomen zou het dus tegen je ongie aan kunnen zijn dat de buik is opgezet en we er geen strakke dingen kunnen vergragen. mmmhh dat kan dus ook.
nou laten we gou naar het weekend toe werken, dan weet ik iets. of ik ben dan al ongie of ik mag juichen. maar wil wel iets hoor. geen nega test en dan vervolgens niet ongie worden hahaha. wat willen we een hoop he.

xxx Bambi

he jacqy,

jeetje meid, nog een zieken, het is toch niet besmettelijk via me toetsenbord ofzo. hihih
wat voor leegloop, in de vrom van diaree. ik had dat ook zaterdag ochtend, nu gelukkig redelijk rustig van binnen.
hoop dat het snel beter gaat meid.

xxx Bambi

he bambi,
ja inderdaad, diaree. echt balen! heb nog zoveel te doen! maar voel me gewoon k*t! en hoop inderdaad voor je dat t niet via t toetsenbord besmettelijk is!

Liefs Jacqy

jeetje, wat is het hier rustig!
Ben ik een keer thuis word er niet gekletst! hahah!!
iedereen aan t werk ofzo??
Liefs Jacqy

Terug
Bovenaan