KLUSBABES 7!!!

Wilde ook nog even zeggen dat ik op andere berichten buiten ons topic bijna niet meer reageer, Lees t af en toe nog wel eens, maar geen zin om te lezen meer. Blijf hier gewoon gezellig beppen

jeetje sterretje, kan me voorstellen dat je het een beetje ng vind die steken links in je buik, maar je moet je er nog even niet te druk om maken hoor.
Vraag anders vandaag maar even aan de ha wat het kan zijn en of hij je even wil onderzoeken.
Het is ook niet niks om zo'n klein wondertje in je buik te dragen, misschien is het wel een hele normale reactie.
Hoe laat moet je bij de ha zijn dan? laat je het wel even weten of alles goed is?
Ik heb inderdaad een eigen zonnehemel, en daar ga ik vooral in de winterperiode onder om een kleurtje te krijgen en ook wat jij zei van mijn winterdipje af te komen.
Daar ben ik zo vreselijk gevoelig voor.
Mijn vriend zit er altijd op te wachten rond een bepaalde tijd en ja hoor dan komt het weer, bah.
Hebben jij dat ook, of iemand anders?

Linda ik moest zo lachen vandaag in de winkel.
Zat druk met m'n neus tussen de kleren, riep een moeder ineen keer "Joey" ik gelijk kijken, kan natuurlijk niet maar ben helemaal gefixeerd op die naam omdat we het zo vaak over jou zoontje hebben haha.

Bieb, wat lief dat je een beeldje hebt gekocht voor puma, mooi gebaar.
Zo kun je altijd nog even bij zijn gedenkplaatsje zitten als je daar behoefte aan hebt.
Ik vind het trouwens helemaal niet raar hoor dat je zoveel over puma praat, je moet het gewoon kwijt en daar zijn wij voor hoor.

nou ben weer effe weg,
xxx kruimels

Hoi lieve meiden,

Hoe gaat ermee, hier alles goed. Heb er net op het forum weer 2 gefeliciteerd met hun zwangerschap, het is ze gegund maar op de een of andere manier steekt het me. Raar he soms heb ik dat wel en soms niet. Ik heb mn eigen auto weer terug, gedaan met de luxe van de bmw, nee hoor haha die van mij is ook prima. Vanaaf lekker met de meiden weg dus tot straks en anders tot morgen ....... fijne avond allemaal

dikke kus happy

Hallootjes iedereen!

Ik snap jullie zooo helemaal mbt het niet kunnen bijhouden van alles en het soms teveel vinden. Het is gewoon zo. Dat neemt niet weg dat het leuk is (het is hier juist erg gezellig) maar misschien zijn we ietsjes doorgeslagen met z'n allen hihihihi grapje hoor.   Maar laten we afspreken dat we het elkaar niet kwalijk gaan nemen als iemand veel over zichtzelf schrijft en er soms niet op je vraag geantwoord wordt. Als je het jammer vindt dat er niet op is gereageerd vraag je het gewoon nog een keer, it's sooo easy!

Ik ben vanavond alleen thuis, net alleen gegeten (broodje zalm/philedephia), reep chocola gekocht en de laptop werkt: heerlijk begin van het weekend!

X

Ik maak me trouwens een beetje zorgen over Rimke. Volgens mij is ze al een paar dagen niet hier geweest, weet wel dat ze op vakantie ging maar was dat niet pas gister?

Weet iemand meer?

X

Hallo meiden,
Gelukkig geen last meer gehad van de steken. Ik schrok toch even. Ik ben vandaag naar de ha geweest en vertelt hoe het ging. mijn bloeddruk is aan de lage kant en ik ben een kilo lichter dan de vorige keer. Het was echter geen probleem dat ik niet bijkwam. Dat zou vanzelf nog wel komen. Ik moet maandag terug bellen ivm afspraak in het ziekenhuis. Er wordt bloed geprikt voor hepatitus, hiv, nog iets en bloedgroep en rhesusfactor. Na al die jaren kom ik er eens achter wat mijn bloedgroep is. Ik ben benieuwd. Daarnaast krijg ik nog een echo. Ik vind het erg spannend.
liefs,
        sterretje

@pipstip: ze ging dacht ik op do op vakantie en ze had een paar dagen vrij vooraf. Ik zou heel even terug lezen op dit topic. Bij zwanger en juni-forum is ze deze week in ieder geval niet geweest.

Hey pip,

Weet het niet, zat er toevallig ook aan te denken vandaag op mn werk !!!! Vind dat je gelijk hebt trouwens met je verhaal, je kan geen sorry blijven zeggen hier als je iets niet meer weet en idd als het belangrijk is kan je het eventueel nog eens vragen. Jummie CHOCOLA             proef het al whahahaha

liefs happy

Terug
Bovenaan