jeetje sterretje, kan me voorstellen dat je het een beetje ng vind die steken links in je buik, maar je moet je er nog even niet te druk om maken hoor.
Vraag anders vandaag maar even aan de ha wat het kan zijn en of hij je even wil onderzoeken.
Het is ook niet niks om zo'n klein wondertje in je buik te dragen, misschien is het wel een hele normale reactie.
Hoe laat moet je bij de ha zijn dan? laat je het wel even weten of alles goed is?
Ik heb inderdaad een eigen zonnehemel, en daar ga ik vooral in de winterperiode onder om een kleurtje te krijgen en ook wat jij zei van mijn winterdipje af te komen.
Daar ben ik zo vreselijk gevoelig voor.
Mijn vriend zit er altijd op te wachten rond een bepaalde tijd en ja hoor dan komt het weer, bah.
Hebben jij dat ook, of iemand anders?
Linda ik moest zo lachen vandaag in de winkel.
Zat druk met m'n neus tussen de kleren, riep een moeder ineen keer "Joey" ik gelijk kijken, kan natuurlijk niet maar ben helemaal gefixeerd op die naam omdat we het zo vaak over jou zoontje hebben haha.
Bieb, wat lief dat je een beeldje hebt gekocht voor puma, mooi gebaar.
Zo kun je altijd nog even bij zijn gedenkplaatsje zitten als je daar behoefte aan hebt.
Ik vind het trouwens helemaal niet raar hoor dat je zoveel over puma praat, je moet het gewoon kwijt en daar zijn wij voor hoor.
nou ben weer effe weg,
xxx kruimels