KLUSBABES 7!!!

Whahaha, zit hier wel lekker in mn eentje te kletsen he ........
Nu ga ik echt weg, doei lieve meiden

dikke kus happy

goede morgen meiden,

ja happy hij ging lekker bij je .hihihi. nou zon station is niet gek hoor.   heb je gelijk een goede gezinsauto hihihih.

linda spannend voor je met de operatie van je man. en veel plezier met het sporten.

renee is het nog gelukt met je verleiding hihihih. en ben je er nog uitgekomen met je slijm. hihih

hier vandaag lekker rustog aan . ga zo wel ff schoonmaken, maar niet te veel en te gek. gewoon glad maken en dan is het best. pfff. ben een beetje brak, te lang geslapen geloof ik.

xxx Bambi

zo meidne

Happy: gelukkig gaat het weer wat beter met je kat , en wij hebben ook een seat, een seat toledo, en een stationcar is natuurlijk ook niet mis. hahah wel lekker veel ruimte voor de baby

Ik heb lekker gesport, een half uur en je voelt het wel, als ik tijd heb ga ik morgen weer
Ziekenhuis heeft gebeld, en de operatie is goed gelukt, probeer ik mijn man te bellen heeft ie zijn mobiel uitstaan, moet ik helemaal wachten met vragen hoe het met hem gaat totdat ik er vanmiddag om half 4 pas ben  doet me man expres

xxx linda

Bambi wat fijn dat je het zo gezellig hebt gevonden gisteren! Heb je je kans niet genomen en eens lekker in die microfon gezongen??

Linda gelukkig dat de operatie geslaagd is! En ik kan er best inkomen dat je man zich er niet zo prettig bij voelde. Hoe lang moet hij hersellen?
Gelukkig dat je laptop het nog doet! En succes met het sporten!!

Happy Ik heb nu ook een station en ik vind het geweldig!!! ik had eerst een kleine mazda 121 dus dat was wel even wennen!!  
We hebben sinds een paar maandjes een 2e hond.    Mn vriend heeft een honda civic hatchback en vond het achterin te klein voor allebei de honden. Dus toen hebben we  voor mij een honda civic aerodeck  gekocht!  met het dubbele aantal PK ´s!!! en dat merk ik toch wel

Ik heb vriendjelief trouwens niet meer aan de klus gekregen... Hij was echt doodmoe, ik kreeg gewoon medelijden met hem! Hij heeft me beloofd dat hij het vandaag helemaal goedmaakt !!
En uit mn slijm wordt ik nog niet zo heel erg wijs. Maar ik hoorde dat niet iedereen is gezegend met duidelijke slijmveranderingenals het eitje zich aandient.

Ik moet dadelijk weer gaan werken tot 22.00 en daarna druk aan de klus!! dus ik denk dat ik jullie morgen pas weer zie!!

Fijne donderdag!!!

XX

ha meiden

sorry hoor dat ik even op me liet wachten maar daar ben ik weer

we hebben een afspraak gemaakt bij de huisarts

SPANNEND      verder gaat het niet zo lekker op m'n werk ze denken dat ik er een potje van maak nou dat zullen we nog wel eens zien
heb de laatste tijd wel meer gezeik op m'n werk gehad denk dat ik maar eens op zoek ga naar een andere job
het is alleen lastig dat ik dan niet een vast contract heb en aangezien we de centen hard nodig hebben

ben dus weer even weg even op internet kijken voor een andere job
ga het er straks wel met man lief over hebben x

jeetje lin, wat een spannende dag voor je vandaag, gelukkig dat je in ieder geval al gehoord hebt dat de operatie goed gegaan is.
Jammer dat je je vriendje niet te pakken kan krijgen, ik zou geloof ik ook zo snel mogelijk hem willen spreken en willen vragen hoe hij zich voelt.
En echt super knap dat je weer bent gaan sporten, ik heb gister voor het eerst weer hardgelopen, ppfffff SPIERPIJN!!!!!! au au au au.
Ik kan bij ons heel mooi een rondje om de heide maken, dat is ongeveer 2 a 3 kilomater denk ik.had de hondjes meegenomen en die waren ook helemaal kapot haha.
Direct na het hardlopen onder de zonnebank geweest, heeerlijk.
Nu wel echt last van de spieren hoor, hoop dat ik vanmiddag de moed kan verzamelen om nog even een rondje te lopen, ik moet ff door die spierpijn heen he.

Renee, jammer dat je mannetje geen zin meer had gisteravond, ik heb dat zelf ook wel hoor in die week dat ik om de dag echt net iets teveel vind.
Maar ja als je dan 2 weken verder bent dan wou je dat je het toch gewoon vol gehouden had, om zoveel mogelijk kans te hebben dat je zwanger bent.
Dan ben je die drukke week al weer helemaal vergeten whawha.

Pip, ik krijg er ook helemaal de kriebels van zeg, dus jij woont in 1 van de wijken van emmen. Bargeres, rietlanden, emmermeer, emmerhout of angelslo haha ja ik ken ze allemaal hoor.
Als je maar niet stiekum naar me komt kijken in de paardenzaak haha.
Ik ben wel ontzettend nieuwschierig wie jij dan kent uit oosterhesselen, mag ik dat vragen?
Dacht inderdaad dat er nog meer van ons forum uit drenthe kwamen, maar volgens mij is dat toch niet het geval.
Zou het stiekum best leuk vinden om je een keer te ontmoeten, maar als je dat niet wilt is dat ook goed hoor.

Sterretje, voel je je nog zo beroerd meid?
denk aan je hoor.

Ik heb net gezondigd haha, ben met m'n vader langs de Mac geweest, een heerlijk broodje hamburger gehad en mijn vader kipnuggets,mmmmmmm
We zijn nog even op pad geweest voor wat dingen voor de verbouwing en toen hadden we zo'n honger haha heerlijk zo'n vader die overal voorin is.

Bambi, onwijs leuk he die musical the wizz.
Wat gaaf dat je zo dichtbij zat, anders had jamai je die microfoon ook niet onder je neus kunnen houden haha.
Wat heb je gezegd? "lekker ding" whawha.
Wat speelde hij? de vogelverschrikker of de tovenaar?
Ik weet dat zijn hoofdrol de vogelverschrikker is, maar bij ons was hij de tovenaar.
Ik vond die rol niet zo goed bij hem passen trouwens.

Sorry als ik iemand vergeten ben, effe heel snel bijgelezen.
Kom vandaag nog wel effe weer aanwaaien.
Weer verder met klussen (badkamer haha)
Klustijd begint wel weer trouwens, ppffff vanavond of morgen moet dat zo maar eens even gaan uitrekenen.
Doei lieve meiden, fijne middag
xxxx kruimels

zo meiden

ben ik weer, ben op ziekebezoek geweest bij manlief, hahah, misschien dat ie straks alweer voor de deur staat, maar toen ik er vanmiddag was was er nog geen arts geweest, dus ik denk dat ie een nachtje in het ziekenhuis mag slapen, alles ging goed met hem niet misselijk en geen pijn, gelukkig maar, Ik ga joey effe eten geven, en vanavond ben ik ermaar eventjes, want om half 9 komt die mevrouw weer reiki doen bij mij

xxx linda

Kruimels; ben je al klaar met de badkamer voegen?? en ik denk dat ik morgen ook wel spierpijn heb, haha maar het is voor een goed doel, heb wel al last van mijn nek, maar met die stepoefening heb ik steeds naar de step gekeken, want ik ben wel zo;n figuur die dan over de step heen valt of zo haha

xx linda

Terug
Bovenaan