KLUSBABES 7!!!

Leuk dat je toch nog blijft Bambi! En ik begrijp heel goed dat je niet alles meer gaat lezen. voor mij, en ik lees het ook  vaker van anderen, is het toch ook  veel te veel om bij te houden. Maar ik zal mijn best doen. Zou het jammer vinden als er dadelijk helemaal niks meer om anderen gegeven zou worden, maar denk ook niet dat het zover komt.
Hoe is het nou trouwens met de rookgewoonte? Wordt het al wat minder erg?

Ik ga lekker naar mijn bedje toe. Morgen weer vroeg dag en beloofd ook een druk weekend te worden, dus heb mijn slaap hard nodig. Ik denk tot morgen en anders pas tot maandag.
Doei doei

@linda84: ik vroeg dat van het rijbewijs en klimrek  maakt niks.
Met dat skeeleren moet ik je even waarschuwen, ik had het al heel lang niet meer gedaan en probeerde het toen zo'n 3 km. Nou, dat was verdomd pittig. Ik heb echter wel heel goedkope wieltjes eronder, dus kan ook daaraan liggen.
@kruimels: sinds een uurtje heb ik soms van die steken links. Ik hoop dat het niks is, maar dan ben ik idd blij dat ik mijn mond heb gehouden. Ik hoop trouwens dat het niks is, maar ken dit gevoel niet. het beneemt me de adem. Ik moet morgen naar de ha dus als ik er niet teveel last van heb wacht ik het even af.

@pip: nog geen tante geworden? hou ons op de hoogte.
@bieb: nogmaals sterkte.
@bambi en jacqy: ik zou zeggen kom er bij als het jullie uitkomt en jullie eraan toe zijn. Ik kan het van jullie beiden begrijpen. En bambi het is soms ook veel leeswerk. Het was eerst een klein intiem groepje, maar het is gewoon te gezellig geworden. we gaan ten onder aan ons eigen succes

@bezigbijtje: succes bij de ha meid
@kruimels: je bent niet in bad gegaan toch  (ik weet niet zeker of jij dat was met de zonnebank, maar helpt jouw zonnebank dan niet ook als je een winterdip hebt?)
@linda: hoe voelt je man zich? Je hebt het deze week ook maar druk met je mannetjes.
@rimke: al vertrokken? Donderdag toch?
@happy: wel fijn dat je mannetje er weer even is.
Als ik iemand ben vergeten: mi scusi
Dames, ik ga eens rusten, tot morgen,
sterretje

Goeiemorgen meiden,

Gisteren avond lekker met de bmw op pad geweest, heerlijk zeg , wat een auto !!!!! Ben ook helemaal verliefd maar, hij gaat vandaag toch netjes terug hoor, zoveel geld heb ik er niet voor over.

Bieb; mn kat heeft een blaasontsteking, gaat nu alweer wat beter. Gaat het een beetje met je ?

Bambi; Kan je goed snappen hoor meid, ik weet het af en toe ook niet meer en net als nu ben ik gisteren niet geweest en moet ik 3 pagina s bijlezen, wet nu al niet meer hoe of wat en dan vind ik het rot als ik iemand vergeet ofzo !!!!!!! Klets maar lekker over jezelf dat lucht op en bepaalde dingen blijven toch wel hangen en daar reageer je dan toch wel op !!!! Laten we idd stoppen met sorry zeggen, want al wil je het allemaal bijhouden dat gaat gewoon niet. Dan moet je echt heel de dag online zijn

Meiden, moet weer gaan rennen whahaha wat verrassend he. Tot later

liefs happy

O ja lin, wat fijn dat de operatie goed gegaan is en dat je mannetje alweer lekker naar huis mocht. Verwen hem maar lekker .....

kus happy

He Bambi. Begrijp heel goed wat je bedoeld hoor. Heb ook wel eens dat ik denk, vertel ik nu niet te veel over mezelf? Probeer ook altijd op anderen te reageren, maar soms wordt er zoveel verteld. Nu ook met Puma, dan denk ik, vinden anderen het niet te overdreven dat ik het allemaal neerzet? maarja, nu we al wat langer aan t beppen zijn, hoeft t toch niet altijd over zwanger te gaan? Soms wil ik ook een dagje niet forummen, maarja dan denk ik altijd, straks mis ik weer wat en dan moet ik heel veel bijlezen haha.

Hier gaat t al wat beter. We zijn vanmorgen naar Intratuin gegaan om beeldje te zoeken voor in tuin voor Puma (bij overlijden hond 3 jr geleden hadden we niets speciaals gedaan en nu toch beetje spijt van). Niets voor in tuin maar ik had wel mooi klein beeldje met slapende poes gekocht. Ook een beetje in dezelfde kleur als wat Puma had. En die zet ik neer. Niet te overdreven groot, hou er niet van als het te overdreven wordt, maar net goed om toch aan haar te denken. en natuurlijk gelijk speeltje voor Timba gekocht.

Vanmorgen ook gelijk nieuwe verf gekocht, en nu hopelijk toch echt in de kleur die ik wel mooi vindt. Vriend heeft hoofdpijn dus die ligt nu te dutten en dan gaan we verder verven.
Heb trouwens niet gerend vanmorgen, beetje uitgeslapen

Over tampons gesproken. Ik ben er ook niet zo fan van, vindt t een klote gevoel als ik die dingen moet uittrekken. Ben altijd bang dat ik m er niet uit krijg en t voelt alsof er iets dichtklapt als ik m eruit trek. Of dat t touwtje kapot gaat ofzo. Gebruik die alleen als ik ga sporten.

Terug
Bovenaan