KLUSBABES 7!!!

Ik bedoelde dat ik jou in gedachten al langs de mac zag scheuren vandaag hihi, heb vandaag gezond gegeten (kip/rijst/veel groente).

Ik hoor die hoge tonen gewoon niet, heb niet zulke goede oren, altijd moeite met praten bij feestjes etc. en hoor hoge tonen niet. De toon van de thermometer is voor mij al te hoog, kan hem tegen m'n oor houden en dan zegt m'n man "hij piept" maar ik hoor niks.

Heb vandaag gewerkt, was pas om half 7/kwart voor 7 thuis, en net de tafel afgeruimd van het eten...gelukkig is het bijna weekend! pfffffffffffffffffffffff....

Kruip even achter de naaimachine, al anderhalve week niet gedaan.

X

Wat leuk kruimels, ga je naar nog meer voorstellingen in de Tamboer dit jaar? Ik heb er 2 gereserveerd maar heb nog wel een paar waar ik naartoe wil hihi.

X

he meiden.

grrr wil ik undercover lover gaan kijken komt het pas om half 11  stomme zooi. ik ben van plan om minder te forummen. niet om jullie natuurlijk, maar gewoon niet te actief er mee bezig te zijn. ik merk aan alles dat het zon obsessie gaat worden.
Op dit forum vind ik het helemaal geweldig, maar merk gewoon dat als ik een dag niet kom ik teveel moet bijlezen en dat ik daar gewoon mega sago van word. En ik kan niet iedereen persoonlijk aanspreken omdat ik daar gewoon de tijd niet voor wil nemen.
Er zijn hier ook meiden (geweest) die alleen maar over zich zelf wat vertellen en nooit eens aan een ander vragen hoe het gaat. dat geeft niet ,maar dan hoef ik het ook niet persee.

Nu ik van me rook verslaving af ben, ga ik gewoon van me andere verslaving wat minderen. ik kom waarschijnlijk gewoon dagelijks buurten. maar ga als het te veel word niet iedereen persoonlijk begelijden. snappie .

Ik wil niemand beledigen en niemand voor het hoofd stoten, daarom zeg ik het maar van te voren, als ik de komende tijd wat minder zal schrijven over de rest en meer over mezelf ofzo.

gatver de hond zit hier gewoon vieze gore poepies te laten, ga bijna over me nek. ja sorry moes ff hoor.

xxx Bambi

Hey Bambi, jammer dat je wat minder komt forummen. Ik merk de laatste paar weken ook dat het niet meer bij te houden is met lezen. Ik denk dat ik mezelf er ook schuld aan maak dat ik de laatste tijd te veel over mezelf heb verteld en daarvoor dan sorry. Doordat er niet meer bij te houden is wie wat doet wordt het denk ik een beetje oppervlakkig, waardoor het moeilijker is gerichte vragen te stellen. Alleen op het moment dat je online bent en er dan nog berichten bij komen is het bij te houden en hou je het ook gezellig voor je zelf. Maar snap dat je even afstand wilt doen. Ik zou zeggen, hou wel de roze wolk in de gaten en vooral je zelf. En als je langere tijd weg wilt blijven laat dan wel even weten wanneer het raak is! Vind je het goed als er af en toe een krabbel bij je hyves gezet wordt?
Groetjes en sterkte met je verslavingen. Hoop je toch binnenkort weer terug te zien!

He meiden!

Hoe is het met jullie? Bieb, hoe gaat het met je? kun je het een beetje een plekje geven?
Linda, hoe is het met je man? Is hij nu thuis? Zorg maar goed voor hem!
Bambi en Rimke, hoe gaat het met niet roken?! Volhouden hoor!

Meiden, sorry dat ik de afgelopen week niet zo actief op t forum ben. Maar heb het momenteel erg druk en merk bij mezelf dat ik een beetje in een zwangerworden dipje zit.
Ik had eigenlijk mijn vorige cyclus een beetje hoop, door hoe ik me voelde enzo.. en dan word je toch ongie en dan word je dus met je neus op de feiten gedrukt! Nu ben ik nog steeds ongie maar gelukkig bijna over. Weet niet hoe het kan maar heb een beetje een dipje.
Natuurlijk hou ik jullie wel in de gaten! En laat ook zeker van mij horen! Maar als jullie dus niets van mij horen dan weten jullie hoe het komt.

Liefs Jacqy

Hoi meiden,
ik schrik van wat ik nog moet lezen. het worden hele verhalen per reactie en das soms moeilijk lezen.
Hier gaat het wel goed. vandaag kwam een collega vertellen dat ze zwanger is. precies even lang als ik, maar ik zeg nog niks. ik hou er zowiezo niet van als iemand iets leuks vertelt om dan die aandacht te stelen en op mezelf te richten. Laat haar nog maar even alleen genieten. op mijn werk wacht ik liever  tot we  de 12 weken grens gepasserd zijn. alhoewel het ervanaf hangt hoe erg je het ziet. als het groeien zo doorgaat hoef ik het dadelijk niet eens meer te vertellen.
@bambi: ik snap het wel meid. Het lucht lekker op.
@linda: ik heb eens een documentaire erover gezien. ik kan me voorstellen dat je man ermee zit. wens hem succes.

he linda,

ik ga niet weg, maar schrijf miss wat minder actief mee, of reageer miss niet op alles en iedereen. en je hoeft je niet schuldig te voelen dat je wat meer over jezelf kletst, dat is presies wat ik bedoel.   wat jij zegt is helemaal waar.

hoi jacqy,

nou jij heb dus hetzelfde als ik, denk ik, maar ook voor jou geld, een sorry is niet nodig. lukt het niet om te reageren dan niet. simpel. we komen gewoon langs wanneer we zin hebben.

nou meiden, ik blijf gewoon hoor, alleen wat minder actief snappie.
ga nu tv kijken.

xxx Bambi

pip, veel naai plezier vanavond

Bambi, ik snap wel wat je bedoelt hoor en ik heb ook het gevoel dat ik soms teveel over mezelf praat, maar let er inderdaad wel goed op dat ik anderen ook vragen stel en gek genoeg leef ik echt met iedereen mee, heb het met mijn vriendje ook heel vaak over jullie.
Of als ik bij vrienden of op mijn werk ben dan wil ik zeggen: ja dat zei.... ook oh nee dat kan ik natuurlijk niet zeggen haha.
Heel veel herkenbare dingen enzo...

Sterretje, jammer he dat jij dan je mond nog even wil houden op je werk, je zou het natuurlijk het liefst van de daken willen schreeuwen, maar ik vind het heel verstandig van je hoor dat je het nog even voor je houd.
Als je echt gauw dikker word, dan zou ik het wel gaan zeggen, voordat ze het aan je gaan zien.

He bambi, kijk jij ook undercoverlover?
ik heb de vorige keer alle afleveringen gevolgd, maar weet je eigenlijk wel dat je alle afleveringen op internet, www.undercoverlover.nl terug kunt zien?
Dan hoef je niet persee alle donderdagavonden te kijken.
Ik heb vanavond net de eerste aflevering op de computer bekeken en kijk morgen ofzo nog 1 als ik er tijd voor heb.
Mijn vriendje heeft nogal een andere smaak wat programma's betreft dus dat is wel handig dat ik ook wat terug kan kijken op die manier.

Lieve meiden, ik ga lekker vroeg stoppen vanavond. denk dat het nog wel effe klussen word hoor, mijn vriendje is zo stil, zit vast een plannetje te broeden, mmmmm
welterusten allemaal en tot morgen.
liefs kruimels

Terug
Bovenaan