KLUSBABES 7!!!

hey meiden

het is hier wel rustig vandaag zeg,
me mannetje belde net en hij komt nu naar huis, het mocht van de arts, gelukkig maar ben ik niet alleen vanavond haha

xxx linda

Hey meiden,

Bieb, het zit jou echt niet mee. Gecondoleerd met Puma. Jammer dat het zo is afgelopen. Sterkte met de verwerking ervan.

Linda, ik mocht gewoon mijn rijbewijs halen. Bij mij zien maar een paar mensen dat ik een afwijking heb aan mijn ogen en omdat ik nooit geweten heb dat er iets aan  mijn ogen schilt heb ik ook geen problemen met afstanden in te schatten door te kijken naar de omgeving. Heb ook een collega waar het wel duidelijk bij te zien is, maar die heeft ook gewoon zijn rijbewijs. Heb voor zover ik weet geen problemen gehad met klimrekken, maar wel met tennissen. Ik tenniste heel vaak, maar ik kon het verschil niet zien tussen een meter in of een meter uit, later bleek waarom...

Kruimels (volgens mij stelde jij de vraag, weet het niet meer zeker), wanneer ik ongi ben en ga zwemmen ben ik wel een klein beetje huiverig voor het lekken, maar het gaat altijd goed. Moest zeggen dat het dinsdag ook erg fijn was. Had namelijk best veel last van mijn ongi, maar door het zwemmen was het helemaal over.

Ik heb trouwens het idee dat de pil nu uit mijn lichaam was. Ik was maandag namelijk  even behoorlijk ziek (misselijk, buikpijn, rugpijn) en had erg veel last van mijn ongesteldheid en dat was nou net de reden waarom ik zoveel jaar geleden aan de pil ben gegaan. Elke maand kotsmisselijk zijn was niet zo'n pretje. Dus, volgens mij ga ik van nu af een eerlijke kans maken om zwanger te raken.

@Linda; fijn dat de operatie gelukt is. Je maakt je toch evengoed zorgen,ook al is het niets ernstigs. neefje van vriend wordt nu aan arm geopereerd. Hij is 1,5 week geleden gevallen en ze hebben het helemaal verkeerd ingeschat! De 1 zei gebroken, de ander niet, en nu is er een gewricht ofzo verschoven.
@Renee: balen dat je m toch niet aan de klus hebt gekregen. Ik zei net ook al tegen vriend, vanavond weer klussen? Maar geloof niet dat hij echt zin heeft. En ik eerlijk gezegd ook niet
@Happy: wat was er dan met je kat? sorry, zeker overheen gelezen. Was ook zo met andere dingen bezig
@Bezig bijtje. Spannend naar de huisarts. Stom dat ze denken dat je je werk niet goed doet, willen ze je weg hebben ofzo? Vandaag ook tussen neus en lippen te horen gekregen dat mijn contract verlengd is. Contract gekregen en gewoon op een wit blaadje. Niet eens met logo ofzo, nou lekker professioneel. Dit is nu 2e half jaar contract, Moet eerlijk zeggen, interessant me nu echt ef niet meer

Vandaag van de dierenarts sterkte kaartje gekregen. Zullen ze wel vaker doen hoor, maar evengoed wel leuk van ze. Vandaag zou Puma gecremeerd worden. Crematorium belde en vroeg of ik t wilde weten. Ja dus. Kreeg wel weer brok in mijn keel. Timba loopt haar te zoeken en wil nu heel veel spelen. Mist nu natuurlijk speelcameraadje

Morgen heerlijk vrij. Echt aan toe. Wil eigenlijk hardlopen morgen. Oude rondje van 5 km. Kijken of t lukt in m;n eentje. Nooit zo leuk. Vriendin normaal vrij op vrijdag, maar moet nu werken
vandaag ging de tijd zo snel op werk, dat t al 5 uur was voor ik t wist! Leek nog maar 3 uur ofzo. Niet erg natuurlijk dat t al 5 uur was haha
Had dinsdag paar uur vrij en wilde dat dan morgen inhalen, heb niet zo veel vrije dagen meer. Maar ben echt ef aan een vrije dag toe

Officieel nog 7 dagen tot m;n eisprong. Ben benieuwd of mijn cyclus hetzelfde is als voorheen. toch wel spannend

he linda,
Gelukkig dat het goed gaat met je mannetje!
Toch altijd spannend als je geopereert moet worden, is niet niks.
Mazzel voor hem dat hij niet misselijk ofzo is, hoor je zo vaak.
Kunnen jullie lekker genieten vanavond op de bank, na de reiki.
Heb je er een beetje baat bij, bij de reiki?
Ik had vanmiddag nog meer spierpijn dan vanochtend, au au.
Heb vanmiddag niet gelopen,  nou ja hoeft natuurlijk ook niet elke dag, maar wou er wel een beetje ritme in krijgen.
Wil vandaag nog wel onder de zonnebank, maar het rare is als ik er net onderweg kom kan ik de eerste paar uur niet slapen, raar he helemaal hyper de pieper dan, whawha.
Ligt joey al lekker in zijn bedje?

