KLUSBABES 7!!!

Hoi meiden,

Heb visite dus kom af en toe ff snal langs wippen
Bieb, jij hebt idd je portie wel gehad he meid. Soms snap je niet dat 1 persoon zoveel achter elkaar krijgt he. Hoop dat er mooie tijden voor je gaan aan breken !!!!!!

Kruimels, ik zie mn mannetje wel vaak hoor, maar, hij heeft het nu ff druk s avonds dus dan is het wat minder. Op vrijdag ben ik altijd met de meiden weg dus, dan zien we elkaar niet zo lang. Ben dan om zes uur thuis en ga om negen uur weer foetsie. Ik kom trouwens uit zuid holland, volgens mij vroeg jij dat he

Kleintej, balen he meid, de rot rd s weer iedere keer ........

Ben vanavond op kraamvisite geweest bij mn vriendin. Ach klein joh, 2100 gram en 45 cm. Leuk meisje hoor, niet zo gekreukeld haha

LIefs happy

meiden ik heb de laptop weer aangezet en gekeken of ie het nog deed, en gelukkig, maar ik ga hem nu weer uitdoen en de hele nacht op zijn kop liggen misschien dat er nog melk uitloopt, manlief was niet zo blij maar ja ik ook niet, en dat zijn ongelukjes,

meiden iedereen een fijne avond en tot morgen, als mijn laptop het nog doet hahahaha

xxx linda

@Linda: ik hoop nu eens dat je een dikke streep op je ovulatietest krijgt. Joey is toch jouw zoontje? Waarom moet hij geopereerd worden aan oog? (sorry gemist). Enne volgens mij heeft de melk geen schade aan je laptop toegebracht...
@Kleintje: jammer van je ong
@pipstip: bijna tijd om te klussen!!

Mijn broertje heeft gelukkig wel zijn hartaanval overleefd. Op de dag dat t gebeurde, voelde hij zich al niet zo lekker. Hij was op een gegeven moment met een vriendin aan t bellen die toevallig verpleegster is, en die zei, dit is niet goed, je moet nu de huisarts bellen. Dus eerst mijn vader gebeld, hij de dokter, en met spoed van de dokter naar t ziekenhuis en gelijk gedotterd. Hij was er net op tijd bij. Dat weekend dat we bij hem op ziekenbezoek waren, hebben we s avonds ook voor t eerst echt geklust trouwens....
eind juli was dat. broertje is nu sinds maand weer langzaam aan gaan werken , paar uur per dag. Oorzaak? Hoge bloeddruk, stress misschien ,roken. Alles bij elkaar. Kan erfelijk zijn. Maar hij heeft 1 of andere test gedaan en daar krijgt hij volgens mij binnenkort uitslag van, en dan horen we of t erfelijk is en dan moeten wij ook testen.
Ja, we hebben wel genoeg tegenslag gehad. Nooit zo bij stil gestaan, maar nu met Puma alles eens opgesomd, en vindt t nu wel genoeg hoor. Ben niet iemand die nu overspannen thuis gaat zitten ofzo, ik zeg ook altijd, alles komt goed, maar ben er nu wel even klaar mee hoor. Heb nu niet eens zin om te klussen!! Gelukkig is volgende week m'n ei pas....

Net allemaal telefoontjes van familie gehad ivm Puma, en begin natuurlijk elke keer weer te janken.
Gelukkig alleen morgen nog werken , en dan weekend

Verf op muur vindt ik ook al geen mooie kleur

En wilde net wasmachine aanzetten, denk nu echt stuk! Gelukkig hebben we nog wasmachine van oma staan, die nog steeds weg moet, hopen dat die het nog doet, anders weer een rib uit onze lijf....

Oja, net nog schrik. Vorig jaar hadden we ivm erfenis oma wat geld van onze ouders gekregen. Wilde ik gordijnen van betalen. Ligt nog steeds in huis omdat gordijnen niet helemaal goed waren, dus nog niet betaald. Kom ik er net achter dat ik niet weet waar envelop is! Hadden kast leeggehaald ivm verplaatsen. Ik snel naar garage gerend want daar had ik alles neergezet, gelukkig daar lag ie!! pfff

Hey pip,

Zit ff snel bij te lezen ( snel ivm visite ) maar ik woon niet in drenthe hoor en heb ook niet in de dierentuin gewerkt. Ik woon in zuid holland, vlakbij rotterdam !!!!!

liefs happy

Linda, wat een ramp, melk over je laptop! Hoop dat ie geen blijvend letsel overhoud! Als we morgen niets van je horen weten we hoe laat het is.

hihi, nee we zijn niet zo blut dat ik spullen op het internet moet verkopen hoor. Hebben al een tijdje een aantal spullen op marktplaats staan en nu 3 schilderijen verkocht, joehoe toch weer 100 euro!

Bieb, vind het wel de goede houding hoor, gewoon denken "doorgaan en alles komt wel weer goed", hou niet van doemdenker maar soms moet je even stilstaan bij wat er gebeurt, geloof dat je dat nu zelf hebt bedacht door Puma. Neem er echt de tijd voor!!

X

Meiden, ik ga maar afsluiten want, dit wordt toch niks met die visite hier. Als hij uit staat kan ik tenminste niet kijken, nu hij aan staat wil ik om de 5 min. kijken of jullie nog wat leuks ofzo hebben whahaha, hoezo verslaafd??????? Tot morgen en voor straks allemaal slaap lekker ............

Dikke kus Happy

Ik heb avonddienst en zit weer even stiekem snel te loeren bij jullie...

Bieb wat een geluk dat je je nog kon herinneren waar de je de envelop hebt   gelegd! toch altijd schrikken als er geld kwijt is.
Gelukkig dat  hij net op dat moment met  die verpleegkundige  belde, stel je voor wat er had kunnen gebeuren als dat niet zo was. Gelukkig gaat het alweer beter!

Linda we mochten van mn ouders nooit drinken bij de pc want stel je stoot het om!
Mama zat altijd met een kop koffie een spel te spelen. 3 dkeer raden wie dr drinken over het toetsenbrod heen mieterde!! haha
Gelukkig dat je laptop het weer doet! is toch wel wat duurder dan een toetsenbord.

Happy dat arme bezoek van jou! Die zullen ook wel denken

De rest ben ik een beetje vergeten....ben een beetje doodmoe en dat terwijl ik tot 11.30 uur had geslapen, dus weer eens lekker de klok rond!

Nou ik ben ook mn slijm een beetje in de gaten aan het houden. Is trouwens niet meer bruin geweest op zondag en maandag na! Maar ik wordt er ook niet zo wijs uit. Dan is het helemaal niet draderig en een paar uur later weer wel! Had ik gisteren en van de week ook al eens! is dat dan een eitje die erover denkt om te gaan springen maar nog twijfelt

Vandaag is weer klusdag bij mij. Maar vriendjelief gaf aan dat het toch een beetje eel was . hij wilde vandaag overslaan en morgen klussen, dus 2 dagen rust ipv 1 dag rust. Ik probeer zo gemeen als ik ben hem toch het bed in te krijgen... Ik heb steeds zoiets van, stel ik mis net die cruciale dag van bevruchting!! wat een drama, wat een drama!

X

Terug
Bovenaan