jeetje lin, wat een spannende dag voor je vandaag, gelukkig dat je in ieder geval al gehoord hebt dat de operatie goed gegaan is.
Jammer dat je je vriendje niet te pakken kan krijgen, ik zou geloof ik ook zo snel mogelijk hem willen spreken en willen vragen hoe hij zich voelt.
En echt super knap dat je weer bent gaan sporten, ik heb gister voor het eerst weer hardgelopen, ppfffff SPIERPIJN!!!!!! au au au au.
Ik kan bij ons heel mooi een rondje om de heide maken, dat is ongeveer 2 a 3 kilomater denk ik.had de hondjes meegenomen en die waren ook helemaal kapot haha.
Direct na het hardlopen onder de zonnebank geweest, heeerlijk.
Nu wel echt last van de spieren hoor, hoop dat ik vanmiddag de moed kan verzamelen om nog even een rondje te lopen, ik moet ff door die spierpijn heen he.
Renee, jammer dat je mannetje geen zin meer had gisteravond, ik heb dat zelf ook wel hoor in die week dat ik om de dag echt net iets teveel vind.
Maar ja als je dan 2 weken verder bent dan wou je dat je het toch gewoon vol gehouden had, om zoveel mogelijk kans te hebben dat je zwanger bent.
Dan ben je die drukke week al weer helemaal vergeten whawha.
Pip, ik krijg er ook helemaal de kriebels van zeg, dus jij woont in 1 van de wijken van emmen. Bargeres, rietlanden, emmermeer, emmerhout of angelslo haha ja ik ken ze allemaal hoor.
Als je maar niet stiekum naar me komt kijken in de paardenzaak haha.
Ik ben wel ontzettend nieuwschierig wie jij dan kent uit oosterhesselen, mag ik dat vragen?
Dacht inderdaad dat er nog meer van ons forum uit drenthe kwamen, maar volgens mij is dat toch niet het geval.
Zou het stiekum best leuk vinden om je een keer te ontmoeten, maar als je dat niet wilt is dat ook goed hoor.
Sterretje, voel je je nog zo beroerd meid?
denk aan je hoor.
Ik heb net gezondigd haha, ben met m'n vader langs de Mac geweest, een heerlijk broodje hamburger gehad en mijn vader kipnuggets,mmmmmmm
We zijn nog even op pad geweest voor wat dingen voor de verbouwing en toen hadden we zo'n honger haha heerlijk zo'n vader die overal voorin is.
Bambi, onwijs leuk he die musical the wizz.
Wat gaaf dat je zo dichtbij zat, anders had jamai je die microfoon ook niet onder je neus kunnen houden haha.
Wat heb je gezegd? "lekker ding" whawha.
Wat speelde hij? de vogelverschrikker of de tovenaar?
Ik weet dat zijn hoofdrol de vogelverschrikker is, maar bij ons was hij de tovenaar.
Ik vond die rol niet zo goed bij hem passen trouwens.
Sorry als ik iemand vergeten ben, effe heel snel bijgelezen.
Kom vandaag nog wel effe weer aanwaaien.
Weer verder met klussen (badkamer haha)
Klustijd begint wel weer trouwens, ppffff vanavond of morgen moet dat zo maar eens even gaan uitrekenen.
Doei lieve meiden, fijne middag
xxxx kruimels