KLUSBABES 7!!!

oh, jullie bedoelen: the wizzard of oz. Ik dacht dat het een of andere disco was. Ik vond het al vreemd dat bambi door de week ging.
@bambi: whahaha, da's ook een manier om je agressie kwijt te komen, even forum-hoppen hahaha
@kruimel, happy en pip: Zullen we dan maar afspreken in de dierentuin? Als het maar niet voor het hok van de gorilla is, haha.
@kleintje: balen, toch je ongi. Dan heb je dit keer een langere cyclus gehad.

Nou, ik heb vanochtend mijn tanden weer eens gepoetst. Als het zo door gaat heb ik over een paar weken geen glazuur meer over.
Ik moet mijn klerenkast eens opruimen en wat kleding apart leggen. Het wordt binnenkort verplicht ondergoed shoppen. Normaal vind ik shoppen leuk, maar in tegenstelling tot the shopaholic helpt shoppen bij mij niet tegen misselijkheid. Ik ben ook aan het balen, omdat we net alle rekeningen in deze periode hebben, dus het komt niet goed uit.
Verder gaat het tussen het tandenpoetsen en de avond wel goed. 's avonds komt portie 2 en ik kan nog zo moe zijn, als de oprispingen niet weg zijn kan ik niet slapen
He, bambi, hoe bevalt het rookloze leven?
toch gek, ik had drie verslavingen: sigaretten, koffie en chocolade. En alleen dat laatste eet ik af en toe nog wel eens. Het wordt nog wat met mij

quote: kleintje82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-10-2007 18:25:45'));

quote: Linda_84_1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-10-2007 19:16:52'));

DE ROZE WOLK

SEPTEMBER

15) Sterretje, 4e ronde  Zwanger !!!!!!
25) Rimke 5e ronde !!!!!!!  ,     Engeljhuh 1e ronde na mk !!!!!!

OKTOBER

1)
2)
3)
4)Bieb 1e rdt-jes na mk
5)bezig bijtje
6)
7)   Bambi 4e ronde
8) Jacqy84, 3e ronde  April 2, 10e ronde
9) Linda_84, 3e ronde  
10) kleintje 4e ronde
11)
12)
13) Miekje, 5e ronde
          erikenmarleen, 3e ronde :)
14)
15)
16)
17)
18)  
19) Happy, 4e ronde
20)
21)
22) Chris, 8e ronde
23)Linda 1  2de kindje ronde ???
24)
25)Roos 2e kidnje, 3e ronde!
26)
27)
28)
29) Renee, 2e ronde (uitgegaan van 44 dagen)
          kruimel, 6e ronde
30)
31)

NOVEMBER

1) Bieb, 1e ronde na mk
2)
3)
4) bezig bijtje 16e ronde 1ekindje, Bambi 5e ronde
5)Jacqy84, 4e ronde

6)
7)kleintje 5e ronde
8)
9)
10)
11)
12) Linda_84, 4e ronde
13)
14)
15)
16)
17)
18)  
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, klik op dit scherm rechts boven, op de qoute button (soort praat wolkjes)
Dan copieert hij deze lijst in een volgend bericht. Naam en ronde toevoegen en verzenden.
P.S. Altijd de laatste lijst gebruiken !!!!!! (anders klopt ie niet meer
ZO moet het werken denk ik naam en emoticon toevoegen en klaar ben je

he sterretje komen jij en happy dan ook uit drenthe?

kleintje jammer dat het toch echt doorgebroken is, succes in de volgende ronde!

Meiden, wij gaan vanavond pokeren met wat vrienden, dus kom waarschijnlijk niet meer vanavond, tenzij ik voordat ik naar bed ga nog effe nieuwschierig word haha.
Anders tot morgen.
Slaap lekker allemaal
xxxxxxkruimels

Kruimels,

Krijg helemaal de kriebels nu er iemand van het forum zo dichtbij blijkt te wonen! Maar wel heel leuk! Natuurlijk ken ik die winkel. Ik heb tot vorig jaar in het centrum gewoond (nog geen 100 meter van die winkel vandaan) en woon nu in een wijk nabij het centrum. Ik werk bij een bedrijf op het kantorenpark bij de kruizing waar de dino staat!

Ik woon er al m'n hele leven en het is helemaal mijn stad/dorp (wij noemen het stad maar we hebben geen stadrechten geloof ik).

Ik ken maar 2 mensen uit Oosterhesselen. Ga nu heus niet vragen of ze iemand uit Oosterhesselen kennen die bij die ruiterzaak werkt,  maak je niet druk!

We houden dit lekker voor onszelf toch? Heb het wel aan m'n man verteld, hij vond het erg grappig.

Gezellig, straks samen babykleertjes shoppen hihi.

Heb je vanmiddag trouwens nog geshopt?

X

Hey Kruimels,

Pokeren is leuk he! Mijn slechte gewoontes op het internet zijn dit forum en pokeren (gratis hoor)....heeeeel verslavend allemaal!

Veel plezier vanavond!

X

Kleintje,

Shit, dus toch doorgezet...balen. Straks weer volop aan de klus dus.

X

hoi meiden,

ik lees zo wel effe bij, maar wat me net is overkomen ik zit nog al te trillen

ik had chinees besteld en dat kwam, en ik zet het op de tafel en stoot ik mijn glas melk om helemaal over de laptop heen, ik gelijk dat ding op zijn kop gehouden en tegen de kachel gezet, maar gelukkig doet ie het nog

xxx linda

Terug
Bovenaan