KLUSBABES 7!!!

@kruimels: nee, ik ben niet van drenthe, maar omdat iedereen de dierentuin daar wel kent is het makkelijk om daar af te spreken
@linda: maar goed dat je de laptop hebt uitgezet. Ik weet niet of je hem had ingestoken, maar vocht en stroom zijn nooit zo'n fijne combi. ik hoop dat ie het morgen weer gewoon doet. misschien dat de knoppen wat plakkerig zijn, door het opdrogen van de melk.
@bieb: Dat was schrikken met je broer, maar volgens mij heeft hij flink wat beschermengeltjes. ik bedoel hoe groot is de kans dat je dan met iemand in de verpleging belt.
@pip: was een grapje, van het verkopen, maar ik heb ook nog wat dingen liggen, misschien ook maar eens te koop zetten. die schilderijen hebben jullie die zelf gemaakt? trouwens hoe is het met de naailes en de knuffels?

Nou happy, gezellig ben jij voor je visite...hihi

Renee, zelfs je mannetje wordt moe van om de dag klussen wahaha. Maar jullie zijn al bijna 2 week om de dag aan het klussen toch? Denk dat dat ook wel zwaar is hoor....ben benieuwd of ik er over 1,5e week nog wel zin in heb hahaha

Sterretje, zet gerust wat te koop op marktplaats, goede handel hoor. Wji hebben inmiddels voor zo'n 600 euro verkocht (inclusief een oude auto). Gewoon leuk en het brengt nog geld op ook!

Ik ga slapen...bis morgen leute!

X

Hoi meiden,

ben weer thuis, en het was helemaal super zeg. dichterbij kon niet . we zaten op rij 1 en ik kon letterlijk onder de rokjes kijken, hihihih was soms iets te dichtbij. we lagen bijna in de orkest bak. whihih. en aan het eind oten ze dat lied nog een keer gingen zingen komt die jamai naar me toe houd ie de microfoon voor me snuf, hihihi ik keek gelioof ik heel dom.. echt meiden het was super.

kleintje toch ongie geworden, jammer meid.
sterretje, tja ik moet het ergens kwijt, en liever niet hier, en het gaat ook nergens over eigelijk. hormomen . jij heb er zeker last van. rot dat de misselijkheid zo aan houd.

eem ff denken, ohja pip bijna een posie ovu test, laten we hopen dat die dan binnen 2 dagen is anders zijn ze op hihihi.

sorry andere meiden, maar weet het niet meer en ben zo moe, ga lekker me bedje in.

trusten.

xxx Bambi

goedemorgen meiden

zo de laptop doet het gelukkig nog,maar sommige knoppen zitten vastgeplakt, waaronder de spatiebalk haah, maar   veel erop drukken gaat ie vanzelf los zitten hahaha

Bieb: gelukkig dat je dat geld weer hebt gevonden, en een goede instelling hoor meid, even bij stil staan en weer doorgaan, maar je mag gerust ergens langer bij stil staatn, ik heb ook wel eens van waarom nou juist weer bij ons als er weer eens wat gebeurt, maar ik ben ook een type dat gewoon doorgaat, Gelukkig was je broer er op tijd bij meid, pffff daar moet je toch ook niet aandenken, en gelukkig gaat het weer beter met hem

Bambi: blij dat de wizz mooi was, en inderdaad rij 1 is wel erg dichtbij

Renee: haha je man vind het teveel worden met klussen, haha ik kan er wel inkomen hoor watn het is wel topsport hahaah

Happy: hoezo verslaafd aan het forum???? haha wat zal je visite hebben gedacht haha

Zo mijn man wordt zometeen geopereerd, weer iets waar niemand iets vanaf weet zelfs zijn ouders niet, dat wilde hij niet, Bij mijn man zijn familie zit het erin dat de mannen een beetje borstvorming hebben, mijn man, schaamde zich daarvoor en wilde daar wat aan laten doen, nu zijn we een paar maanden verder met alles laten checken en gesprekken met artsen, en vandaag is de dag, ik ben helemaal zenuwachtig, maar gelukkig kan ik het hier kwijt, mijn pa is natuurlijk weer de enige die het wel weet haha,
Oja ik heb me gisteren weer ingeschreven om te sporten, Dit is nieuw bij ons en heet Fit4lady, dat is 30 minuten sporten, en dat is genoeg, dat is op de step en op atributen, om de 45 seconden ga je ruilen dan weer op de step en dan weer op een atribuut, vrij intensief, maar het helpt zeggen ze, en 30 minuten op een dag is voor mij net te doen, vanochtend heb ik om 10 uur mijn eerste les hahaha, zal mij benieuwen, meiden ik houd jullie op de hoogte over mijn eerste sportdag haha

IK ga Joey effe eten geven, en iedereen een gezellige dag en tot vanavond

Goeiemorgen meiden,

Tja was misschien niet zo gezellig voor de visite whahaha, kon er niks aan doen hoor !!!!

Linda, jeetje wat een spannende dag voor jou meid. Toch altijd spannend he een operatie, succes ....... Gelukkig doet je laptop het nog, moet je hier nog maar meer gaaan schrijven raken de knopjes vnzelf los hihi

Bambi; gelukkig heb je het naar je zin gehad. Ben je niet gelijk ontdekt met die microfoon voor je snuf ?????? whahaha

kus happy

Lin, sorry vergeten ...... sportse, ben benieuwd

Renee, en nog gelukt om te klussen hihi heb je al je charmes in de strijd gegooid???

Mn mannetje is bijna klaar met deze klus, dus vanaf volgende week kunnen we weer lekker samen eten. Wel zo gezellig !!!!!! Met mn kat gaat het gelukkig wel iets beter. is nog wel een stuk rustiger als normaal, maar piest niet meer waar die staat en dat scheelt al een stuk zeg !!!!!!!! Straks naar mn werk dus misschien nog tot zo en anders tot vanavond....

O ja pip, mn auto staat nu bij de garage, krijg hem morgenmiddag terug, dus ben benieuwd. Kijken of onze bambi gelijk had.........

kus happy

Meiden, ben naar mn werk. Voor de meiden die vrij zijn, hele fijne dag en de rest werkse. Weet nog niet of ik er vanavond ben, anders tot morgen

liefs happy

O ja, vergeet ik weer. Mn mannetje belde net was bij de garage geweest om de auto te brengen. Kreeg hij als vervangend vervoer een bmw station mee, van een half jaar oud en 5000 kilometer. Belt ie me net op, zegt hij dat ie er helemaal weg van is. Zullen we kijken wat we moeten bij betalen als we die van ons inruilen  die is niet goed bij zijn hoofd hoor whahaha. Geef mij morgen maar weer lekker mn eigen seat terug !!!!!!

liefs happy

Terug
Bovenaan