KLUSBABES 7!!!

hallo,,

hee renee ik kan me wel voorstellen dat je het erg vervelend dat je niet een iets wat regelmatigere cyclus hebt, maar het is net als bambi zegt, het kan goed zijn dat je evengoed sneller zwanger bent als iemand met een regelmatigere cyclus..
Sorry als je het al gezegd nebt, maar gebruik jij ovulatietesten?? is misschien wel iets voor jou, dan kun je beter je ei bepalen..
bekijk het van de zonnige kant, je hoeft minder geld uit te geven aan tampons en maandverband.. HAHA.. nee sorry stom grapje..!

en bambi is de ongi nu echt doorgezet, of is het nog steeds oud bloed??

hier is nog niets te bekennen, ik heb een paar dagen terug nog 1 druppel oud bloed verloren,, en tot nu toe niets meer.. maar ja ik heb wel wat krampjes.. duss het zit er misschien aan te komen,, nog even afwachten..

en bieb hoe is het met je katje?? o ik vond dat zoooo zielig als er iets is met beestjes,, kan ik echt niet tegen..
Die van ons heeft epilepsie.. en toen die dat de eerste keer kreeg,, waren mijn vriend en ik echt mega geschrokken!!! zoooo zielig

voor iedereen die nu in de klusperiodes zit,, klus ze
voor de wachters,, veel succes met wachten
voor de ongestelden onder ons,, kom op een nieuwe ronde is een nieuwe kans,,
voor de zwangere,, geniet ze, elke dag weer en..!!

liefs kleintje..voor jullie allemaal 1

Heej meiden...sorry dat ik zo lang niets van me heb laten horen..maar heb et ff heel erg druk gehad!!!!
Nou ik heb de verloskundige gebeld afgelopen week en heb 29 oktober men eerste echoEn vindt et echt zooooo spannend......ben zo bang dat et weer niej goed is!!!!
Ik had ook even een vraagje....als je een bbz hebt of als et hartje niej klopt dan ga je toch wel bloeden??????
Ik hoor graag van jullie
Liefs  Miranda

hey kleintje

ik zie net dat vandaag jouw nod dag is, ik zal voor je  meid, en ook voor linda wordt het spannend

Bambi en renee,

ik wil ook tegen jullie zeggen dat ik jullie erg goed snap over het onregelmatig ongi worden en nog niet zwanger zijn, maar jullie tijd komt ook nog wel echt waar,
Omdat ik zelf gigantisch sukkel met ongesteld worden, zie ik het ook soms niet zitten maar ik blijf maar tegen mezelf zeggen kom op positief blijven want ook ik wordt weer zwanger, ik hoop dat jullie hier een klein beetje aan hebben meiden, probeer gewoon positef te blijven

xx linda

Ik wilde echt niemand aanvalen!! Bambi het spijt me echt heel erg als je dat gevoel kreeg!!
Ik wilde alleen even mijn, spreekwoordelijke, ei kwijt.
Ik hoop voor jullie allemaal dat jullie snel zwanger mogen raken!!

Ik gebruik geen ovulatietesten. Ik vind ze erg duur. Aangezien ik totaal geen kijk heb op mn cyclus kan het zijn dat ik er dan wel erg veel moet gaan gebruiken.
Ik heb er wel over gedacht om te gaan tempen. Maar het heeft geen zin om daar midden in een cyclus mee te beginnen. Wat dus betekent dat ik weer zou moeten wachten tot ik ongesteld wordt...

X

hoi renee

je kan hier altijd je ei kwijt meid, en ik snap je gewoon erg goed en dat moet je gewoon af en toe effe kwijt, ik vond die ovulatietesten ook erg duur dus ik kijk effe of ik met deze 10 testen me positieve test vind, anders dan wacht ik het ook gewoon weer af, en wat of de gyn zegt,

Ik hoop voor je dat alles snel op orde komt bij je en dat je dan weer verder kan, want dat wachten steeds is het ook niet.

xx x linda

Ik had even een dip vandaag. Ik ben normaal ook positief! ik hoop dat mijn tijd ook komt. Linda jij weet in ieder geval dat je  zwanger kunt worden ik denk dat dat ook al veel scheelt.  Het gaat alweer beter met me, het glas is nu halfvol .

En idd Kruimeltje het scheelt wel aan maandverband!! Haha

bedankt voor de opbeurende woorden!
Jullie zijn schatten!!

Hey renee

ik weet in ieder geval wel dat ik zwanger kan worden, maar daar is ook het een en ander aan voorafgegaan, om het maar kort te omschrijven, werd mij op mijn 16de en 19de gezegd dat ik geen kinderen kan krijgen omdat ik onvruchtbaar was, omdat ik dus niet ongi werd uit mezelf, dus dat is een hele harde klap in je gezicht vooral omdat ik al op jonge leeftijd wist dat ik heel graag kinderen wilde, toen we er voor wilde gaan ben ik daarom ook naar de ha gegaan, en wilde alle onderzoeken nog een keertje, en voilla mijn kaboutertje is er gelukkig en hopelijk kaboutertje nr. 2 ook snel

xx xlinda

Hoe kan het dan zijn dat ze je twee keer gezegd hebben dat je onvruchtbaar bent?
Ben je via naturlijke weg en zonder medicatie zwanger geworden of ben je in de medische molen terecht gekomen?

Terug
Bovenaan