KLUSBABES 6 !!!

he nr 6666666! ehh 6 bedoel ik                

Niks te melden, Zit op t werk, geen zin meer

Heb t idee dat ik binnenkort ong moet worden. Sjaggie en zin in chocola. Maar dat heb ik wel vaker hahaha (beide verschijnselen hihi)

hey jacqy: jeetje he ook al ziek van harte beterschap, het heerst wel zeg een buikgriep,

Bieb; zou wel lekker zijn voor jouw dat je ongi wordt, weet je weer waar je aan toe bent

xxx linda

Oja de goulash was weer heerlijk jammie jammie

Hoi meiden,

Jeetje zeg nog een zieke klusbabe ...... Jacqy beterschap meid !!!!! Het is hier idd rustig geweest vanmiddag. Had me al op het ergste voorbereid hihi. Bambi wat raar he met je buikpijn  zo is het er en dan is het opeens weer weg. We zitten echt wel heeeeeeel raar in elkaar hoor. Ik had dat toen idd ook dat mn broek gewoon echt niet meer dicht ging ......... Bieb, ik heb dat ook wel vaker hoor die verschijnselen haha .... als ik iedere keer als ik trek heb in chocola ongi zou worden ben ik de hele maand ongi whahahaha

liefs happy

Hey lin,

Ik zit verdorie heel de dag met die goulash in mn hoofd zeg !!!!!! Jummie. Ik ga het binnenkort ook maar weer eens maken. Heb er nu geen zin in want mn mannetje is heel deze week laat thuis ( rond 9 uur ) en dan heeft hij in zulk soort dingen echt geen trek meer. Wordt qua eten voor mij dus een makkie .........

liefs happy

hey happy,

Ik maak het altijd en dan een grote pan vol en de rest vries ik dan in want ik vind het best veel werk om het te maken, het vlees staat zo en zo al een uurtje of 3 op en al die tijd moet je in huis blijven, maar ja aan het einde heb je wel wat hahaha

xx xlinda

zo ik ben nu bezig met het eten voor morgen, haha, morgen eten we koolrapen en mijn pa eet morgen bij mij want die moet oppassen want ik moet morgenmiddag ook werken, het is gigantisch druk bij ons en dan ben ik weer zo lief om een paar uurtjes mee te helpen, en het is natuurlijk goed voor mijn portomenee hahha

xx xlinda

ik heb nog even een vraag over die ovulatietesten,

ik wil daar nou morgen mee beginnen, maar er staat dat je dat elke dag op hetzelfde tijdstip moet doen, maar zou het wat uitmaken dat je dat 1x in de week wat eerder of wat later doet??? wie weet dit

xx xlinda

hoi meiden,

zo ben wee terug van me ouders. Wij eten vanavond lekker boerenkool met worst mjammie.

bieb ik had dat vroeger wel altijd (vroeger hahaha toen ik de pil nog slikte) dat als ik ongie moes worden of was dat ik chocola wilde, maar moet zeggen dat ik dat al vanaf het stoppen met de pil zeer weinig heb gegeten  valt me nu pas op, zou het toch met hormonen te maken hebben ofzo. nou heb ik wel elke morgen vlokken of hagelslag op me brood, dus krijg me chocolade shot wel binnen hihiih.

xxx Bambi

Terug
Bovenaan