De badkamer is voor 95 % gevoegd, alleen nog een paar kleine stukjes van tegels die er nog niet in konden.
De wc is vandaag opgehangen en het bad zit erin, jippie ook al water maar mocht niet meer dan 4 emmers in omdat de afvoer nog niet aangesloten is, snik.
Had anders nu al stiekum in bad gekropen haha.
Mijn vader zei dat vandaag al tegen me, je gaat toch niet stiekum in bad he vanavond, wat kent hij me ook verdraaid goed.
Nee als ik nog puf heb ga ik nog wel effe onder de zonnebank, ook lekker warm.
Jij veel succes met de reiki vanavond en geniet maar lekker van je mannetje.
xxxxx kruimels

Hey Bieb, ik zou gewoon morgen een dagje vrij houden hoor. Lekker eens een keer tijd voor jezelf. Heb je verdiend!
Ik moet morgen voor het werk ergens naar toe, maar heb geen fiets daar, dus ga maar op mijn skates proberen, ong. 5km, ben benieuwd of ik het uit hou. Zo lang niet meer gedaan...
Linda, ben blij dat de operatie goed gegaan is. Is de arts al langs geweest? Mag je mannetje al naar huis?

linda 84,
fijn dat je je dan zoveel beter voelt als je even lekker kunt zwemmen.
Ik weet dat het ook wel goed gaat als je zwemt met een  tampon in, maar het is ook gewoon het gevoel denk ik. voel me dan heel onzeker.
Heb dat al vanaf het begin gehad.
Hoe is het verder met je? wanneer heb jij je ei? of heb je die al gehad, heb even niet de roze wolk erbij.
groetjes kruimel

quote: kleintje82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-10-2007 18:25:45'));

quote: Linda_84_1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-10-2007 19:16:52'));

DE ROZE WOLK

SEPTEMBER

15) Sterretje, 4e ronde  Zwanger !!!!!!
25) Rimke 5e ronde !!!!!!!  ,     Engeljhuh 1e ronde na mk !!!!!!

OKTOBER

1)
2)
3)
4)Bieb 1e rdt-jes na mk
5)bezig bijtje
6)
7)   Bambi 4e ronde
8) Jacqy84, 3e ronde  April 2, 10e ronde
9) Linda_84, 3e ronde  
10) kleintje 4e ronde
11)
12)
13) Miekje, 5e ronde
          erikenmarleen, 3e ronde :)
14)
15)
16)
17)
18)  
19) Happy, 4e ronde
20)
21)
22) Chris, 8e ronde
23)Linda 1  2de kindje ronde ???
24)
25)Roos 2e kidnje, 3e ronde!
26)
27)
28)
29) Renee, 2e ronde (uitgegaan van 44 dagen)
          kruimel, 6e ronde
30)
31)

NOVEMBER

1) Bieb, 1e ronde na mk
2)
3)
4) bezig bijtje 16e ronde 1ekindje, Bambi 5e ronde
5)Jacqy84, 4e ronde

6)
7)
8)
9)
10)
11)
12) Linda_84, 4e ronde
13)
14)
15)
16)
17)
18)  
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, klik op dit scherm rechts boven, op de qoute button (soort praat wolkjes)
Dan copieert hij deze lijst in een volgend bericht. Naam en ronde toevoegen en verzenden.
P.S. Altijd de laatste lijst gebruiken !!!!!! (anders klopt ie niet meer
ZO moet het werken denk ik naam en emoticon toevoegen en klaar ben je

Kruimels,

Ik woon idd. in 1 van die wijken (bargeres)  Vind het echt grappig, spannend en leuk dat je zo dichtbij woont. Zeker vanmiddag even bij de gamma/praxis/karwei geweest en daarna langs de mac gereden?! Zie je in gedachten al rijden!

Ik zou nooit anoniem bij de ruiterzaak gaan kijken, alhoewel ik heeeeeel nieuwschierig ben hoor, maar wees niet bang ik zal dat niet doen.

mmmm, denk niet dat ik hier op het forum ga zeggen wie ik uit Oosterhesselen ken...vind ik echt TE eng op dit moment. Zou het stiekem ook wel leuk vinden om je een keer te ontmoeten maar of ik dat durf...  Kom je trouwens oorspronkelijk ook uit Oosterhesselen (en je man/vriend?).

X

Terug
Bovenaan