KLUSBABES 7!!!

Linda,

Het zou fijn zijn als je lichaam echt ontpilt is....maar om nou elke maand misselijk te zijn...brrr lijkt me geen pretje.

Andere Linda,

Wat een operaties in je gezin zeg! Moet je man lang herstellen? Heb je trouwens veel aan de reiki mevrouw, word je er rustiger van?

Bieb,

Zou als ik jou was idd morgen ook even voor jezelf nemen. Hardlopen is vaak wel goed om je gedachten even "leeg" te maken. Lekker lang weekend iig!!

ga nog even verder lezen...

X

Vandaag trouwens weer een hele hele vage streep op m'n ovulatietest, veel minder dan gister terwijl die gister zeg maar donkervaag was....nou morgen de laatste test en dan heb ik alleen nog temperaturen..

Grappig, als m'n wekker gaat pak ik de termometer en ga dan weer slapen. Ik hoor hem niet al ie piept (hoge tonen hoor ik niet) en dan wordt m'n man wakker en die zegt "je piept" hihi, helpt hij tenminste ook nog een beetje mee.

X

zo eventjes de roze wolk er weer bij gehaald, kan ik het allemaal beter bijhouden.
Vroeg me af wie nu ook rond z'n ei zit, wij beginnen vanavond of morgenavond weer met klussen, volop!!! whawha.
Ik begrijp wel van de meesten van jullie dat er om de dag geklust wordt, wij ook hoor!
dan heb je gewoon de meeste kans.
is er nog iemand met een slim trucje, waar je sneller zwanger van word, haha
Sterretje? engeltjuh? april?
Volgens de chinese horoscoop heb ik de komende maanden meer kans op een meisje, en dat zou ik zou graag willen als ik zwanger zou raken.
mijn vader heeft (van zijn vriendin zijn kant) alleen nog maar jongetjes, 3 stuks.
Vandaar dat ik zo graag het eerste meisje zou willen krijgen.
Wie vroeg me trouwens laatst over of mijn ouders gescheiden zijn?
Het antwoord is: ja mijn ouders zijn sinds mijn 11 gescheiden en ik ben nu 29.
Altijd ruzie en op dat moment was ik er gewoon blij om, raar he.
Heb bij allebei mijn ouders gewoond, maar kan uiteindelijk het beste met m'n vader.
Met mijn moeder heb ik jaren geen contact gehad, maar is nu wel weer lredelijk op het moment, maar dat is echt een heel lang verhaal.
Als jullie willen wil ik dat hele verhaal wel vertellen, maar ben bang dat we dan zo bij deel 9 van de klusbabes zijn haha.
Ga zo gtst kijken, wie van jullie is nog meer een trouwe kijker?
liefs kruimels

he pip,
hahahahaha moet erg om je lachen hoor.
Mijn schoonzusje woont ook in de bargeres sinds kort, misschien ken je haar wel.
Ik woon sinds ongeveer 8 jaar in oosterhesselen, kom oorspronkelijk uit utrecht.
Toen ik 2 werd woonde we al in Zweeloo, toen een paar jaar in aalden gewoond, na de scheiding van mijn ouders en toen nog voordat ik op mezelf ging wonen in oosterhesselen in meppen gewoond met mijn vader.
Ik ben zo nieuwschierig wie je kent uit Oosterhesselen, erg he.
en dat jij vandaag ook bij de mac geweest bent, haha
hoe laat was je daar?
misschien waren we er wel om dezelfde tijd.
Mijn vriendje komt uit schoonebeek en woont dus sinds 1999 in oosterhesselen.
Wat heb je vandaag allemaal gedaan, heb je nog wat spannends beleefd?
ik heb beetje saaie dag, vreselijk spierpijn en kan m'n draai niet helemaal vinden.
Maar ja morgen weer nieuwe ronde nieuwe kanzen, haha.
ga nu thee zetten en gtst kijken.
misschien nog wel tot straks
liefs kruimels

wat grappig pip, dat je vriendje je op die manier mee kan helpen, haha.
Waarom hoor je hoge tonen eigenlijk niet? of heb je dat al eens verteld.
Ik slaap ook zo verder hoor na het temperaturen, word al helemaal gewoonte.
Niks erg aan.
Maar ben nu echt weg hoor,
doei doei
pppfffff verslavend!!!!

Hey kruimels, ik ben nog ongi, dus heb voorlopig mijn ei  nog niet. Maar betekent wel dat ik lekker kan drinken van het weekend .
Ik ben juist tampons gaan gebruiken toen ik een keer met vrienden ging zwemmen en sinds die tijd kan ik niet meer zonder.
Hoe is het verder met jou? Hard geklust? (met en zonder vriend). Hmm... forum liep net vast bij mij, maar hij is er weer. Gelukkig had ik het door en had ik even mijn tekst gekopieerd. Kon ik tussendoor ook even op de roze wolk kijken wanneer jij je ei had. Ook al bijna, spannend.
Pip, het is idd niet echt fijn om elke maand erg misselijk te zijn, maar dat geeft me wel weer wat meer hoop om zwanger te raken, als ik dan toch misselijk ben, dan maar liever voor het goede doel. Had het maandag beetje benauwd gekregen omdat ik me toen zo ziek voelde en dacht, oh nee, als dat nu al begint als ik zwanger ben... maar was gewoon ongi, dus nu kan ik er weer vol tegenaan om zwanger te raken

linda84, zag het ja, dat je je ei nog niet hebt, op de roze wolk.
Ja, ik moet er binnenkort weer volop tegenaan, mmmmmm soms leuk soms ook een moetje hoor.
Dat zwemmen met tampons, ik zal het gewoon weer eens moeten proberen, wil wel graag wat vaker gaan zwemmen.
Mijn vader vroeg me vandaag nog om een keer mee te gaan naar nieuwerschans in groningen, dat is zo'n kuuroord. lijkt me helemaal leuk om heen te gaan.
Morgenavond gaan mijn vriendje en ik trouwens naar zeg 'ns aaaa, in het theater in hoogeveen. hoop dat het leuk word, kan me er weinig bij voorstellen.
Heeft iemand een idee of al heen geweest?
gtst is spannend, dat met dat kind van charlie, wat een gelieg zeg, ppffffff
en dat noud en vikky elkaar zo leuk vinden, echt grappig.
nou je hoort het wel, helemaal gtst verslaafd haha
doei doei

Hey Kruimels, lijkt me leuk dat zeg eens aaaa. Keek ik vroeger wel eens, weet dat ik het toen leuk vond, maar al heel lang niks meer over gehoord. Weet dus ook niet of dat nu het zelfde is. Leuk zo'n kuuroord, moet je gewoon naartoe gaan en je merkt vanzelf niet meer dat je ongie bent. Alleen als je zwemmen en niet zwemmen combineert zou ik wel op tijd jezelf verschonen. Kan me trouwens niet voorstellen (geloof dat die vraag ook van jou af kwam) dat het slecht is als je zwanger probeert te worden. Zoiezo gebruik je alleen tampons als je ei nog ff weg is en het zit ook niet heel diep in je lichaam.
Fijne avond en geniet nog maar na van je gtst.

Terug
Bovenaan